Viron rekisterissä

Anonyymi-ap

autojen verotus, kun pääasiallinen käyttö Suomessa.

71

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eivät sentään pala kuten hallit???🍀🍀🍀🍀

      • Anonyymi00002

        Murkkuikäisellä kiukku päällä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Murkkuikäisellä kiukku päällä.

        kannatan mullekkin on tulossa viron kilvet..


    • Anonyymi00005

      Kannattaa vinkata tullille

      • Anonyymi00009

        Mikä se tuo sana on ,?
        Kyllähän kaikki asiat täytyy olla kunnossa.
        Vastuullisessa asemassa oleva henkilö hoitaa lakisääteiset hommat. Jos ei hoida yksityispuolta niin miten hoitaa kaupungin asioita


    • Anonyymi00010

      Taitaapa Nallekin olla Ruotsissa kirjoilla.

      • Anonyymi00099

        Eiköhän päde omassa äveriäiden hierarkissaan, välinpitämätön muiden toteamuksille.


    • Anonyymi00011

      Googlettakaa : kauanko saa Viron kilvillä ajaa Suomessa!?!?

      • Anonyymi00057

        Ulkomaille rekisteröityä autoa ei saa Suomessa suomalainen ajaa yhtään . Autovero tulee heti kun jää kiinni .


    • Anonyymi00012

      en jaksas,no kauanko, ja ketä se liikuttaa sitten

    • Anonyymi00013

      Kauanko joillakin kestää muuttaa lupauksistaan huolimatta???🍀🍀🍀🍀

      • Anonyymi00014

        Eikös kaupunginjahtaja luvannut että Pyhäjärvellä asuu vuonna 2030 maailman onnellisin heimo.Tienvieressä on kyltti "tulevaisuus tehdään täällä" taitaa molemmat olla valhetietoa !!


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Eikös kaupunginjahtaja luvannut että Pyhäjärvellä asuu vuonna 2030 maailman onnellisin heimo.Tienvieressä on kyltti "tulevaisuus tehdään täällä" taitaa molemmat olla valhetietoa !!

        Mainos on naurettava.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Mainos on naurettava.

        Ei ole. Suurin osa on muita kuin persuja.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Ei ole. Suurin osa on muita kuin persuja.

        No kyllä minua hämää miljardi kaupunki sana.
        Onko velkaa kohta miljardi ?


    • Anonyymi00019

      Kuusi kuukautta - jos asuu ulkomailla.

      • Anonyymi00020

        Yli 2 viikkoa Virolainen auto jos on Suomessa tulee tehdä tullille ilmoitus, tulli antaa silloin 6 KK:n käyttöluvan, tämäkin edellyttää Suomessa olevaa työkohdetta.

        Jos käyttö on ollut jatkuvaa ilman Tullinlupaa esim. tapahtunut vuosia täyttyy törkeän veropetoksen tunnusmerkistö ja tuomio voi olla useita vuosia kuten viimeinen Pirkanmaan käräjäoikuden tuomio osoittaa, henkilöllä oli Virossa ns. paperiyhtiö jolla liikevaihto vain muutamaia tuhansia vuosittain ja yrityksen omistaja osti auton Virosta, rekisteröin sen Viroon, käytti 4 vuoden ajan pääasisassa Suomessa. Tuomio tuli, 4 vuotta 2 kk ja korvaukset päälle.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Yli 2 viikkoa Virolainen auto jos on Suomessa tulee tehdä tullille ilmoitus, tulli antaa silloin 6 KK:n käyttöluvan, tämäkin edellyttää Suomessa olevaa työkohdetta.

        Jos käyttö on ollut jatkuvaa ilman Tullinlupaa esim. tapahtunut vuosia täyttyy törkeän veropetoksen tunnusmerkistö ja tuomio voi olla useita vuosia kuten viimeinen Pirkanmaan käräjäoikuden tuomio osoittaa, henkilöllä oli Virossa ns. paperiyhtiö jolla liikevaihto vain muutamaia tuhansia vuosittain ja yrityksen omistaja osti auton Virosta, rekisteröin sen Viroon, käytti 4 vuoden ajan pääasisassa Suomessa. Tuomio tuli, 4 vuotta 2 kk ja korvaukset päälle.

        Hyvä huomio (11:55)!

        Kenellä on täällä käytettävä auto Viron rekisterissä. Kuka venkoilee verojen kanssa?


      • Anonyymi00025

        Ja jos asuu ulkomailla, ei ole Suomessa kelvollinen kunnallisiin luottamustehtäviin.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Yli 2 viikkoa Virolainen auto jos on Suomessa tulee tehdä tullille ilmoitus, tulli antaa silloin 6 KK:n käyttöluvan, tämäkin edellyttää Suomessa olevaa työkohdetta.

        Jos käyttö on ollut jatkuvaa ilman Tullinlupaa esim. tapahtunut vuosia täyttyy törkeän veropetoksen tunnusmerkistö ja tuomio voi olla useita vuosia kuten viimeinen Pirkanmaan käräjäoikuden tuomio osoittaa, henkilöllä oli Virossa ns. paperiyhtiö jolla liikevaihto vain muutamaia tuhansia vuosittain ja yrityksen omistaja osti auton Virosta, rekisteröin sen Viroon, käytti 4 vuoden ajan pääasisassa Suomessa. Tuomio tuli, 4 vuotta 2 kk ja korvaukset päälle.

        Sinussapa on ainesta tullimieheksi ei muuta kun opiskelemaan alaa niin vois vaikkapa rajalta duuni löytyä.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Sinussapa on ainesta tullimieheksi ei muuta kun opiskelemaan alaa niin vois vaikkapa rajalta duuni löytyä.

        Ei kannata vinoilla, kommentointi on asiaa, jotkut pyrkii röyhkeään kukkoiluun.
        Menee linjaan näiden marjayrittäjien touhut, tosi törkeää hyväksi käyttöä.
        Liin pienet tuomiot, nuo nakkivarkaat saa suhteessa enemmän kuin pöyhkeilevät punaniskat.


    • Anonyymi00024

      Kauanko Pyhäjärvellä asuva saa pitää kulkuneuvoa vieraan valtakunnan rekisterissä ja välttyä verojen maksulta?

    • Anonyymi00028

      JuCCa-poika. Viru valgia voitelee

      • Anonyymi00101

        Höpsis, ei ajele Viron rekkareilla.
        Sinä näytät olevan pahasti kaunainen.


    • Anonyymi00031

      Onko valtuutettu tuomittu virka-aseman väärinkäytöstä sakkoihin?

      Onko valtuutetulla mennyt omat ja lentokenttäyhtön tilit sekaisin?

      Onko valtuutettu sekoillut valtuustonkokouksessa mm. Euroissa ja markoissa?

      • Anonyymi00102

        Noh, näitä sattuu kun vanhuus tulee, kun usein sattuu, jää päälle.
        Antakee olla.


    • Anonyymi00032

      Kuka valtuutetuista on tuomittu rattijuoppoudesta??entä kuka höperehtii kaislojen leikkauksen tuovan tänne veroeuroja?? Minkähän "puolueen"(lahkon)edustaja kyseessä???🍀🍀🍀🍀

    • Anonyymi00033

      Kysymys: kumpi on vakavampi rikos, törkeä veropetos, maksamattomat autoverot, virka-aseman väärinkäyttö vaiko tuomio rattijuoppoudesta?

      Lisäksi ensin mainittuun omienja lentokenttä yhtiön tilien sekavuus?

      Lisäksi ne lupaukset kaivokseen pumpattujen kaupungin miljoonien menetys?

      • Anonyymi00038

        Persut äänesti laulurämettä vastaan.
        Eli mikä sinun ideologia on ?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Persut äänesti laulurämettä vastaan.
        Eli mikä sinun ideologia on ?

        KepuViherVassarit upotti Suomen Suohon!


    • Anonyymi00037

      Halli haukkui oravaa...

    • Anonyymi00042

      Taitaa Juccapojalla olla rahapula, kylältä kuuluu kummia?

      • Anonyymi00043

        Mikä laulaen tulee..se viheltäen menee..


    • Anonyymi00044

      Mutta vakuutusrahat auttavat, jos sopivasti palaa?

    • Anonyymi00045

      Onko Komulla Savusauna tulessa kun palokunta lähti Komulle?

      Kolmaskerta toden sanoo . . .

      • Anonyymi00046

        Olenko muistanut kertoa että neroja NÄMÄ on?


    • Anonyymi00051

      Kärkkäisen alueella rivitalon pihassa paranna Land Rover Freelancer samaan aikaan, tämä myös Vironkilpinen, kummallinen yhteen sattuma

      • Anonyymi00055

        Kenen Savusauna on palanut Komulla kaksikertaa, laittakaa nimiä tulemaan


    • Anonyymi00054

      Laittakaa Antti Kaikkoselle viestiä ja Kysykää mielipidettä, mitä mieltä Keskustapuolue on siitä, että Pyhäjärvinen keskustalainen johtava poliitikko ajelee ja on ajellut vuosia Vironkilpisillä autoilla, iltapäivälehtiä kiinnostaa varmasti, saadaan Kepulaisille ilmaista mainosta ennen vaaleja . . .

      • Anonyymi00058

        Minä voin ilmoittaa poliisille, että sinua Adam a vaivaa niin paljon, että julkisilla foorumeilla kyselet asiaa, luultavasti sinulle käy se niin päin.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Minä voin ilmoittaa poliisille, että sinua Adam a vaivaa niin paljon, että julkisilla foorumeilla kyselet asiaa, luultavasti sinulle käy se niin päin.

        Kuka? Kuntalaiset vain keskustelevat aisasta. Eikö saisi?


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Kuka? Kuntalaiset vain keskustelevat aisasta. Eikö saisi?

        Toki mutta miksi sinä et ihmettele esim sitä mihin kaupungin rahat ovat menneet tai miksi etupenkin vasemmiston rouvan puhetyyli on räksytystä. Voithan välillä vaihtaa levyä. Kitiser pahasti sinun levy.. jopa joku ulkopuolinen arvelisi sinun epäilevän joitakin rikostyyppisestä asiasta. Nehän on luonnollisesti ilmoitettava poliisille. Ja itse et voi epäilyjäsi ilmoittaa niin voidaan jeesata.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Toki mutta miksi sinä et ihmettele esim sitä mihin kaupungin rahat ovat menneet tai miksi etupenkin vasemmiston rouvan puhetyyli on räksytystä. Voithan välillä vaihtaa levyä. Kitiser pahasti sinun levy.. jopa joku ulkopuolinen arvelisi sinun epäilevän joitakin rikostyyppisestä asiasta. Nehän on luonnollisesti ilmoitettava poliisille. Ja itse et voi epäilyjäsi ilmoittaa niin voidaan jeesata.

        Mistä saakka persuista on tullut vasemmistolaisia. Räksyttäjät ja valehtelijat ovat heidän porukassa. Luulevat olevansa muita parempia, eivätkä tajua koko pitäjän nauravan heille!


        Mistä päättelit, että kyseessä olisi rikos? Onko sinulla sisäpiiritietoa?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Mistä saakka persuista on tullut vasemmistolaisia. Räksyttäjät ja valehtelijat ovat heidän porukassa. Luulevat olevansa muita parempia, eivätkä tajua koko pitäjän nauravan heille!


        Mistä päättelit, että kyseessä olisi rikos? Onko sinulla sisäpiiritietoa?

        No sinun vihjaileva teksti antaa ymmärtää sen.
        Jos koko ajan hokee samaa niin eiköhän se ole vihjaus siitä.
        Muuten oletko laskenut kuinka paljon voimaloita pitää olla vuoteen 29 mennessä, että kaupungin ns talous arvio toteutuu..
        Kannattaa laskea ja miettiä..


    • Anonyymi00064

      Laitetaan Antti Kaikkoselle postia tänään!

    • Anonyymi00067

      JT hännystelijöille, oletteko ajatelleet, että teillä voisi olla omia mielipiteitä ja ajatuksia, ettei tarviisi aina hännystellä JT:n mukaan vai oletteko samaa sakkia mitä Trumpin kannattajat. JT:n toimii aivan samalla tavoin kuin Trump.

      AJATELKAA JOS OSAATTE!

    • Anonyymi00068

      MINÄ, MINÄ, MINÄ. Minä muutan Eurot Markoiksi Pyhäjärvellä. Ei Pyydettyjä puheenvuoroja, tämä on Minun päätös!

      • Anonyymi00071

        Viron vodka päässä jyllää!


    • Anonyymi00073

      MINÄ , MINÄ , MINÄ muutan Eukot Akoiksi Pyhäjärvellä, Ei Muutosesityksiä, MINÄ Muutan ja Lopuksi Pierasen.

      Seuraava kohta; Aloitan Muutoksen Eturivistä ja Lopuksi Pierasen. Ei Vastasn Sanomisia.

    • Anonyymi00074

      Hyvällä huumorilla kuvattu!

      Toivotaan jatkossa lisää.

      • Anonyymi00075

        Takarivi on muutenkin savun peittämä.


    • Anonyymi00084

      JT kuulema testaa ja on testannut kaikki Pyhäjärven Kepun Eukot ja Akat, muuten ei saa jäsenkirjaa.

      • Anonyymi00085

        Kyllä Jucca pojan talliin kahvikeittäjiä tarvitaan.


    • Anonyymi00093

      Nuorisosäätiöhän "osti" Tsllinnasta parkkipaikan Piritalta johon upotti useita miljoonia Suomalaisten veronmaksajien euroja, rahat lopulta kiersivät Kepulaisten omaan leiriin, vankeustuomioita tuli mutta rahoja ei juurikaan saatu takaisin.

      Näin Kepulaiset hoitaa taloutta (siis omaa taloutta)

      • Anonyymi00094

        Jos ajaa kännissä autolla niin lisääntyykö talousosaaminen?


      • Anonyymi00105

        Kaikkonen ollut mukana Nuorisosäätiön jutussa, puhuttu ja kirjoitettu julkisesti.


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Jos ajaa kännissä autolla niin lisääntyykö talousosaaminen?

        Markoista puhuminen lisää taloustietämystä


    • Anonyymi00098

      Aletaanko meilläkin käyttää Palantirin tietoa massaurkintaan, eli kansalaisten kyttäämistä?
      Kuulemma meilläkin amerikkalaista systeemiä käytössä jo pitkään.
      Onko Kelalle luovutettavat kansalaisten tilitiedot (ehkä) jatkossa tätä samaa urkintaa?

    • Anonyymi00108

      Näytti viru mees olevan kaupungintalolla nisukahveella

      • Anonyymi00112

        Rollaattorikomppania rekisteröi rollaattorinsa Viron kilpiin.


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Rollaattorikomppania rekisteröi rollaattorinsa Viron kilpiin.

        Kuka noita vanhoja romuja ees viihtii tänne tuua, valmista paalattavaks. Vähissä markat jos sieltä auto tuotava.


    • Anonyymi00114
      UUSI

      Eipä taida silläkään hyvin mennä. Ruosteinen vanha paska koko mersu, no kai sillä muutaman satasen säästää kun pitää viron rekisterissä

    • Anonyymi00115
      UUSI

      Jännää ettei virkavalta puutu asiaan.

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe