Poistun kun ei täällä mitään kiinnostavaa ole!
Hyvää yötä!
Anonyymi-ap
7
113
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvää yötä!
- Anonyymi00002UUSI
Hyvää yötä sinullekin
- Anonyymi00003UUSI
Tervemenoa eikä takaisin tuloa! Toivottavasti emme näe toisiamme enää koskaan!
- Anonyymi00004UUSI
heissan
- Anonyymi00005UUSI
Ei täällä olekaan eikä koskaan ole ollutkaan. Netin välityksellä elämminen ei ole elämää vaan korviketta aidoille ihmissuhteille ja elämälle.
- Anonyymi00006UUSI
Miten niin. Sain kuulla olevani vammainen kun mulla on pienet jalat. Se oli mielenkiintoista. Kukaan muu ei ole kyllä ikinä niin sanonut.
- Anonyymi00007UUSI
Öitä! Tässä samalla haluaisin lähettää terveiset kaivatulleni ja toivottaa hänelle oikein levollista yötä ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt374471Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522389Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481442- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281237Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541149Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan118973Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60931