Kun eletään että kunhan ollaan vain uskomassa. Sinne mennään missä on paljon väkeä.
Yksikin tällä palstalla kertoi, että on jättänyt seuroissakäynnin vain siksi, kun siellä on väki vähentynyt.
Eikö laumasieluisuus ole saatanasta?
5
169
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ja väki väheni siinäkin . .
- Anonyymi00002
Jumala puhui Mooseksen kautta ja sen jälkeen Joosuan. Kun Joosua kuoli, israelin kansa alkoi palvella baalia ja muita kanaanin kansan jumalia. Epäjumalia kaikesta kiellosta huolimatta. Opportunismi vetää kovasti.
Eikö nykyään ole sellaista? Sen huomaamattoman valheen sielun vihollinen kylvää helposti, että kunhan vain joukon mukana on, niin varmaan taivaaseen pääsee. Lähimmäisenrakkauden ei tarvitse ilmetä teoissa, tuskin sanoissakaan. Uskomisen ei nyt tarvitse minään ykkösenä olla elämässä. - Anonyymi00003
Näin toimitaan, tarkkaillaan mitä muut tekevät ja toimitaan samalla tavalla.
- Anonyymi00004
Muistattehan senkin episodin, kun uskis-perheiden äidit ja isät syyttelivät SRK:ta, kun Stiven ja Rebekka Naatus ilmoittivat menevänsä elokuviin. Ihan niinkuin SRK:n väki voisi olla fyysisesti teatterin ovella estämässä heitä pääsemästä sinne sisään.
- Anonyymi00005
Niin, se 10 000 leiviskän, tai talentin, velallinen ei itsekään oikein tajunnut, kuinka valtavan suuren velan hän oli aikeissa itse maksaa mutta saikin anteeks. Ehkä mekään emme tajua, paljonko olemme Herralle velkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562