etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kokea läheisyytesi ja opin tuntemaan sinua. Kunnes näin sinut.
Olen melko vakuuttunut
152
2739
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olitteko naimisissa?
- Anonyymi00003
Ei.
- Anonyymi00002
Voi sinua... <3
- Anonyymi00004
Kerro miksi sitten taistelet tunteitasi vastaan?
- Anonyymi00070
Kuka muukaan sen tekisi?
- Anonyymi00074
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kuka muukaan sen tekisi?
Mikä syy on taistella?
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Mikä syy on taistella?
Ei ollut ap:lta. Ap hävisi tuon taistelun jo.
- Anonyymi00077
Anonyymi00074 kirjoitti:
Mikä syy on taistella?
Huvin, hyödyn ja harrastuksen takia.
- Anonyymi00133
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ei ollut ap:lta. Ap hävisi tuon taistelun jo.
Mitä tapahtui ja milloin?
- Anonyymi00005
Olit siis jo lähellä? Halitteko?
- Anonyymi00008
Mun tapauksessa melkein!
- Anonyymi00023
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mun tapauksessa melkein!
Emme todellakaan ole olleet lähelläkään halaamista koskaan, mies luuli niin, mutta minä en ole koskaan halunnut halata häntä, saati olla muutenkaan lähellä!
- Anonyymi00006
Niin, ajatella kuinka elämä yllättää 😏
- Anonyymi00007
Joskus se voi yllättää kivasti 😏
- Anonyymi00009
Jos sanot noin, et anna tulevaisuudelle mahdollisuutta.
- Anonyymi00010
Molemmat on kovia nousemaan ylöspäin. Näin se vaan oon. Ei auta vaikka kuinka hakataan. Noustaan vain.
- Anonyymi00014
Joo, anti tulla vaan!
- Anonyymi00011
Näin on...
- Anonyymi00012
Onko tää miehelle vai naiselle?
- Anonyymi00015
Naiselle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Naiselle.
Kuinka lähekkäin ootte ollut? Ihan iholla?
Itsellä sama tunne miehestä. Mut ei olla muuta kuin hipaistu. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itsellä sama tunne miehestä. Mut ei olla muuta kuin hipaistu.Hyvin lähellä kyllä. Aivan kiinni.
- Anonyymi00029
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hyvin lähellä kyllä. Aivan kiinni.
Halanneet? Alasti? Vai muuten vain kiinni?
- Anonyymi00085
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itsellä sama tunne miehestä. Mut ei olla muuta kuin hipaistu.Lopetahan muoviläjä toi ittes kehuminen mieheke!
- Anonyymi00013
Täytyypä raapustella tänne taas. Minäkään en ole onnellinen ilman sinua. Näin sinut, se tapahtui, koin läheisyytesi, uskomattoman katseesi. Jäit sydämeeni, siellä olet ja pysyt.
- Anonyymi00025
Senkun raapustelet, mutta minuun se ei tee koskaan mitään vaikutusta, koska olet mielestäni inhottavin ihminen, johon olen koskaan ns. törmännyt!
- Anonyymi00100
Anonyymi00025 kirjoitti:
Senkun raapustelet, mutta minuun se ei tee koskaan mitään vaikutusta, koska olet mielestäni inhottavin ihminen, johon olen koskaan ns. törmännyt!
Kukaan ei kaipaa täällä tuollaista tyyppiä kuin sinä, älä huoli.
sivusta - Anonyymi00119
Joskus ei vaan päästä irti, vaikka mikä olisi, vaikka yrittäisi. Sinun ja minun ero on se, että olen yhden miehen nainen ja sinä taas haluat vähän kaikkia 😅
- Anonyymi00126
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jopa on kommentti !
- Anonyymi00016
Kuinka kauan olette tunteneet toisenne?
- Anonyymi00019
Tiedetty pitkään. Tunnettu lyhyemmän aikaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oletteko harrastaneet yhdessä seksiä?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletteko harrastaneet yhdessä seksiä?
Ei. Vai mitä luulet. Vaan katsottu toisiamme. Silleen ihan sitä on vaikea kuvailla. Tai ainakin minun on.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei. Vai mitä luulet. Vaan katsottu toisiamme. Silleen ihan sitä on vaikea kuvailla. Tai ainakin minun on.
Tämä vastaus oli sivusta. Ap ei halua vastata tähän.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tämä vastaus oli sivusta. Ap ei halua vastata tähän.
Todellakin oli sivusta :)
- Anonyymi00084
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näittekö nyt keväällä?
- Anonyymi00086
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onhan sillä munat ja kaikki,tällä naisella,olen kuullut!
- Anonyymi00103
Anonyymi00086 kirjoitti:
Onhan sillä munat ja kaikki,tällä naisella,olen kuullut!
You wish!
- Anonyymi00020
ollu vähän ristiriitaisia tunteita
- Anonyymi00127
Rakkaudessa voi niitä olla, ehkä ihan kaikilla.
- Anonyymi00021
Rakkaus on universaali tunne. Monella on siitä samanlaisia kokemuksia. Usein tuntuu kuin joku kirjoittaisi minuna tai minulle.
- Anonyymi00022
Jukra, mikä soppa.
- Anonyymi00027
Soppa todellakin, mitä en olisi koskaan halunnut kokea! Voi teitä projektin aloittajat minkä teitte minulle! Ainoa asia mikä minua kiinnosti, oli saada tehdä töitä itselle hyvin rakkaassa työpaikassa! Yhtäkään miestä en enää koskaan halua elämääni pilaamaan!
- Anonyymi00072
Anonyymi00027 kirjoitti:
Soppa todellakin, mitä en olisi koskaan halunnut kokea! Voi teitä projektin aloittajat minkä teitte minulle! Ainoa asia mikä minua kiinnosti, oli saada tehdä töitä itselle hyvin rakkaassa työpaikassa! Yhtäkään miestä en enää koskaan halua elämääni pilaamaan!
No ei ollut sinulle, huutomerkkeilijä.
- Anonyymi00028
❤️❤️❤️
- Anonyymi00032
Niin ja mitä sitten
- Anonyymi00033
Joskus kohtaa ihmisen joka vetää selittämättömällä tavalla puoleensa ja jota ei saa mielestä. Vaikka olisi muka ihan fiksu ihminen, silti menee pää aina kohdatessa uudestaan pyörälle. Mikä siinä on.
En vaan valitettavasti voi kertoa koskaan sinulle mitä saat mussa aikaan. Ymmärrät varmasti. Tai eihän sitä tulevaisuutta kai kukaan tiedä.- Anonyymi00041
Mikset voi kertoa? Eikö kuitenkin pitäisi ja sitten voisi vaikka musertua suruun, jatkaa ja unohtaa. Tosin unohtaminen ei hyvä juttu.
- Anonyymi00128
Se on kyllä kummallisfa, kun tulee puoleensa vetoa. Sitä ei voi vastustaa eikä ohjailla järjellä. Emme voi itse päättää, kehen ihastumme ja sitten rakastumme.
- Anonyymi00141
Ehkä olet kuitenkin kertonut tunteistasi edes vähän joskus? Myöhemmin olet ns. käyttäytynyt fiksusti hänen läsnäollessaan? Ette ole nähneet nyt viime aikoina? Jos olet hän, niin kyllä minä tiedän ja arvaan mitä tunnet minua kohtaan. Edelleen, ei tämä varmaan lopu koskaan kokonaan? Meidän välillä on vahvaa kemiaa ja olet tuonut minulle turvaa ja lämpöä läsnäolollasi, vaikka et sitä ehkä ymmärräkään. Meistä ei kuitenkaan voi tulla mitään ja senhän sinä ymmärrätkin.
- Anonyymi00034
K naiselle ?
- Anonyymi00038
Ei.
- Anonyymi00039
R ?
- Anonyymi00081
T-naiselle!
- Anonyymi00083
Anonyymi00039 kirjoitti:
R ?
Kyllä. -ap
- Anonyymi00035
kentsu vai kantsu siinki vissii ero
- Anonyymi00036
Olen samanlaisessa tilanteessa. Tuntuu, että elämästä puuttuu nyt jotain.
- Anonyymi00037
tasasen tappavaa on ikävöinti jos ns olematon kohde
- Anonyymi00040
Kirjoitan nyt tähän jotain... Ikävä on se hinta, minkä joudut maksamaan menetyksestä. Et koskaan tule tuntemaan yhtä voimakkaasti kenenkään toisen kanssa. Voit löytää käytännöllisiä suhteita tai suhteita, missä toimii fyysisyys, mutta niistä puuttuu se jokin suuri tunne, minkä voit tuntea vain hänen kanssaan. *sivusta R naiselta
- Anonyymi00042
Näin uskon myös, kuten koitin tuossa aloituksessa sanoittaa. Kiitos kun käytit aikaasi vastateksesi tähän...
- Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
Näin uskon myös, kuten koitin tuossa aloituksessa sanoittaa. Kiitos kun käytit aikaasi vastateksesi tähän...
Kiitos itsellesi. Aihe kosketti omaa elämääni. ❤️
- Anonyymi00059
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kiitos itsellesi. Aihe kosketti omaa elämääni. ❤️
Toivottavasti sinulla sujuu asiat hyvin kaivattusi kanssa. Toivottavasti olet viisaampi, kuin minä ja näytät hänelle aidot tunteesi. ❤️
Vetäydyn tästä ikävöimään. - Anonyymi00063
Anonyymi00059 kirjoitti:
Toivottavasti sinulla sujuu asiat hyvin kaivattusi kanssa. Toivottavasti olet viisaampi, kuin minä ja näytät hänelle aidot tunteesi. ❤️
Vetäydyn tästä ikävöimään.Valitettavasti ei suju. Yritin kertoa, mutta hän vetäytyi. 😔 Hän ei rakasta minua.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Valitettavasti ei suju. Yritin kertoa, mutta hän vetäytyi. 😔 Hän ei rakasta minua.
Onko hän sanonut, ettei rakasta?
- Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Onko hän sanonut, ettei rakasta?
Ei ole sanonut. Olisin halunnut sanoa "minä sinua vaan..."
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ei ole sanonut. Olisin halunnut sanoa "minä sinua vaan..."
Ehkä hän tekeekin niin? Enemmän kuin mitään muuta.
- Anonyymi00073
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ehkä hän tekeekin niin? Enemmän kuin mitään muuta.
Kumpa olisi niin. On niin ikävä kaikkea hänessä.
- Anonyymi00076
Anonyymi00073 kirjoitti:
Niin minullakin häntä. ❤️ On ihanista ihanin. Sattumoisin R, kuten sinäkin. Onhan teitäkin toki paljon...
- Anonyymi00078
Anonyymi00076 kirjoitti:
Niin minullakin häntä. ❤️ On ihanista ihanin. Sattumoisin R, kuten sinäkin. Onhan teitäkin toki paljon...
Paljon on ärripurrejä, se on sellainen spektri. Toisessa päässä on niitä ihanuuksia ✨️💕 ja toisessa päässä jotain ihan muuksia.
(kentän laidalta) - Anonyymi00087
Anonyymi00073 kirjoitti:
Tuossahan tuo kainalossa nukkuu,eräs hän!
- Anonyymi00096
Anonyymi00076 kirjoitti:
Meitä R:llä alkavia on paljon. Toivottavasti kohtaat hänet ja voitte jutella.
❤️ Jatkan yhtä työtäni. Mukavaa päivää! ✨️ - Anonyymi00098
Anonyymi00096 kirjoitti:
❤️ Jatkan yhtä työtäni. Mukavaa päivää! ✨️Sitä toivon. Toivottavasti saan siihen mahdollisuuden pian. ❤️ Lähden itsekin tästä töihin.
Ikuistatko jotain maisemaa? 😊 - Anonyymi00099
Anonyymi00096 kirjoitti:
❤️ Jatkan yhtä työtäni. Mukavaa päivää! ✨️Ja mukavaa päivää myös sinulle...
- Anonyymi00101
Anonyymi00098 kirjoitti:
Sitä toivon. Toivottavasti saan siihen mahdollisuuden pian. ❤️ Lähden itsekin tästä töihin.
Ikuistatko jotain maisemaa? 😊En nyt, mutta aiemmin tuli enemmänkin maalailtua. Teen yhtä toista työtä. 😊
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
En nyt, mutta aiemmin tuli enemmänkin maalailtua. Teen yhtä toista työtä. 😊
Tuossakin mielessä muistutat kaivattuani... 😊
Muista myös nauttia olostasi. ❤️ - Anonyymi00104
Anonyymi00102 kirjoitti:
Tuossakin mielessä muistutat kaivattuani... 😊
Muista myös nauttia olostasi. ❤️Ihmiset voivat tehdä samoja juttuja...😊
Yritän nauttia välillä, mutta on vähän haikea olo. Kaipaan lohdutusta. ❤️ - Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ihmiset voivat tehdä samoja juttuja...😊
Yritän nauttia välillä, mutta on vähän haikea olo. Kaipaan lohdutusta. ❤️Totta... 😊 Onko jotain muuta sattunut, vai liittyykö lohdutuksen tarve kaivattuusi? Oma kaipuu on myös sietämätön. ❤️
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Totta... 😊 Onko jotain muuta sattunut, vai liittyykö lohdutuksen tarve kaivattuusi? Oma kaipuu on myös sietämätön. ❤️
Ikävä häntä kohtaan on varmasti osa, mutta on laajempaa kuormituksen tunnetta ja kun on huolta, kaipaa helposti läheisyyttä ja turvaa. Miten olet itse pärjännyt kaipuusi kanssa? ❤️
- Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ikävä häntä kohtaan on varmasti osa, mutta on laajempaa kuormituksen tunnetta ja kun on huolta, kaipaa helposti läheisyyttä ja turvaa. Miten olet itse pärjännyt kaipuusi kanssa? ❤️
Ikävä kuulla, voisinpa jotenkin helpottaa oloasi...
Melko huonosti pärjään. Kun on aktiivisena, niin hiukan paremmin, mutta enää ei sekään oikein tahdo auttaa. Hän ei selvästi enää halua kuulla minusta. Ihan ymmärrettävää toki. Se ei kuitenkaan saa tätä ikävää laantumaan. - Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ikävä kuulla, voisinpa jotenkin helpottaa oloasi...
Melko huonosti pärjään. Kun on aktiivisena, niin hiukan paremmin, mutta enää ei sekään oikein tahdo auttaa. Hän ei selvästi enää halua kuulla minusta. Ihan ymmärrettävää toki. Se ei kuitenkaan saa tätä ikävää laantumaan.Minulla on sama juttu. On tehtävää, mutta silti ikävä. Tiedän, mistä johtuu, mutta ei auta. Olen huomannut, että ikävä on voimakkaampaa, kun on kuormitusta. Täytyy yrittää välillä rentoutua. Hän ei halua olla yhteydessä. Sitä vieraantuu eikä enää uskalla.
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Minulla on sama juttu. On tehtävää, mutta silti ikävä. Tiedän, mistä johtuu, mutta ei auta. Olen huomannut, että ikävä on voimakkaampaa, kun on kuormitusta. Täytyy yrittää välillä rentoutua. Hän ei halua olla yhteydessä. Sitä vieraantuu eikä enää uskalla.
Ollaan sitten kohtalotovereita. Itse koitin palauttaa yhteyttä häneen.
Toivon todella, että sinä saat vielä yhteyden. En tiedä kuinka vahvasti sinä häntä kohtaan tunnet, mutta minusta tuntuu kuin menettäisin elämäni ihmisen. - Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ollaan sitten kohtalotovereita. Itse koitin palauttaa yhteyttä häneen.
Toivon todella, että sinä saat vielä yhteyden. En tiedä kuinka vahvasti sinä häntä kohtaan tunnet, mutta minusta tuntuu kuin menettäisin elämäni ihmisen.Kohta pitää alkaa nukkumaan. Koita sinäkin levätä. Hyvä, että yritit palauttaa yhteyden. Se oli rohkeaa.
Yritin myös palauttaa yhteyttä, mutta ei onnistunut. Menetys sattui, sydämessäni. Koitetaan kestää. Kaikki menee vielä hyvin, tavalla tai toisella, vaikka nyt tuntuisi pahalta. - Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Kohta pitää alkaa nukkumaan. Koita sinäkin levätä. Hyvä, että yritit palauttaa yhteyden. Se oli rohkeaa.
Yritin myös palauttaa yhteyttä, mutta ei onnistunut. Menetys sattui, sydämessäni. Koitetaan kestää. Kaikki menee vielä hyvin, tavalla tai toisella, vaikka nyt tuntuisi pahalta.Uskotko niin? Minunkin täytyy... Ei ole muuta vaihtoehtoa. Kiitos kun käytit aikaasi tähän. Se merkitsi paljon. ❤️ Se, että sinuun on sattunut tuntuu ikävältä.
Olet varmasti lähempänä häntä, kuin minä kaivattuani. Etäisyys tekee tilanteestani hankalan.
Hyvää yötä... - Anonyymi00117
Anonyymi00111 kirjoitti:
Uskotko niin? Minunkin täytyy... Ei ole muuta vaihtoehtoa. Kiitos kun käytit aikaasi tähän. Se merkitsi paljon. ❤️ Se, että sinuun on sattunut tuntuu ikävältä.
Olet varmasti lähempänä häntä, kuin minä kaivattuani. Etäisyys tekee tilanteestani hankalan.
Hyvää yötä...En tiedä, olenko oikeasti lähempänä...Ymmärrän, mitä tarkoitat. Kaipuu on raskasta riippumatta kilometreistä. Toivon, että saat voimaa ja rauhaa. Elämä tuo vielä hyviä yllätyksiä..
- Anonyymi00118
Anonyymi00117 kirjoitti:
En tiedä, olenko oikeasti lähempänä...Ymmärrän, mitä tarkoitat. Kaipuu on raskasta riippumatta kilometreistä. Toivon, että saat voimaa ja rauhaa. Elämä tuo vielä hyviä yllätyksiä..
Niin se on... Pärjään kyllä. Toivottavasti myös sinulla kaikki hyvin. Jaksan kyllä uskoa hyvään yllätykseen... Toivottavasti myös sinä. ❤️
- Anonyymi00120
Anonyymi00118 kirjoitti:
Niin se on... Pärjään kyllä. Toivottavasti myös sinulla kaikki hyvin. Jaksan kyllä uskoa hyvään yllätykseen... Toivottavasti myös sinä. ❤️
❤️❤️❤️
- Anonyymi00130
Anonyymi00059 kirjoitti:
Vetäydyn tästä ikävöimään.Ei tunteita kannata hävetä eikä jarrutella. On hienoa, kun ihminen pystyy tuntemaan.
- Anonyymi00131
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ikävöiminen on kyllä ikävä tunne. Se pakahduttaa!
- Anonyymi00132
Anonyymi00078 kirjoitti:
Paljon on ärripurrejä, se on sellainen spektri. Toisessa päässä on niitä ihanuuksia ✨️💕 ja toisessa päässä jotain ihan muuksia.
(kentän laidalta)R:llä alkavat ovat ihania ❤️.
- Anonyymi00134
Anonyymi00108 kirjoitti:
Minulla on sama juttu. On tehtävää, mutta silti ikävä. Tiedän, mistä johtuu, mutta ei auta. Olen huomannut, että ikävä on voimakkaampaa, kun on kuormitusta. Täytyy yrittää välillä rentoutua. Hän ei halua olla yhteydessä. Sitä vieraantuu eikä enää uskalla.
Vieraantuminen on kelju asia. Silloin on enää vaikea keskustella tai kokeilla, voiko suhde vielä jatkua. Pienen tauon jälkeen kannattaa kyllä yrittää. Jos suhde on ollut hyvä ja läheinen, niin kaikki ei ole menetetty.
- Anonyymi00142
Anonyymi00134 kirjoitti:
Vieraantuminen on kelju asia. Silloin on enää vaikea keskustella tai kokeilla, voiko suhde vielä jatkua. Pienen tauon jälkeen kannattaa kyllä yrittää. Jos suhde on ollut hyvä ja läheinen, niin kaikki ei ole menetetty.
Jos on pidempi tauko, niin tutustuminen alkaisi uudestaan.
Hänellä on toinen, jonka kanssa tapailee. (?)
R naiselta - Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Jos on pidempi tauko, niin tutustuminen alkaisi uudestaan.
Hänellä on toinen, jonka kanssa tapailee. (?)
R naiseltaKauanko kestää, että vieraantuminen alkaa? Jos välissä ollut edes hiukan aikaa, niin toisen tilanne on voinut muuttua radikaalisti.
- Anonyymi00145
Anonyymi00143 kirjoitti:
Kauanko kestää, että vieraantuminen alkaa? Jos välissä ollut edes hiukan aikaa, niin toisen tilanne on voinut muuttua radikaalisti.
Se kestää vuoden tai vuosia.
Toiset ovat nähneet 20 v. jälkeen ja todenneet toisesta, että kaveri oli tavallaan samanlainen, mutta paljon oli tapahtunut siinä välissä.
Voihan suhde kestää puoli vuotta ja sitten taas paluu alkuun.
- Anonyymi00043
Voitaisko me olla totta ja läsnä toisillemme jollain toisella tapaa? Fyysinen vetovoima ja yhteys on selvä, mutta se ei voi ikinä johtaa mihinkään. Mutta ystävyys?
- Anonyymi00046
Jos tämä olisi mulle, niin ystäviä voitaisiin olla. Jos sinä olet mies, minä nainen. Olisi kiva olla olemassa toisilleen edes ystävinä.
- Anonyymi00054
Voitaisiin. Pelkkä ystävyys tpsin tuntuu tällä hetkellä todella vaikealta vahvojen tunteiden vuoksi.
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Voitaisiin. Pelkkä ystävyys tpsin tuntuu tällä hetkellä todella vaikealta vahvojen tunteiden vuoksi.
Voisko ystävyys tietyllä tapaa sisältää vahvat tunteet myös? Vähän niin kuin tähänkin saakka? Onhan tämä ollut erikoista ja ainutlaatuista jo nyt.
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Voisko ystävyys tietyllä tapaa sisältää vahvat tunteet myös? Vähän niin kuin tähänkin saakka? Onhan tämä ollut erikoista ja ainutlaatuista jo nyt.
Voisi varmasti. Haluan hänet maailmaani... se on selvä asia.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ehkä hän on jo osa sinun maailmaasi? Vietätte aikaa keskenänne, nauratte yhdessä, jaatte asioita toisillenne, tuette toisianne? Sellaiset ihmiset eivät katoa.
- Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ehkä hän on jo osa sinun maailmaasi? Vietätte aikaa keskenänne, nauratte yhdessä, jaatte asioita toisillenne, tuette toisianne? Sellaiset ihmiset eivät katoa.
Niin hän kyllä onkin... Isokin osa.
- Anonyymi00071
Anonyymi00067 kirjoitti:
No niin! Silloinhan kaikki on jo hyvin. En tunne sinun tapaustasi, mutta kuulostaa paljon samalta kuin omani. Vaikka yhteytemme perusta on vapaus, uskon, että koemme maailmaa niin tiiviisti yhdessä, olemme samankaltaisia, että tällainen ei katoa.
- Anonyymi00088
Anonyymi00054 kirjoitti:
No voi hellan lettas sentään!
- Anonyymi00089
Anonyymi00061 kirjoitti:
Mitäs se sun romaani suku siihen sanoo?
- Anonyymi00092
Anonyymi00067 kirjoitti:
No tottakai on! Eke ei vishiin kelpaa enää gubelle!
- Anonyymi00097
Anonyymi00089 kirjoitti:
Mitäs se sun romaani suku siihen sanoo?
Romaani on kirja. Luehan joskus yksi sellainen, niin voi ruveta nuo yhdyssanatkin tarttumaan paremmin.
- Anonyymi00135
Anonyymi00062 kirjoitti:
Toivottavasti eivät katoa. Se on molemmista kiinni....
- Anonyymi00136
Anonyymi00088 kirjoitti:
No voi hellan lettas sentään!
Noin ei ole kiva kommentoida ja vähätellä toisen tuntemuksia.
- Anonyymi00147
Anonyymi00135 kirjoitti:
Toivottavasti eivät katoa. Se on molemmista kiinni....
Mä luulen, että molemmat haluavat olla pysyvä osa toistensa elämää, mutta ollaan vielä epävarmoja siitä, miten se on mahdollista.
- Anonyymi00044
Nyt just tuntuu tältä.
Mut ehkä ajan kanssa pystyn olemaan onnellinen. Tai antamaan jollekin toiselle miehelle mahdollisuuden.- Anonyymi00090
Hömö!
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Hömö!
Eikö lasten tulisi jo olla nukkumassa?
- Anonyymi00094
Anonyymi00090 kirjoitti:
Hömö!
Hölmö pitki lukea! Sorry!
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Hölmö pitki lukea! Sorry!
No sehän on parempi, pääasia ettei h.omppeliksi kutsuta. 👀
- Anonyymi00045
Mä en kaipaa ketään, kenen kanssa minulla olisi kokemusta läheisyydestä. ..Kertooko se sitten siitä, että fantasiointi on kiinnostavampaa kuin oikeat ihmiset? 🤔
- Anonyymi00052
Tai et vain ole kohdannut sitä oikeaa.
- Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tai et vain ole kohdannut sitä oikeaa.
Voi olla.
Mutta tarkoitin, että ehkä kaipailu loppuisi nytkin lyhyeen, jos olisi jotain käytännön kokemusta. :)
- Anonyymi00047
Se tapahtuu silloin kun sitä vähiten odottaa. Onko mitään enää tehtävissä?
- Anonyymi00048
Tähän minä en osaa antaa vastausta.
- Anonyymi00049
Ainahan tehtävissä on. En kuitenkaan haluaisi taistella tätä asiaa ja kohtaloa vastaan.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ainahan tehtävissä on. En kuitenkaan haluaisi taistella tätä asiaa ja kohtaloa vastaan.
Miksi pitää taistella vastaan?
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tähän minä en osaa antaa vastausta.
Enpä taida itsekään osata..
- Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
En minä haluakaan. Toisesta osapuolesta en ole ihan varma.
- Anonyymi00058
Anonyymi00055 kirjoitti:
En minä haluakaan. Toisesta osapuolesta en ole ihan varma.
No varmistu jotenkin? Voisiko se olla mahdollista?
- Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
No varmistu jotenkin? Voisiko se olla mahdollista?
Kyllähän se ihan mahdollista on.
- Anonyymi00137
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei ainakaan tunteita vastaan kannata taistella.
- Anonyymi00065
Ajattelin tässä kirjoittaa vastaavaa, että olen välillä "ihmiselle" ilkeä, mutta silloin kun olin sun kanssa samassa paikassa, niin olin yhtä hymyä. Niinkuin siinä kuvassa, jossa me molemmat hymyillään niin onnellisina, se kuva jonka laitoit jopa profiilikuva käsi silloin vuosia sitten vaikkei meillä ollut edes sellaista suhdetta. Oliko se sulla nyt myöhemminkin esillä? Koska miten muutenkaan muut olisi tunnistanut mut siellä sun nykyisessä paikassa..
- Anonyymi00066
En halua ajatella noin. Mieluummin ajattelen että tämä on vain oma lapsellinen päähänpinttymä, josta varmaan pääsisin yli ja eroon, jos viitsisin tosissaan yrittää.
- Anonyymi00113
Rupea sitten yrittämään sitä tosissasi. Sitä toivoo vanhempi nainen! Mietipä ihan ite, kuinka kauan olet aiheuttanut pelkoa, stressiä ja ahdistusta sille stalkkaamallesi naiselle!
- Anonyymi00124
Anonyymi00113 kirjoitti:
Rupea sitten yrittämään sitä tosissasi. Sitä toivoo vanhempi nainen! Mietipä ihan ite, kuinka kauan olet aiheuttanut pelkoa, stressiä ja ahdistusta sille stalkkaamallesi naiselle!
Kukaan ei kaipaa sinua, ole ihan rauhassa vain. Palstatauko tekisi sinulle muutenkin hyvää.
- Anonyymi00138
Anonyymi00124 kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa sinua, ole ihan rauhassa vain. Palstatauko tekisi sinulle muutenkin hyvää.
Kukaan ei kaipaa sinua, kirjoitit. Mistä voit tietää toisten ajatuksia. Et mistään! Joten ei oletuksia kannata kirjoitella. Tuntui pahalta, vaikka ei koske minua.
- Anonyymi00146
Anonyymi00138 kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa sinua, kirjoitit. Mistä voit tietää toisten ajatuksia. Et mistään! Joten ei oletuksia kannata kirjoitella. Tuntui pahalta, vaikka ei koske minua.
Toi on se tyyppi, jotka tulee joka ainoaan ketjuun rähisemään jostain projektista, jossa hänelle tyrkytettiin nuorempaa miestä, ja nyt muka stalkataankin, ovaillaan ovia merkitsevään aikaan (??) ja muuta hullua. Sama viestejä on joka päivä kaikissa ketjuissa, ihan ketjun aiheesta ja kirjoittajista riippumatta, ja tungettuna ihan ihmeellisiin väleihin, se sotkee täysin keskustelut. En ymmärrä miksi hän luulee että hänen vainoajansa lukevat näitä, ja miksi samat asiat pitää toistaa monta kertaa joka päivä.
- Anonyymi00080
Menen nukkumaan, on aikainen aamu. Sinä tietenkin ajatuksissani.
Mikäli satut lukemaan, niin hyvää yötä ihana. ❤️ -ap - Anonyymi00082
Itse taas pelkään että toisin enemmän onnettomuutta mukanani. En ole ollut koskaan mikään onnentuoja kenellekään.
- Anonyymi00093
Psykopaatit ei tuo pitkän päälle hyvää kellekkään,mut sielläNiuvassa hoidetaa sinunlaisia olentoja hyvin!
- Anonyymi00114
Anonyymi00093 kirjoitti:
Psykopaatit ei tuo pitkän päälle hyvää kellekkään,mut sielläNiuvassa hoidetaa sinunlaisia olentoja hyvin!
Sinne vaan paikkaa odottamaan..
- Anonyymi00139
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ennen sanottiin: Joka toista siksi sanoo, on itse se. Ihan huumorilla kirjoitan, kun en halua olla ilkeä kenellekään.
- Anonyymi00112
Minuun ei ole yksikään ihminen vaikuttanut vieläkään mitenkään! Koska en ole vielä löytänyt ikäistäni uutta ystävämiestä!
- Anonyymi00115
Minä olen täysin vakuuttunut siitä, että olisin valtavan onnellinen loppuelämäni ajan, jos minun ei tarvitsisi enää koskaan nähdä stalkkeria!!
- Anonyymi00140
Mistä sen stalkkerin erottaa? Joskus luullaan, että toinen luulee, että se toinen luulee jne. Sitten tilanne kärjistyy, kun ei osata olla avoimia eikä osata keskustella asioita selviksi. Epäluulo voi kasvaa mittoihin arvaamattomiin pelkkien olettamuksien tai salailujen takia. Avoimuus ja reiluus ovat hyvä pohja ihmissuhteissa.
- Anonyymi00116
Olisiko jotain mitä olisi syytä sanoa hänelle itselleen joko on jotain sellaista jota hän osaa arvostaa tai jotain sellaista jota hän käyttää hyväkseen hyötyäkseen dinusta ei juurikaan ole välimuotoja
- Anonyymi00121
Hyvää yötä, vaikka mielummin toivottaisin muuta kautta. Nuku hyvin. ❤️ -ap
- Anonyymi00122
Nuku sinäkin hyvin! ❤️ Täytyy lähteä tästä itsekin nukkumaan. Väsyttää. 🥱 Hyvää yötä! ✨️
- Anonyymi00125
Anonyymi00122 kirjoitti:
Nuku sinäkin hyvin! ❤️ Täytyy lähteä tästä itsekin nukkumaan. Väsyttää. 🥱 Hyvää yötä! ✨️
❤️❤️
- Anonyymi00123
ruskeita vöitä on muillakin
- Anonyymi00129
😂 Ihanko nahkasia vai kankaisia 🥋
- Anonyymi00144
Anonyymi00129 kirjoitti:
😂 Ihanko nahkasia vai kankaisia 🥋
Niitä genuiinin nahkaisia. sivusta
- Anonyymi00148
Hyvät yöt hänelle... ❤️❤️ -ap
- Anonyymi00150
Tule A sinne missä nähtiin viimeksi 😜💗💗💗💗💗
- Anonyymi00153
Anonyymi00150 kirjoitti:
Tule A sinne missä nähtiin viimeksi 😜💗💗💗💗💗
Erehdyt henkilöstä.
- Anonyymi00151
Samoin Rakkaani.... kukaan ei voi täyttää paikkasi sydämessäni... olet minulle kaikki vaimoni ❤️
- Anonyymi00152
Hyvää yötä rakas kaukana nuku kuin pehmeässä satiinissa <3 t: nainen joka kaipaa
- Anonyymi00154
Huomenta. <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2643448
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452131Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841776Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501706Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1251577Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151400