syntynyt 14.04

ariesman

14.04
Onko muita saman päivämäärän omaavia tyyppejä? Kerro jotain ittestäsi Esim.
-harrastuksista
-seksistä
-ammatinvalinnoista
-opiskelusta
-kaveripiiristäsi

Haluisin ottaa selvää, onko näissä horoskoopimerkeissä mitään perää vai onko nää ihan tuulesta temmattuja.

13

2941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krisse127

      Olen syntynyt 14.4 -77

      Harrastuksista: Urheilen,Biljardin peluuta,valokuvaamista ja vähän piirtelyä
      Seksistä: Omasta mielestä olen hyvä siinä koska oleb saanut oikeen hyvää palautetta siitä miten teen sitä naiselle
      Ammatinvalinnoista: Olen Hienomoekaanikko ja tällä hetkellä olen ABB:llä ollut jo 5 vuotta
      Opiskelusta
      Kaveripiiristäsi: Kerro toki tarkemmin?

      • ariesman

        No biljardin peluuta tulee välillä baarissa ittekkin harrastettua. Tällä hetkellä olen työtön. En osaa piirtää yhtään mitään. Liikunta on tosi tärkeetä mulle.
        Seksistä: Olen kuulemma intohimoinen ja kestävä.
        Oletko Bi vai L, Kun kerran teet sitä naiselle.


      • Krisse127
        ariesman kirjoitti:

        No biljardin peluuta tulee välillä baarissa ittekkin harrastettua. Tällä hetkellä olen työtön. En osaa piirtää yhtään mitään. Liikunta on tosi tärkeetä mulle.
        Seksistä: Olen kuulemma intohimoinen ja kestävä.
        Oletko Bi vai L, Kun kerran teet sitä naiselle.

        Olen vantaalta ja asun täällä pähkinärinteessä ja olen mies


      • ariesman
        Krisse127 kirjoitti:

        Olen vantaalta ja asun täällä pähkinärinteessä ja olen mies

        On sulla sekottava nimimerkki.


      • Krisse127
        ariesman kirjoitti:

        On sulla sekottava nimimerkki.

        Nohh.. en voi sille mitään jos mun vanhemmat ovat antaneet sen mulle mutta mun oikee nimi on Kristian mutta tykkään tästä Krisse nimestä koska onhan toki mulla oma show ;) hehheheheh


      • Anonyymi
        ariesman kirjoitti:

        No biljardin peluuta tulee välillä baarissa ittekkin harrastettua. Tällä hetkellä olen työtön. En osaa piirtää yhtään mitään. Liikunta on tosi tärkeetä mulle.
        Seksistä: Olen kuulemma intohimoinen ja kestävä.
        Oletko Bi vai L, Kun kerran teet sitä naiselle.

        Moikka 😊 anteeksi kun vastaus tulee.. Vähän myöhässä. Olin kokonaan unohtanut tämän. Mulle voi laittaa viestiä [email protected]


      • Anonyymi
        ariesman kirjoitti:

        No biljardin peluuta tulee välillä baarissa ittekkin harrastettua. Tällä hetkellä olen työtön. En osaa piirtää yhtään mitään. Liikunta on tosi tärkeetä mulle.
        Seksistä: Olen kuulemma intohimoinen ja kestävä.
        Oletko Bi vai L, Kun kerran teet sitä naiselle.

        Asun muuten nykyään täällä Vantaan Kivistössä keimola alueella Uudis asunto kohteessa. Mut tosiaan ota yhteyttä [email protected]


    • pippuri

      Olen tosiaan syntynyt 14.4 vuonna 1968,kello tais olla 18,40.

      kävin normi peruskoulun siit ammattikouluun-huonekaluverhoilu linjalle. Niit töitä en kyl ikinä ole tehny.
      Töissä olen ollut kaupan alalla,myynti hommissa(puhelin myynti),uistin tehtaalla ja nyt olen siinä mitä haluan tehdä lopun elämääni= hoitopuolella-kotipalvelua palvelukodeissa.
      Ton mieluisen ammatin valinnan tein tossa n. 5vuotta sitten ja nautin työstäni!!

      kavereita mul on vähän joka lähdöstä,tosin älykköjä korkeesti koulutettuja vähemmän,ennemmin sellasta rentoo populaa.
      Esim:prätkä poikia.

      Seksistä: sit kun on vaki urossitä on ihan reilusti,erojen sattuessa pidän ainasellasen reilun selibaatti jakson-en tiedä miks,mut niin teen kuitenkin.
      Olen hitaasti lämpenevä,johtuu vanhasta raiskatuksi tulemisesta,mutta jos mua osaa oikein käsitellä,niin sessio on taattua tavaraa.

      • ariesman

        että vastasit kyselyyni. Oli mielenkiintoista lukea susta.
        Yhteistä ainakin on selibaatti-juttu. Ittekkin pidin tauon heti ystävättärestä eroamisen jälkeen, kun ei yksinkertaisesti kiinnostanu hommailla, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
        Ainakin omasta mielestäni vakkarin kanssa seksi tuntuu paremmalta, koska sillä touhulla on silloin mahdollisuus laajeta, ja sitä on mahdollisuus saada useammin kuin sinkkuna.
        Ittelläni ei juurikaan kavareita ole. En tiedä miksi. No yksi korkeestikoulutettu heppuli löytyy, mutta sekin asuu ihan eri paikkakunnalla. Tuttuja kyllä on.
        Itsekkin olen ammattikoulun käynyt, mutta en päivääkään alani hommia ole tehynt. Niin ja mitä niihin prätkiin tulee.... Aivan kuten sopivan muhevista tytöistäkin, pääni kääntyy, kun oikeen näköinen ja oikeen kuulonen harrikka jyrisee ohi. Ja jään katsomaan taakseni, jos kuskina on nahkaan sounnustautunut nainen.


      • Anonyymi

        Moikka 😊 olin kokonaan unohtanu tämän mitä olin kirjoittanu, anteeksi. Tässä mun sähköposti [email protected]. Niin voidaan tutustua lisää. Olen pahoillani mitä sun elämässä on tapahtunu. Saat parempaan hierontaa minulta ja kivut lähtee lihaksista lähtee varmasti


      • Anonyymi
        ariesman kirjoitti:

        että vastasit kyselyyni. Oli mielenkiintoista lukea susta.
        Yhteistä ainakin on selibaatti-juttu. Ittekkin pidin tauon heti ystävättärestä eroamisen jälkeen, kun ei yksinkertaisesti kiinnostanu hommailla, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
        Ainakin omasta mielestäni vakkarin kanssa seksi tuntuu paremmalta, koska sillä touhulla on silloin mahdollisuus laajeta, ja sitä on mahdollisuus saada useammin kuin sinkkuna.
        Ittelläni ei juurikaan kavareita ole. En tiedä miksi. No yksi korkeestikoulutettu heppuli löytyy, mutta sekin asuu ihan eri paikkakunnalla. Tuttuja kyllä on.
        Itsekkin olen ammattikoulun käynyt, mutta en päivääkään alani hommia ole tehynt. Niin ja mitä niihin prätkiin tulee.... Aivan kuten sopivan muhevista tytöistäkin, pääni kääntyy, kun oikeen näköinen ja oikeen kuulonen harrikka jyrisee ohi. Ja jään katsomaan taakseni, jos kuskina on nahkaan sounnustautunut nainen.

        Moikka 😊 anteeksi kun vastaus tulee näin myöhään. Tässä mun sähköposti [email protected] niin niin voidaan rauhassa kirjoitella omia ajatuksia


      • Anonyymi

        Hei kuule 😉 kirjoittele [email protected] niin jutellaan lisää. Asun nykyään täällä Vantaan Kivistössä keimola alueella Uudis asunto kohteessa. Olis kiva nähdä ja puhua näistä. Terveisin Krisse


    • Anonyymi

      Täällä löytyy 😉. Anteeksi kun vastaus tulee näin myöhään. Vois yrittää kerätä porukkaa kokoon jonnekin ja puhua näistä ihan livenä. Tässä mun sähköposti [email protected] niin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe