etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kokea läheisyytesi ja opin tuntemaan sinua. Kunnes näin sinut.
Olen melko vakuuttunut
70
834
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olitteko naimisissa?
- Anonyymi00003UUSI
Ei.
- Anonyymi00002UUSI
Voi sinua... <3
- Anonyymi00004UUSI
Kerro miksi sitten taistelet tunteitasi vastaan?
- Anonyymi00070UUSI
Kuka muukaan sen tekisi?
- Anonyymi00005UUSI
Olit siis jo lähellä? Halitteko?
- Anonyymi00008UUSI
Mun tapauksessa melkein!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mun tapauksessa melkein!
Emme todellakaan ole olleet lähelläkään halaamista koskaan, mies luuli niin, mutta minä en ole koskaan halunnut halata häntä, saati olla muutenkaan lähellä!
- Anonyymi00006UUSI
Niin, ajatella kuinka elämä yllättää 😏
- Anonyymi00007UUSI
Joskus se voi yllättää kivasti 😏
- Anonyymi00009UUSI
Jos sanot noin, et anna tulevaisuudelle mahdollisuutta.
- Anonyymi00010UUSI
Molemmat on kovia nousemaan ylöspäin. Näin se vaan oon. Ei auta vaikka kuinka hakataan. Noustaan vain.
- Anonyymi00014UUSI
Joo, anti tulla vaan!
- Anonyymi00011UUSI
Näin on...
- Anonyymi00012UUSI
Onko tää miehelle vai naiselle?
- Anonyymi00015UUSI
Naiselle.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Naiselle.
Kuinka lähekkäin ootte ollut? Ihan iholla?
Itsellä sama tunne miehestä. Mut ei olla muuta kuin hipaistu. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuinka lähekkäin ootte ollut? Ihan iholla?
Itsellä sama tunne miehestä. Mut ei olla muuta kuin hipaistu.Hyvin lähellä kyllä. Aivan kiinni.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hyvin lähellä kyllä. Aivan kiinni.
Halanneet? Alasti? Vai muuten vain kiinni?
- Anonyymi00013UUSI
Täytyypä raapustella tänne taas. Minäkään en ole onnellinen ilman sinua. Näin sinut, se tapahtui, koin läheisyytesi, uskomattoman katseesi. Jäit sydämeeni, siellä olet ja pysyt.
- Anonyymi00025UUSI
Senkun raapustelet, mutta minuun se ei tee koskaan mitään vaikutusta, koska olet mielestäni inhottavin ihminen, johon olen koskaan ns. törmännyt!
- Anonyymi00016UUSI
Kuinka kauan olette tunteneet toisenne?
- Anonyymi00019UUSI
Tiedetty pitkään. Tunnettu lyhyemmän aikaa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tiedetty pitkään. Tunnettu lyhyemmän aikaa.
Oletteko harrastaneet yhdessä seksiä?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletteko harrastaneet yhdessä seksiä?
Ei. Vai mitä luulet. Vaan katsottu toisiamme. Silleen ihan sitä on vaikea kuvailla. Tai ainakin minun on.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei. Vai mitä luulet. Vaan katsottu toisiamme. Silleen ihan sitä on vaikea kuvailla. Tai ainakin minun on.
Tämä vastaus oli sivusta. Ap ei halua vastata tähän.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tämä vastaus oli sivusta. Ap ei halua vastata tähän.
Todellakin oli sivusta :)
- Anonyymi00020UUSI
ollu vähän ristiriitaisia tunteita
- Anonyymi00021UUSI
Rakkaus on universaali tunne. Monella on siitä samanlaisia kokemuksia. Usein tuntuu kuin joku kirjoittaisi minuna tai minulle.
- Anonyymi00022UUSI
Jukra, mikä soppa.
- Anonyymi00027UUSI
Soppa todellakin, mitä en olisi koskaan halunnut kokea! Voi teitä projektin aloittajat minkä teitte minulle! Ainoa asia mikä minua kiinnosti, oli saada tehdä töitä itselle hyvin rakkaassa työpaikassa! Yhtäkään miestä en enää koskaan halua elämääni pilaamaan!
- Anonyymi00028UUSI
❤️❤️❤️
- Anonyymi00032UUSI
Niin ja mitä sitten
- Anonyymi00033UUSI
Joskus kohtaa ihmisen joka vetää selittämättömällä tavalla puoleensa ja jota ei saa mielestä. Vaikka olisi muka ihan fiksu ihminen, silti menee pää aina kohdatessa uudestaan pyörälle. Mikä siinä on.
En vaan valitettavasti voi kertoa koskaan sinulle mitä saat mussa aikaan. Ymmärrät varmasti. Tai eihän sitä tulevaisuutta kai kukaan tiedä.- Anonyymi00041UUSI
Mikset voi kertoa? Eikö kuitenkin pitäisi ja sitten voisi vaikka musertua suruun, jatkaa ja unohtaa. Tosin unohtaminen ei hyvä juttu.
- Anonyymi00034UUSI
K naiselle ?
- Anonyymi00038UUSI
Ei.
- Anonyymi00039UUSI
R ?
- Anonyymi00035UUSI
kentsu vai kantsu siinki vissii ero
- Anonyymi00036UUSI
Olen samanlaisessa tilanteessa. Tuntuu, että elämästä puuttuu nyt jotain.
- Anonyymi00037UUSI
tasasen tappavaa on ikävöinti jos ns olematon kohde
- Anonyymi00040UUSI
Kirjoitan nyt tähän jotain... Ikävä on se hinta, minkä joudut maksamaan menetyksestä. Et koskaan tule tuntemaan yhtä voimakkaasti kenenkään toisen kanssa. Voit löytää käytännöllisiä suhteita tai suhteita, missä toimii fyysisyys, mutta niistä puuttuu se jokin suuri tunne, minkä voit tuntea vain hänen kanssaan. *sivusta R naiselta
- Anonyymi00042UUSI
Näin uskon myös, kuten koitin tuossa aloituksessa sanoittaa. Kiitos kun käytit aikaasi vastateksesi tähän...
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Näin uskon myös, kuten koitin tuossa aloituksessa sanoittaa. Kiitos kun käytit aikaasi vastateksesi tähän...
Kiitos itsellesi. Aihe kosketti omaa elämääni. ❤️
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kiitos itsellesi. Aihe kosketti omaa elämääni. ❤️
Toivottavasti sinulla sujuu asiat hyvin kaivattusi kanssa. Toivottavasti olet viisaampi, kuin minä ja näytät hänelle aidot tunteesi. ❤️
Vetäydyn tästä ikävöimään. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Toivottavasti sinulla sujuu asiat hyvin kaivattusi kanssa. Toivottavasti olet viisaampi, kuin minä ja näytät hänelle aidot tunteesi. ❤️
Vetäydyn tästä ikävöimään.Valitettavasti ei suju. Yritin kertoa, mutta hän vetäytyi. 😔 Hän ei rakasta minua.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Valitettavasti ei suju. Yritin kertoa, mutta hän vetäytyi. 😔 Hän ei rakasta minua.
Onko hän sanonut, ettei rakasta?
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Onko hän sanonut, ettei rakasta?
Ei ole sanonut. Olisin halunnut sanoa "minä sinua vaan..."
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ei ole sanonut. Olisin halunnut sanoa "minä sinua vaan..."
Ehkä hän tekeekin niin? Enemmän kuin mitään muuta.
- Anonyymi00043UUSI
Voitaisko me olla totta ja läsnä toisillemme jollain toisella tapaa? Fyysinen vetovoima ja yhteys on selvä, mutta se ei voi ikinä johtaa mihinkään. Mutta ystävyys?
- Anonyymi00046UUSI
Jos tämä olisi mulle, niin ystäviä voitaisiin olla. Jos sinä olet mies, minä nainen. Olisi kiva olla olemassa toisilleen edes ystävinä.
- Anonyymi00054UUSI
Voitaisiin. Pelkkä ystävyys tpsin tuntuu tällä hetkellä todella vaikealta vahvojen tunteiden vuoksi.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Voitaisiin. Pelkkä ystävyys tpsin tuntuu tällä hetkellä todella vaikealta vahvojen tunteiden vuoksi.
Voisko ystävyys tietyllä tapaa sisältää vahvat tunteet myös? Vähän niin kuin tähänkin saakka? Onhan tämä ollut erikoista ja ainutlaatuista jo nyt.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Voisko ystävyys tietyllä tapaa sisältää vahvat tunteet myös? Vähän niin kuin tähänkin saakka? Onhan tämä ollut erikoista ja ainutlaatuista jo nyt.
Voisi varmasti. Haluan hänet maailmaani... se on selvä asia.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Voisi varmasti. Haluan hänet maailmaani... se on selvä asia.
Ehkä hän on jo osa sinun maailmaasi? Vietätte aikaa keskenänne, nauratte yhdessä, jaatte asioita toisillenne, tuette toisianne? Sellaiset ihmiset eivät katoa.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ehkä hän on jo osa sinun maailmaasi? Vietätte aikaa keskenänne, nauratte yhdessä, jaatte asioita toisillenne, tuette toisianne? Sellaiset ihmiset eivät katoa.
Niin hän kyllä onkin... Isokin osa.
- Anonyymi00044UUSI
Nyt just tuntuu tältä.
Mut ehkä ajan kanssa pystyn olemaan onnellinen. Tai antamaan jollekin toiselle miehelle mahdollisuuden. - Anonyymi00045UUSI
Mä en kaipaa ketään, kenen kanssa minulla olisi kokemusta läheisyydestä. ..Kertooko se sitten siitä, että fantasiointi on kiinnostavampaa kuin oikeat ihmiset? 🤔
- Anonyymi00052UUSI
Tai et vain ole kohdannut sitä oikeaa.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tai et vain ole kohdannut sitä oikeaa.
Voi olla.
Mutta tarkoitin, että ehkä kaipailu loppuisi nytkin lyhyeen, jos olisi jotain käytännön kokemusta. :)
- Anonyymi00047UUSI
Se tapahtuu silloin kun sitä vähiten odottaa. Onko mitään enää tehtävissä?
- Anonyymi00048UUSI
Tähän minä en osaa antaa vastausta.
- Anonyymi00049UUSI
Ainahan tehtävissä on. En kuitenkaan haluaisi taistella tätä asiaa ja kohtaloa vastaan.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ainahan tehtävissä on. En kuitenkaan haluaisi taistella tätä asiaa ja kohtaloa vastaan.
Miksi pitää taistella vastaan?
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tähän minä en osaa antaa vastausta.
Enpä taida itsekään osata..
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Miksi pitää taistella vastaan?
En minä haluakaan. Toisesta osapuolesta en ole ihan varma.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
En minä haluakaan. Toisesta osapuolesta en ole ihan varma.
No varmistu jotenkin? Voisiko se olla mahdollista?
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
No varmistu jotenkin? Voisiko se olla mahdollista?
Kyllähän se ihan mahdollista on.
- Anonyymi00065UUSI
Ajattelin tässä kirjoittaa vastaavaa, että olen välillä "ihmiselle" ilkeä, mutta silloin kun olin sun kanssa samassa paikassa, niin olin yhtä hymyä. Niinkuin siinä kuvassa, jossa me molemmat hymyillään niin onnellisina, se kuva jonka laitoit jopa profiilikuva käsi silloin vuosia sitten vaikkei meillä ollut edes sellaista suhdetta. Oliko se sulla nyt myöhemminkin esillä? Koska miten muutenkaan muut olisi tunnistanut mut siellä sun nykyisessä paikassa..
- Anonyymi00066UUSI
En halua ajatella noin. Mieluummin ajattelen että tämä on vain oma lapsellinen päähänpinttymä, josta varmaan pääsisin yli ja eroon, jos viitsisin tosissaan yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414608Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532494Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113868
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh60847Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834- 137785
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48726