Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää
Hyvää Huomenta kaipaamalleni 🤗
Naiselle💖Mieheltä
Kesäkuun ensimmäinen päivä
11
213
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voi kiitos rakas. Tunnistin heti sinut tuosta sydämestä.
- Anonyymi00002UUSI
Hopon hopon.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hopon hopon.
Joo sää mumisija et saa naista tähän apäijän ketjuun vinetettyä tolla ja poistatettua kommentteja. Aikaa spämmätä on
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo sää mumisija et saa naista tähän apäijän ketjuun vinetettyä tolla ja poistatettua kommentteja. Aikaa spämmätä on
Minä en ole poistanut mitään kommentteja.
- Anonyymi00012UUSI
Arvostan toki. Mutta pelkän hymiön perusteella ei ketään voi tunnistaa.
Kiitän, vastaus oli kuitenkin minulle piristävä.
Minun vastaus oli leikkisä ei pahaa tarkoittava.
Pyydän anteeksi jos olen loukannut ei ollut tarkoitus!
- Anonyymi00003UUSI
Ap, kuka onkaan kaipaamasi nainen? Etkö halua yhtään antaa vinkkiä? Saattaisi oikea nainen silloin nähdä toivotuksesi ja hänelle tulisi hyvä mieli 😊
- Anonyymi00005UUSI
Set the crossbow set the crossbow?
- Anonyymi00006UUSI
Tokkopa en usko. Ei pelkän etunimen laittaminen auta mitään. ap kaipaa Hanna nimistä naista.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Set the crossbow set the crossbow?
Moonlightride at boatonly at first
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tokkopa en usko. Ei pelkän etunimen laittaminen auta mitään. ap kaipaa Hanna nimistä naista.
No mutta, laitahan Hannalle sitten viestiä 😍
- Anonyymi00013UUSI
Haha..ei sulla oo mitään kaivattua täällä kun kirjoittelet ihan kaikille naisille.
Saahan siitä varmaan jotain buustia elämäänsä mutta ei täällä kukaan näitä itselleen ota on niin yleispätevää viestittelyä ”naiselle”.
Naiset ei ole tyhmiä ja sen huomaa kyllä että tälläkin viestittelyllä ja sillä ettei ole mitään muita tunnisteita kuin ”Naiselle” niin kyllähän sen jotain kertoo meille lukijoille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394568Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532464Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 109833
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70814- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48706- 52690