Mikä vimma kunnalla on ostella likekiinteistöjä. Naputiina/Hiltunen. Fysikaalinen. A B C jne.
Ihme touhua....
Miksi Haapavesi ostaa ???
27
1519
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
ne pelkää maailmanlopun tulevan,loppuu vanhat homeiset rakennukset
- Anonyymi00002
Joo
- Anonyymi00003
Noh,tietäähän tuon . Mutta koitappa omaasi myydä jos et ole sisäpiiriä.
- Anonyymi00004
Veronmaksajilla siis maksatetaan muitte kiinteistöt ?
Nyt tulee veropakolaisten aalto Haapaveeltä ! - Anonyymi00024
Se on just näin.
- Anonyymi00025
"Noh,tietäähän tuon . Mutta koitappa omaasi myydä jos et ole sisäpiiriä"
Näin on.
Erittäinkin harmillista. Ja ei mitään hyvää kuvaa anna tästä paikasta. Eipä ihme, että kaikki haluaa täältä pois. Ummehtunut päätöksenteko ja ilmapiiri.
- Anonyymi00005
Eikös niissä oo, ainakin apsilla yritykset nyt vuokralla ja vanha Gulf/Kesoil/Autohuolto lunastusvuokra sopparilla Varaosapojilla - Mikä lie Fysaikaalisen kohta, ainakin se päätös on tehty kuulemma nopiasti.
- Anonyymi00006
Joo ja jaa
- Anonyymi00007
Halvalla sai kiinteän osan kokonaisuutta.
Kerhohuoneeksi tms edukas sijainti.- Anonyymi00008
Eikös kaikki kerhot mahu jlo nykysiin tiloihin?
Valtavat koulutkin ovat tyhjäkäynnillä illat pitkät ja kesät päälle! - Anonyymi00010
Jos on ajateltu nuoppariksi.
- Anonyymi00009
Kuka on kiinteistön myyjien yhteyshenkilö, johon voi ottaa yhteyttä, nyt näyttää kauppa käyvän. Kiinnostaako vanhemmat talot syrjempänä?.
- Anonyymi00011
Tottakai kelpaa, edellyttää tietenki suhteita johonki päättåjåän. Luo ensin ne kuntoon.
- Anonyymi00012
On kuin itse paholainen olisi laskeutunut paikkakunnallamme, kaikki asiat meni kuralle, tartteis kurinpitäjää.
- Anonyymi00013
je..
- Anonyymi00014
Ostavat, jotta joutilaat saavat pähkäilemisen aihetta kituliaille aivosoluille.
- Anonyymi00015
Meijän kituliaitten rahoilla ne kylläkin niitä ostekee, eivät omillaan.
- Anonyymi00016
Haavesi ostaa voimakkaasti rakennuksia nyt vuosien eestä!
- Anonyymi00017
Eikö sitä oo aina sanottu, että kaupunki tai kunta ei saa olla yrittäjä/ tai tehä yritystoimintaa.
- Anonyymi00018
Se ei koske poikkeuksellista aikaa nyt kun paljon saa vähällä. Tarjoukset on poikkeavan ajankohdan takia paikoitellen erittäin hyviä!
- Anonyymi00019
Mitä sinne Fysikaalisen hoitolan tiloihin tullee nyt kun kun kauupunki on se ostanut.
- Anonyymi00020
Varmaan nuorisotalo..
- Anonyymi00021
Ne ostaa jolla on rahaa mitään ei saa ilmaiseksi
- Anonyymi00022
Haapaveen kaupunkihan on valtion elätti!
- Anonyymi00023
Haapavesi teki Silvolan aikaan ihmeellisiä ja kalliita sisäpiiri sopimuksia
Velipoika sai hirvittävät vuokratulot Toimintakeskuksen tiloista 10 vuoden sopimuksella.
Samoin moni muu hämärähomma.
Jäi kiinni Oysin hankinnoista, mutta nauttii nyt huippu eläkettä ilman mitään tunnon tuskia.- Anonyymi00026
Kyllä. Ja leuka pysyi ylhäällä näistä huolimatta.
Ilmeisesti tätä "Bättre folket." - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä. Ja leuka pysyi ylhäällä näistä huolimatta.
Ilmeisesti tätä "Bättre folket."Tai eihän kaikki tosiaan tunne edes mitään tunnon tuskia. Eli leuka pystyssä pysyi aina, teki mitä teki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1521313Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33832Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215808En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 46674
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss61581