Uskon että on mahdollista löytää täältä

Anonyymi-ap

Kaivatunsa. Nimittäin löysin kaikille sukille pesukoneestakin parit. 😳 Tämän jälkeen kaikki on siis mahdollista elämässä.

136

419

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Helppoa jos omat sukat kyseessä. Jos on lapsia niin tällöin on oltava kyseessä jonkin sortin supervoima, sillä se ei ole kertakaikkiaan mahdollista. Hyvä jos omatkaan löytyy sellaisessa taloudessa.

• Anonyymi00004
        UUSI

Niimpä tämä on ihme 😅

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niimpä tämä on ihme 😅

Väärin kirjoitettu. Tutkipa kielioppia, se on "niinpä"

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Empäs tutki. Kirjoitan sen aina noin. Viestisi ei kuulu aiheeseen. Mene kiusaamaan jotain muuta.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Empäs tutki. Kirjoitan sen aina noin. Viestisi ei kuulu aiheeseen. Mene kiusaamaan jotain muuta.

Empä on väärin kirjoitettu

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mene trolli nyt vttuu. Ketään ei kiinnosta. Kiusaaja ja pahan mielen tuottaja. 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕✌️✌️🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕✌️

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lause päätetään pisteellä. Vajukki! 🖕🖕🖕🖕

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei vaan se on juuri oikein kirjoitettu, mene muualle sekoittamaan.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kirjoitusvirhe ei ole oleellinen asian sisällön suhteen, joten eteempäin! Ei vetkutella langassa☝️

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mene trolli nyt vttuu. Ketään ei kiinnosta. Kiusaaja ja pahan mielen tuottaja. 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕✌️✌️🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕✌️

Edelleen, se on väärin kirjoitettu.
        Ai ai, se kolahtaa, kun joku oikoo virheet

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tule tänne hakkaan sulle aapisella vähän järkeä päähän. Vihaan teitä kiusaajia pilaatte ihmisten elämän! 🖕🖕🖕🖕🖕🖕

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei vaan se on juuri oikein kirjoitettu, mene muualle sekoittamaan.

Miten noin muuten, kävitkö peruskoulun loppuun?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kirjoitusvirhe ei ole oleellinen asian sisällön suhteen, joten eteempäin! Ei vetkutella langassa☝️

Haista pska🖕🖕🖕🖕

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei kuulu sulle mitenkään. Minulla lukihäiriö. Sinulla luonnevika vikansa kaikilla.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tule tänne hakkaan sulle aapisella vähän järkeä päähän. Vihaan teitä kiusaajia pilaatte ihmisten elämän! 🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Hakkaat sä kaulimella vulvaa iltaisin

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Haista pska🖕🖕🖕🖕

Sieltä päin tuulee

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei kuulu sulle mitenkään. Minulla lukihäiriö. Sinulla luonnevika vikansa kaikilla.

Ahaaa. Huono-oppinen siis

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ahaaa. Huono-oppinen siis

Juu keskivertoa älykäämäksi silti todettu. Toisin kuin eräät. 🖕

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sieltä päin tuulee

Ihan yksin siellä oot omassa pskassa.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hakkaat sä kaulimella vulvaa iltaisin

Niinkö sinä teet?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ai niin totesivat apukoulussa.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ihan yksin siellä oot omassa pskassa.

"pskassa" on väärin kirjoitettu

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sori ei olla käyty samoja kouluja sun kanssa. Sä et taida olla ees vielä aikuinen jutuista päätellen. Tai oot laitoksessa.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

"pskassa" on väärin kirjoitettu

Juu kiva. Heippa 👋🏻

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sori ei olla käyty samoja kouluja sun kanssa. Sä et taida olla ees vielä aikuinen jutuista päätellen. Tai oot laitoksessa.

"sun", "sä" ei ole asiaproosaa. Et osaa kirjakieltä näköjään.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei näy päälle päin se sinun "älykkyytesi". Tosin, luolaihmisillä harvoin näkyykään.
        Mutta sinun tulee olla ylpeä! Sinä edes yrität, vaikka avut eivät riitäkään.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sitä ei todeta missään koulussa siihen on ihan eri testit.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En osaa en. Ei tämä ole äidinkielen keskustelu. Se ei kiinnosta minua vttujakaa. Pärjännyt ihan hyvin.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sitä ei todeta missään koulussa siihen on ihan eri testit.

Hiv-testitkö?

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei näy päälle päin se sinun "älykkyytesi". Tosin, luolaihmisillä harvoin näkyykään.

Sanoo kiusaaja. Pidä se turpasi kiinni. Olet surkimus joka kiusaa netissä. Trolli alinta pskaa mitä on. Kiinnosta vttujaa sun mielipide mistään. Kun et mistään mitään tajua.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Hiv-testitkö?

Kannattaa sun käydä juu. On jo aivoihisi levinnyt ilmeisesti.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Missäs sinä minut olet nähnyt? Tunnetaanko muka jotenki oikeassa elämässä?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miten surkea pitää olla ihmisen elämä et se tulee kiusaamaan ihmisiä ikäväpalstalle? Kysyn vaan? Panosta äidinkieleen oot siinä hyvä. Hyvä hyvä. Ihmisiin ja tunne- elämään sun ei kannata edes yrittää tai sosiaalliseen kanssa käymiseen muiden kanssa.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sanoo kiusaaja. Pidä se turpasi kiinni. Olet surkimus joka kiusaa netissä. Trolli alinta pskaa mitä on. Kiinnosta vttujaa sun mielipide mistään. Kun et mistään mitään tajua.

😆😄😆😆 Eikö hermo kestä poloisella

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kannattaa sun käydä juu. On jo aivoihisi levinnyt ilmeisesti.

Se tuollaisilla yksineläjillä ranne käy ja dildot lisääntyy

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

😆😄😆😆 Eikö hermo kestä poloisella

Ei itken. Itkenyt koko päivän. Hain vähön piristystä ja mukavaa mieltä ja muuta ajateltavaa. Mut kiitos. Menenpä tästä makamaan autotielle. Hei 👋🏻

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Miten surkea pitää olla ihmisen elämä et se tulee kiusaamaan ihmisiä ikäväpalstalle? Kysyn vaan? Panosta äidinkieleen oot siinä hyvä. Hyvä hyvä. Ihmisiin ja tunne- elämään sun ei kannata edes yrittää tai sosiaalliseen kanssa käymiseen muiden kanssa.

Tunne-elämään? Tuleeko lampaalle paha mieli.
        😄

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kanssakäyminen on yhdyssana

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Se tuollaisilla yksineläjillä ranne käy ja dildot lisääntyy

Mitä sä selität. Et tunne mua. Menee niin ohi kun olla ja voi.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tunne-elämään? Tuleeko lampaalle paha mieli.
        😄

Ollut jo ennen koko keskustelua siksi tänne kirjoitin. Onneksi olkoon onnistuit.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kanssakäyminen on yhdyssana

Mitä sitten?

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Mitä sitten?

Ei marko ole täällä

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei marko ole täällä

Kuka ihmeen Marko? Marko on serkkuni. Miksi hänelle tänne kirjoitaisin. Muut Markot joita tunnen yhden tekeviä minulle.

• Anonyymi00052
        UUSI

Ei toisilleen tuntemattomat pysty ketään itkettämään.
        Narsistien tapa on btw yrittää sysätä syyllisyydentunteita syyttömien niskaan. Minuun ei manipulointi tehoa.

• Anonyymi00053
        UUSI

Sinulla kaikki nuo diagnosoitu vai?

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei toisilleen tuntemattomat pysty ketään itkettämään.
        Narsistien tapa on btw yrittää sysätä syyllisyydentunteita syyttömien niskaan. Minuun ei manipulointi tehoa.

Nytkö väität ettet saanu mua itkemään? Oot todella tunne kylmä ihminen. Itkin jo ennen kuin kirjoitin tänne. Mitä luulet kun tapahtuu sinunlainen ääliö tulee kiusaamaan siihen. Sinä tässä olet kiusaamassa ollut kirjoittanut asioita jotka ei liity aiheeseen olet trolli ja narsisti. Minua ei edes kiinnosta keskustella kanssasi. Saatikka manipuloida sinua. Olisin tyytyväinen kun et edes kommentoisi minulle. Et vaan jätä rauhaan. Pilasit koko ketjun.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Sinulla kaikki nuo diagnosoitu vai?

Ei ole. Olen erittäin empaattinen ihminen ja tunneälykäs.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kuka ihmeen Marko? Marko on serkkuni. Miksi hänelle tänne kirjoitaisin. Muut Markot joita tunnen yhden tekeviä minulle.

Minun serkku myös

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Nytkö väität ettet saanu mua itkemään? Oot todella tunne kylmä ihminen. Itkin jo ennen kuin kirjoitin tänne. Mitä luulet kun tapahtuu sinunlainen ääliö tulee kiusaamaan siihen. Sinä tässä olet kiusaamassa ollut kirjoittanut asioita jotka ei liity aiheeseen olet trolli ja narsisti. Minua ei edes kiinnosta keskustella kanssasi. Saatikka manipuloida sinua. Olisin tyytyväinen kun et edes kommentoisi minulle. Et vaan jätä rauhaan. Pilasit koko ketjun.

"kiusaamaan".
        Eli keskustelen lapsen kanssa? Aikuinen on niin herkkänahkainen, että siihen vaikuttaa some vai?? Oletko vakavissasi.
        En, minä en ole syypää vesityksiisi.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Jestas kuinka paljon kirjoitusvirheitä tässä kappaleessa. Eikö hermo kestä? Tutiseeko sormi? Tunnekuohu kiehuu vai?

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Minun serkku myös

Tosi jännää. Mulla 19 serkkua.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

"kiusaamaan".
        Eli keskustelen lapsen kanssa? Aikuinen on niin herkkänahkainen, että siihen vaikuttaa some vai?? Oletko vakavissasi.

Oletpas kyllä kiusasit. Olet nettikiusaaja vieläpä aikuinen sellainen. Luulis hävettävän mut ethän sä osaa.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Sinä se tässä et näköjään malta lopettaa, vaan vastaat kommentteihini. Minä nääs en lopeta, mikäli näen uuden kommentin.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Jestas kuinka paljon kirjoitusvirheitä tässä kappaleessa. Eikö hermo kestä? Tutiseeko sormi? Tunnekuohu kiehuu vai?

Juu en jaksa edes yrittää kirjoittaa oikein. Siinä sulle elämän tehtävää. Tänne trollipalstalle aiva yks ja hailee.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Niin etkö osaa lukea? Kyllä itken ja olen tunnekuohussa etkö ymmärrrä vai mikä oot jo voittanut.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Niin etkö osaa lukea? Kyllä itken ja olen tunnekuohussa etkö ymmärrrä vai mikä oot jo voittanut.

😆😄 Ei se ole tervettä saati normaalia!

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

"kiusaamaan".

Mistä sinä mielestäsi keskustelut kun tuot vaan ilmi minun kirjoitusvirheitä ja haukut minua. Se ei ole keskustelua. Se on kiusaamista. Et osaa keskustella edes kuin aikuinen toista kunnioittava ihminen.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Juu en jaksa edes yrittää kirjoittaa oikein. Siinä sulle elämän tehtävää. Tänne trollipalstalle aiva yks ja hailee.

Ja silti näet vaivaa tehdä sen
        Paradoksi.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

😆😄 Ei se ole tervettä saati normaalia!

Mitä väliä sillä sinulle on? Olkoon olematta. Saan tuntea mitä haluan.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eipäm ole.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Mistä sinä mielestäsi keskustelut kun tuot vaan ilmi minun kirjoitusvirheitä ja haukut minua. Se ei ole keskustelua. Se on kiusaamista. Et osaa keskustella edes kuin aikuinen toista kunnioittava ihminen.

Äläpä yritä näitä narsistin trikkejä. Minä en ole haukkunut. Itse sinä olet haukkunut.
        Minä olen ainoastaan oikonut virheitäsi.
        Tyypillinen draamakuningatar ja naistyypinnarsisti siis.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Eipäm ole.

Ootkos sinä ukin poeka?

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Ja silti näet vaivaa tehdä sen
        Paradoksi.

Kaipa mä nyt etsin syytä inhota ja vihata itseäni enemmän. Että voin tehdö itselleni pahaa hyvällä mielellä. Antaa muitten kiusata ja haukkua maan rakoon. Pääsempä pois. Mut kiitos autoit.

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

ärsyttävää, TIEDOKSI! noita sanoja ei kirjoiteta niin kuin ne lausutaan, sille ei tietenkään mitään voi, jos sivistysaste ei ole riittävällä tasolla...

• Anonyymi00078
        UUSI

Näin sinun kuvasi se riitti.

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Äläpä yritä näitä narsistin trikkejä. Minä en ole haukkunut. Itse sinä olet haukkunut.
        Minä olen ainoastaan oikonut virheitäsi.
        Tyypillinen draamakuningatar ja naistyypinnarsisti siis.

Juu oon psykopaatti. Tuut sen huomaamaan vielä. Kato taaksesi kun liikut tuolla.

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Näin sinun kuvasi se riitti.

En ole ladannut ikinä kuviani verkkoon.

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Kaipa mä nyt etsin syytä inhota ja vihata itseäni enemmän. Että voin tehdö itselleni pahaa hyvällä mielellä. Antaa muitten kiusata ja haukkua maan rakoon. Pääsempä pois. Mut kiitos autoit.

Ihminen on outo. Se hakeutuu palstalle hankkimaan pahaa oloa, vaikka tietää että se pahentaa oloa.
        Kumpi on tärkeämpää, oppia kirjakieltä vai "olla vaan palstalla".
        Mielestäni oppiminen on parempi asia.

• Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

ärsyttävää, TIEDOKSI! noita sanoja ei kirjoiteta niin kuin ne lausutaan, sille ei tietenkään mitään voi, jos sivistysaste ei ole riittävällä tasolla...

Oletko jotenki autisti? Kirjoitan ihan niinkuin huvittaa. Harmi jos se ärsyttää sinua. Se on voi voi. Mut mua ei kiinnosta. En ole täällä tekemässä oikeinkirjoitus koetta. Tämä ei ole äidinkieleen liittyvä keskustelu. Minua ei kiinnosta mitä sinä ajattelet minun sivystyksestä. Tai kukaan muukaan täällä. Se on ikävää et itsetuntonsi on noin huono et joudut sitä noin pönkittämään.

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Mua ärsyttää ihmiset jotka ei osaa käyttää isoja alkukirjamia. Mut en siitä vinku muille. Mua ärsyttää ihmiset jotka täyttää kivat keskustelut turhalla vttuilulla.

• Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Oletko jotenki autisti? Kirjoitan ihan niinkuin huvittaa. Harmi jos se ärsyttää sinua. Se on voi voi. Mut mua ei kiinnosta. En ole täällä tekemässä oikeinkirjoitus koetta. Tämä ei ole äidinkieleen liittyvä keskustelu. Minua ei kiinnosta mitä sinä ajattelet minun sivystyksestä. Tai kukaan muukaan täällä. Se on ikävää et itsetuntonsi on noin huono et joudut sitä noin pönkittämään.

Tässä on itse asiassa paljastunut se sinun itsetuntosi heikoksi. Sinulle vaikuttaa anonyymit kirjoittajat menevän ihon alle. Sitä ei luulisi aikuiselle tapahtuvan.

Minä pelkästään nautin tällaisesta ja olen nauranut eräänkin tovin nyt 30 minuutin kuluessa.

• Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Tässä on itse asiassa paljastunut se sinun itsetuntosi heikoksi. Sinulle vaikuttaa anonyymit kirjoittajat menevän ihon alle. Sitä ei luulisi aikuiselle tapahtuvan.

Minä pelkästään nautin tällaisesta ja olen nauranut eräänkin tovin nyt 30 minuutin kuluessa.

Kyllä minun itsetuntoni on tällä hetkellä aika nujerettu koska minulla on paha mieli. Ja sinä käytät sitö hyväksi kun huomaat että voi huonosti. Muuten olen ihan hyvä itsetuntoinen. Siltikään en tullut tänne kiusaamaan muita. Se on kiva että sinulla on ollut hauskaa. Minun päiväni pilasit.

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Jotenkin säälittävää ajatella, että harhailet itku kurkussa suomi24 - palstalle ja haaveilet saduista päässäsi ja herätät sisäisen masokistisi. Pyrit kokemaan kivun ja kaipuun tuskaa tulemalla tänne haaveksimaan.

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Aikuisillako ei ole tunteita sinun mielestä? Kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä.

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Huvittavaa myös nähdä, miten herkästi sorruit tuohon vanhaan kikkaan. Kun naljailee kieliopista, se saa jotkit hermostumaan.

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Huvittavaa myös nähdä, miten herkästi sorruit tuohon vanhaan kikkaan. Kun naljailee kieliopista, se saa jotkit hermostumaan.

Juu ompa jännä.

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Ihminen on outo. Se hakeutuu palstalle hankkimaan pahaa oloa, vaikka tietää että se pahentaa oloa.
        Kumpi on tärkeämpää, oppia kirjakieltä vai "olla vaan palstalla".
        Mielestäni oppiminen on parempi asia.

Vai niin. Kiinnostaa kiviäkin.

• Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. Kannattaa miettiä kelle vttuilee.

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Vai niin. Kiinnostaa kiviäkin.

Itse asiassa et toteamuksellasi pääse siihen mihin pyrit. Kivillä on uusimman tiedon mukaan ehkä alkeellinen tietoisuus

Eli, todella, niitä voikin kiinnostaa. Sarkasmisi ei toimi tässä.

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Juu ompa jännä.

Niin ja muuten: narsisti ei inhoa mitään muuta niin paljon kuin paljastumista. Se sitä risoo.
        Sen sinusta huomaa.

• Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Aa oot joku ennen jeesusta syntynyt. Ilmankos sulla ei oo muuta sisältöö elämässä kuin oikeinkirjoitus ja anonyymikiusaaminen. Jatka vain. Heti tuli parempi mieli.

• Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Niin ja muuten: narsisti ei inhoa mitään muuta niin paljon kuin paljastumista. Se sitä risoo.
        Sen sinusta huomaa.

Kokeileppa joskus vttuilla ihmisille ihan päin naamaa. Et uskalla.

• Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Sen sinusta huomaa.

Sanoin jo olevani psykopaatti eikö se sulle riitä.

• Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Itse asiassa et toteamuksellasi pääse siihen mihin pyrit. Kivillä on uusimman tiedon mukaan ehkä alkeellinen tietoisuus

Eli, todella, niitä voikin kiinnostaa. Sarkasmisi ei toimi tässä.

Itsekö totesit? Ne ovatki sulle sopivaa seuraa siis. Juttua varmasti riittää.

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Kyllä minun itsetuntoni on tällä hetkellä aika nujerettu koska minulla on paha mieli. Ja sinä käytät sitö hyväksi kun huomaat että voi huonosti. Muuten olen ihan hyvä itsetuntoinen. Siltikään en tullut tänne kiusaamaan muita. Se on kiva että sinulla on ollut hauskaa. Minun päiväni pilasit.

Oletat siis automaattisesti, että ryhdyn silittelemään päätäsi, kun sinä vastaat haukkumasanoilla siihen, kun kerroin kieliopista? Eli otat niin voimakkaasti itseesi sen, että alat käyttää hyäkköystä ja sen jälkeen odotat, että silittelen päätäsi? Eihän se niin mene.

• Anonyymi00101
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Aa oot joku ennen jeesusta syntynyt. Ilmankos sulla ei oo muuta sisältöö elämässä kuin oikeinkirjoitus ja anonyymikiusaaminen. Jatka vain. Heti tuli parempi mieli.

Sehän riippuu. Minun syntymävuosi on 1994.
        Voin olla itse asiassa sinua nuorempi.

• Anonyymi00102
        UUSI
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Kokeileppa joskus vttuilla ihmisille ihan päin naamaa. Et uskalla.

Ai vittuilla?? Luulet tätä siksi vai !? 😄
        Sitten et ole moista vielä edes nähnyt, jos oikeasti haluat, että alan tehdä niin.

• Anonyymi00103
        UUSI
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Sehän riippuu. Minun syntymävuosi on 1994.
        Voin olla itse asiassa sinua nuorempi.

No paljonki. Ilmakos oot pentu. 😂 Mun 70 äitikin käyttää sosiaalista mediaa. Mikäs sussa on vikana? Et osaa kuin anonyyminä kiusata niinkö?

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Oletat siis automaattisesti, että ryhdyn silittelemään päätäsi, kun sinä vastaat haukkumasanoilla siihen, kun kerroin kieliopista? Eli otat niin voimakkaasti itseesi sen, että alat käyttää hyäkköystä ja sen jälkeen odotat, että silittelen päätäsi? Eihän se niin mene.

Menetkö vaikka sivuille jotka koskee oikein kirjoitusta. Koska se ei kiinnosta täällä ketään.

• Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Sun pitää oppia vielä elämästä ja ihmisistä ennenkuin voit tulla aikuisten kabssa keskustelemaan. Hei hei. 👋🏻

• Anonyymi00106
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oot vaan liian tyhmä tajuaan, joten en nyt jaksa sulle alkaan selventää perusteluja, valuu vaan toisesta korvasta käsittelemättömänä ulos😂

• Anonyymi00107
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

No paljonki. Ilmakos oot pentu. 😂 Mun 70 äitikin käyttää sosiaalista mediaa. Mikäs sussa on vikana? Et osaa kuin anonyyminä kiusata niinkö?

No eipä uskoisi, että noin vanha nainen on niin herkkä, että ulisee ja volisee, kun anonyymi grillaa sitä. 😄

Ja kun kerroit "itkeväsi", minua se nauratti. Koko tämän ajan on vaan suuresti huvittanut, miten herkästi sinua on voinut sohia. Ei suurtakaan tarvittu triggeröitymiseen.
        Kyllä. Koen suurta nautintoa.

• Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En nyt tuolla liikaa leijuisi 😂

• Anonyymi00109
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Ohoo. Ai ettäkö 70-vuotias äitikin osaa käyttää sosiaalista mediaa onpa teillä, kröhöm, neroja suvussa.🤭😏

• Anonyymi00110
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluasin tuntemattoman kiusaajan päätäni silittämään. Oot pimeä.

• Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluasin tuntemattoman kiusaajan päätäni silittämään. Oot pimeä.

Juuri ylemmissä viesteissähän ulisit. Otatko "päänsilittelyn" kirjaimellisesti?? Minä en edes tarkoita fyysistä kosketusta. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
        Se tarkoittaa sitä sinun juttuasi olenko "tunnekylmä". Minuun ei tee minkääntasoista, vaikutusta se, itketkö vai et. Se ei herätä minussa mitään myötätuntoa, empatiaa tai muutakaan.
        "päänsilittely" tarkoittaa, että oletat minun alkavan pyydellä anteeksi ja lässyttää.

Ei, minä en ole marionettinukke, joihin ehkä olet elämässäsi tottunut. Eli ihmisiin, joita osaat kontrollloida ja manipuloida. Minuun ei kaltaistesi narsistien nyyhkytykset uppoa.

Minua todellakin nauratti kuulla, että olet muka "itkuinen".

Ja täysin kirjaimellisesti sanottuna nauratti.

• Anonyymi00114
        UUSI
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Ai vittuilla?? Luulet tätä siksi vai !? 😄
        Sitten et ole moista vielä edes nähnyt, jos oikeasti haluat, että alan tehdä niin.

Tule vaan. Katotaan kuka itkee. Sulla onkin vastassa aikuinen nainen joka ei pienestä hätkähdä. Mä oon kuulle nähnyt kokenut vaikka mitä. Tommonen itsestään liikoja luuleva lapsentasolla oleva pätiä tunnu missään.

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00107 kirjoitti:

No eipä uskoisi, että noin vanha nainen on niin herkkä, että ulisee ja volisee, kun anonyymi grillaa sitä. 😄

Ja kun kerroit "itkeväsi", minua se nauratti. Koko tämän ajan on vaan suuresti huvittanut, miten herkästi sinua on voinut sohia. Ei suurtakaan tarvittu triggeröitymiseen.

Voi pientä kun sua vedätetään. Trollataan takaisin.

• Anonyymi00117
        UUSI
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Ohoo. Ai ettäkö 70-vuotias äitikin osaa käyttää sosiaalista mediaa onpa teillä, kröhöm, neroja suvussa.🤭😏

Eikuin kiusaaminen jatkuu. Mut sehän on teillä suvussa se.

• Anonyymi00118
        UUSI
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Tule vaan. Katotaan kuka itkee. Sulla onkin vastassa aikuinen nainen joka ei pienestä hätkähdä. Mä oon kuulle nähnyt kokenut vaikka mitä. Tommonen itsestään liikoja luuleva lapsentasolla oleva pätiä tunnu missään.

Turha sinun on mulle päteä "aikuisuudellasi". Pyyhin sulla lattiaa jo ja on nähty, mikä naislapsi, naispuolinen Trump siellä on. Vain vaippa puuttuu. 😄😄

• Anonyymi00119
        UUSI
        Anonyymi00108 kirjoitti:

En nyt tuolla liikaa leijuisi 😂

Et kait kun et oo kovin älykäs.

• Anonyymi00120
        UUSI
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Oot vaan liian tyhmä tajuaan, joten en nyt jaksa sulle alkaan selventää perusteluja, valuu vaan toisesta korvasta käsittelemättömänä ulos😂

Vastailetko omiin kommenteihin jo nyt 🙄

• Anonyymi00121
        UUSI
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Ilkeät ja pahat ihmiset monesti kokee. Tykkäätkö myös sattuttaa eläimiä?

• Anonyymi00122
        UUSI
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Vähintään yhtä "upea" argumentointi ja hyökkäystyyli, kuin Trumpilla.
        Trumptar on bongattu 1.6.2026 ikävä - nimisellä palstalla. 😄

• Anonyymi00125
        UUSI
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Voi pientä kun sua vedätetään. Trollataan takaisin.

Voi voi. Sen kun näkisikin.

Mutta kun sinulla ei ole yritystäkään... ei edes vähää alusta.

• Anonyymi00126
        UUSI
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Eikuin kiusaaminen jatkuu. Mut sehän on teillä suvussa se.

Aa, etkö olekaan Trumptar?? Mikä nyt olet, Teräsnainen vai? Röntgenkatseella näet sukuuni?

Eli kun argumentit ja kyky loppuu, yritetään henkilökohtainen loukkaus - tyyliä? Mutta kun se ei minuun tepsi. Ei mene ihon alle.

Toisin kuin täti-ihmisellä meni kun vähän kielioppia korjasi. 😆

• Anonyymi00127
        UUSI
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Näköjään joo. Ap vastailee myös jo itselleen 😄

• Anonyymi00128
        UUSI
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Näköjään joo. Ap vastailee myös jo itselleen 😄

En kyllä vastannut. 🙄

• Anonyymi00129
        UUSI
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Aa, etkö olekaan Trumptar?? Mikä nyt olet, Teräsnainen vai? Röntgenkatseella näet sukuuni?

Eli kun argumentit ja kyky loppuu, yritetään henkilökohtainen loukkaus - tyyliä? Mutta kun se ei minuun tepsi. Ei mene ihon alle.

Toisin kuin täti-ihmisellä meni kun vähän kielioppia korjasi. 😆

Onnee hei. Menehän nyt kivitä vaikka kissoja. Nautit muiden pahasta olosto hyi vttu mikä ihminen. Elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin kielioppi.

• Anonyymi00131
        UUSI
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Voi voi. Sen kun näkisikin.

Mutta kun sinulla ei ole yritystäkään... ei edes vähää alusta.

Menen nyt syömään. Ja nauttimaan illasta rakkaiden kanssa. Niitähän sulla ei taida olla. Voit kiusata täällä niin kauan kuin tahdot.

• Anonyymi00133
        UUSI
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Onnee hei. Menehän nyt kivitä vaikka kissoja. Nautit muiden pahasta olosto hyi vttu mikä ihminen. Elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin kielioppi.

Et, sinä vaan et pärjää minulle.

Et edes pinnistellen.

Sinulla, ei poloisella ole muita keinoja kuin yrittää solvata, mutta minuun se ei tepsi
        Kykysi ei yksinkertaisesti riitä muuhun, kuin "trumpilaiseen" tyyliin.

Sen sijaan sinun haurastakin hauraampi ego murtuu ensimmäiseen asiaan.
        😄✌️

• Anonyymi00134
        UUSI
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Vähintään yhtä "upea" argumentointi ja hyökkäystyyli, kuin Trumpilla.
        Trumptar on bongattu 1.6.2026 ikävä - nimisellä palstalla. 😄

Kyllähän sitä on helppo anonyyminä vttuilla joo. Toivottavasti et kaipaa ketään täällä. Ksessa jos joku tuollaiseen sotkeutuu.

• Anonyymi00136
        UUSI
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Et, sinä vaan et pärjää minulle.

Et edes pinnistellen.

Sinulla, ei poloisella ole muita keinoja kuin yrittää solvata, mutta minuun se ei tepsi
        Kykysi ei yksinkertaisesti riitä muuhun, kuin "trumpilaiseen" tyyliin.

Sen sijaan sinun haurastakin hauraampi ego murtuu ensimmäiseen asiaan.
        😄✌️

Sovitaan kuule niin. Mun ei tarvi sulle todistella mitään. Voitit jee.

• Anonyymi00137
        UUSI
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Kaikuuko täällä? Miksi puhut itsellesi? 😂

• Anonyymi00138
        UUSI
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Kaikuuko täällä? Miksi puhut itsellesi? 😂

Okei. Nytkö kuulet jo ääniä. Ymmärrän. Kait sä ymmärrät etten ole sun kanssa samassa tilassa. Taidat olla aika sekaisin. Surullista. Anteeksi en yleensä tee näin jos tiedän et toinen on vähän jotenki erityinen. Ois pitänyt ymmärtää ettei kukaan tevepäinen jauha pakkomielteisesti kieliopista ikäväpalstalla.

• Anonyymi00139
        UUSI
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Okei. Nytkö kuulet jo ääniä. Ymmärrän. Kait sä ymmärrät etten ole sun kanssa samassa tilassa. Taidat olla aika sekaisin. Surullista. Anteeksi en yleensä tee näin jos tiedän et toinen on vähän jotenki erityinen. Ois pitänyt ymmärtää ettei kukaan tevepäinen jauha pakkomielteisesti kieliopista ikäväpalstalla.

Sori taas tuli näppäilyvirhe tervepäinen* yritän enemmän niin et ahdistu.

• Anonyymi00140
        UUSI
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Juuri ylemmissä viesteissähän ulisit. Otatko "päänsilittelyn" kirjaimellisesti?? Minä en edes tarkoita fyysistä kosketusta. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
        Se tarkoittaa sitä sinun juttuasi olenko "tunnekylmä". Minuun ei tee minkääntasoista, vaikutusta se, itketkö vai et. Se ei herätä minussa mitään myötätuntoa, empatiaa tai muutakaan.
        "päänsilittely" tarkoittaa, että oletat minun alkavan pyydellä anteeksi ja lässyttää.

Ei, minä en ole marionettinukke, joihin ehkä olet elämässäsi tottunut. Eli ihmisiin, joita osaat kontrollloida ja manipuloida. Minuun ei kaltaistesi narsistien nyyhkytykset uppoa.

Minua todellakin nauratti kuulla, että olet muka "itkuinen".

Ja täysin kirjaimellisesti sanottuna nauratti.

Anteeksi nyt mut sä et tiedä mun elämästä yhtään mitään etkä minusta. Projisoit omia tunteitasi vain ja syljet ne mun päälle. Tiedät itsekin siis toimivasi noin siksi puolustelet ja syytelet koko ajan minua. Sinulle ei edes kelvannut kun sanoin ettö ole psykopaatti. Yrität väkisin syöttää minulle ajatysta itsestäni tyhmänä ja narsistina niinkuin kiusaajat tekee. Sinun harmiksi minä tunnen itseni sanomasi ei vaikuta minuun. Minun paha oloni oli totta. Ha inhottaa että tuollaiset ihmiset kiusaa täällä kun yrittää olla positiivinen itse ja piristyä. Hyvästi.

• Anonyymi00002
      UUSI

🧦🤏😜

• Anonyymi00003
      UUSI

Itse asiassa tyypillistä on, että saattaa olla jopa kymmeniä sukkia ilman oikeaa paria, ihan kuin naapuri olisi salaa hakenut ne. Toisaalta hän olisi samassa tilanteessa kuin minä.

• Anonyymi00007
        UUSI

Täällä nyt yleensä jää aina joku pari sukkaa pyörimään ilman paria. Sekä välillä tuntuu etten ole vissiin ostanut itselleni sukkia kun löytyy lasten kaapista kaikki mun sukat. Mulla niin pieni jalka.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Täällä nyt yleensä jää aina joku pari sukkaa pyörimään ilman paria. Sekä välillä tuntuu etten ole vissiin ostanut itselleni sukkia kun löytyy lasten kaapista kaikki mun sukat. Mulla niin pieni jalka.

Oletko jotenlin siis... Mm...
        Vammaisuus jokin?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oletko jotenlin siis... Mm...
        Vammaisuus jokin?

Oletko itse. Hmmm? Miten niin 35-36 ihan perus naisen jalka.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Oletko itse. Hmmm? Miten niin 35-36 ihan perus naisen jalka.

35????? Tyttärelläni oli 8-vuotiaana 36

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

35????? Tyttärelläni oli 8-vuotiaana 36

Entä sitte. Ihmiset on erikoikoisia. Olen pieni nainen alle 160 cm. Outoa jos mulla olis iso jalka.

• Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Entä sitte. Ihmiset on erikoikoisia. Olen pieni nainen alle 160 cm. Outoa jos mulla olis iso jalka.

No mitäpä veikkaat, että 8v tyttöni oli pitkä sillon. Hän oli alta 130 cm kun jalka oli 36

Sulla on todella sairaan pieni jalka, painotan sanaa sairas, on luonnonoikku

• Anonyymi00132
        UUSI
        Anonyymi00112 kirjoitti:

No mitäpä veikkaat, että 8v tyttöni oli pitkä sillon. Hän oli alta 130 cm kun jalka oli 36

Sulla on todella sairaan pieni jalka, painotan sanaa sairas, on luonnonoikku

Ei kyllä ole. Ihan normaali tämän mittaiselle. Ja miehistä söpöt varpaat.

• Anonyymi00021
      UUSI

Kyllä, erikoisa sattumia ollut viime aikoina kunmallisen paljon. Tasalukuja, pareja, värisuoria ja täyskäsiä ym. Muuta vähän liian epätodennäköisiä osumia. Mut menepä veikkaamaan lottoa tai jakkipottia niin ohi menee niin että vinkuu!!!

• Anonyymi00042
        UUSI

Juu kaikkea ollut. Aatelin et tää ois ollu kiva juttu. Mut nää sai mut taas itkemään. Ei tänne kannata mitään ajatuksiaan kirjoittaa.

• Anonyymi00057
      UUSI

Kaipa se on hyvä että johonkin uskot kerronko järjestyksessä mitkä on mahdotonta oli yliluonnollisia kykyjä tai ei löytää aikuinen nainen etsimällä rehellistä ei löydä edes vahingossa johtuu mistä "kun ei miehiin voi luottaa" siksi mä olen aina sanonu kerro totuus kuulet seuraavan sanan "valehtelet" "normaalille ihmiselle" mahdottomia asioita löytyy taas pitkä jono yritäppä olla ikimuistoinen edes koko elämäsi ajan onnistuu miten en tiedä tyydyin olemaan vain unohtumaton

• Anonyymi00069
      UUSI

Wow. Tuo on jo saavutus. Sen on pakko tietää hyvää.

• Anonyymi00084
        UUSI

Jep. Jääpähän jälkipolville muisteltavaa. Jotain sain aikaiseksi.

• Anonyymi00111
      UUSI

Joku vanmanen tuli tähämkin ketjuun sotkemaam, mutta siis minäkin löysin tänään koneesta kaikki sukkaparit. Ihmeitä voi siis tapahtua, ehkäpä jopa tällä viikolla? 🥰

• Anonyymi00116
        UUSI

Kyllä se vam mai suus on ihan omassa päässäsi. Olet sen ihan itse osoittanut jo moneen kertaan potenssiin triljoona.

• Anonyymi00123
        UUSI
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Kyllä se vam mai suus on ihan omassa päässäsi. Olet sen ihan itse osoittanut jo moneen kertaan potenssiin triljoona.

Korotan sataan triljoonaan vammaisuutesi avaimella lukkoon ja raketilla kuuhun. ☺️

• Anonyymi00135
        UUSI

Luulen et se on joku narkki yms. Ei oo normaalia tuollainen. Mut kiva et löysit ❤️

• Anonyymi00130
      UUSI

Minulle se ei ole mahdollista, koska en etsi palstalta ketään elämääni, enkä myöskään palstan ulkopuolelta!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      31
      4183
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      47
      2191
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      47
      1355
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      84
      1207
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1148
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1126
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      50
      1071
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      945
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      879
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      57
      855
    Aihe