...nuorta itseäni. Jos voisin kertoa nuorelle itselleni sen minkä tiedän nyt, voisin olla aidosti onnellinen. Tekisin enemmän duunia itseni eteen. Lukisin tiettyjä kirjoja. Kävisin uimahallissa joka toinen päivä. Kuntoilisin kevyesti joka toinen päivä. Välttäisin sokeria. Lukisin itseni ammattiin josta aidosti pidän. Se riittäisi. Jos se kuuluisa sielunkumppani osuisi kohdalle, en jättäisi tylysti tekstarilla, vaan vaalisin ystävyyttä loppuun asti.
Minulla on kova ikävä...
21
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tasapainon ja elämän hallintaa. Kuulostaa hyvältä. Tänään olisit rentoutunut Leijonien kultajuhlissa. Siellä ikäisesi seassa kymmenien tuhansien joukossa tai istuen kalliolla ja paistatellut aurinkoisessa päivässä.
- Anonyymi00002
Onhan jossitteluun toisinaan aihetta, mutta menneisyyttä ei voi muuttaa. Olisin minäkin välttänyt mm. sosiaaliallla työskenttelyn, jos olisin tiennyt että kyseisen alan töitä yritetään lykätä vuosikausia vaihtoehtona, koska.... Vaikkei hoivatyö ollut koskaan suunnitelmissa muutoin kuin opintojen rahoittamisen keinona.
- Anonyymi00004
Mikä estää tekemästä noita asioita nykyisin?
- Anonyymi00005
Ei mikään, mutta jos et ole nuori noin 20 vuotias niin olet vanha pieru. Muistan ne ajat 18-25 vuotiaana jolloin elämä hymyili. Oli oma auto ja kortti, kaikki oli niin mahtavaa, kunnes 25 vuotiaana tajusi että en olekaan enää kiinnostava. Mietis ny, 18-25 on vaan 7 vuotta elämästäsi. Sen ajan voit olla kiinnostava. Siihen se loppuu, jos ei tiedä mitä vanhempana tietää. Olisin niin sijoittanut itseeni, eikä se olisi ollut yhtään pois siitä 7 vuodesta. 25-35 vuotiaana ei tapahtunut mitään merkittävää, minusta tuli vain masentunut läski. Luulen että näin tapahtuu varsin monelle, koska jopa lähikaupassa näen yli 25 vuotiaissa vain läskejä ja try-hard salilla kävijöitä. Tosiasiassa kaikki yli 25-vuotiaat yrittää vain epätoivoisesti pitää läskinsä kurissa, jos ei ole jo luovuttanut. Se on turhaa, koska vain 18-25 vuotiaat ovat kiinnostavia, seksuaalisessa mielessä. Vai olenko väärässä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei mikään, mutta jos et ole nuori noin 20 vuotias niin olet vanha pieru. Muistan ne ajat 18-25 vuotiaana jolloin elämä hymyili. Oli oma auto ja kortti, kaikki oli niin mahtavaa, kunnes 25 vuotiaana tajusi että en olekaan enää kiinnostava. Mietis ny, 18-25 on vaan 7 vuotta elämästäsi. Sen ajan voit olla kiinnostava. Siihen se loppuu, jos ei tiedä mitä vanhempana tietää. Olisin niin sijoittanut itseeni, eikä se olisi ollut yhtään pois siitä 7 vuodesta. 25-35 vuotiaana ei tapahtunut mitään merkittävää, minusta tuli vain masentunut läski. Luulen että näin tapahtuu varsin monelle, koska jopa lähikaupassa näen yli 25 vuotiaissa vain läskejä ja try-hard salilla kävijöitä. Tosiasiassa kaikki yli 25-vuotiaat yrittää vain epätoivoisesti pitää läskinsä kurissa, jos ei ole jo luovuttanut. Se on turhaa, koska vain 18-25 vuotiaat ovat kiinnostavia, seksuaalisessa mielessä. Vai olenko väärässä?
Elämässä on niin paljon muuta kivaa myös kuin vain seksi ja ulkonäköasiat. sivusta
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämähän ei liity siihen mitä aloituksessa kirjoitit vaan ulkonäköön.En mielelläni puhu kenenkään seksuaallisesta viehättävyydestä koska se jokaisen henkilökohtainen kokemus kuinka nuo asiat kokee tunteet ym vaikuttaa noihin ei ikä eikä ulkonäkö pelkästään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Elämässä on niin paljon muuta kivaa myös kuin vain seksi ja ulkonäköasiat. sivusta
Joo täysin totta mutta näin itse tuon ajan koin. En yrittänyt hyökätä tällä ns. rumia ihmisiä kohtaan. Teillä ei varmasti ollut edes tuota 7 vuotta, mutta ehkä se helpottaa että kaikki muutkin kokee sen saman 7 vuoden jälkeen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo täysin totta mutta näin itse tuon ajan koin. En yrittänyt hyökätä tällä ns. rumia ihmisiä kohtaan. Teillä ei varmasti ollut edes tuota 7 vuotta, mutta ehkä se helpottaa että kaikki muutkin kokee sen saman 7 vuoden jälkeen.
Olen 40 vuotias harrastanut seksiä viime yönä. Eli ole rauhassa ruma. Ja vetele käteen. Luulin et oot joku oikea ihminen etkä trolli.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ajatustyylisi on melko negatiivinen. Kauneus on aika paljon myös luonnetta. Tsemppiä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämähän ei liity siihen mitä aloituksessa kirjoitit vaan ulkonäköön.En mielelläni puhu kenenkään seksuaallisesta viehättävyydestä koska se jokaisen henkilökohtainen kokemus kuinka nuo asiat kokee tunteet ym vaikuttaa noihin ei ikä eikä ulkonäkö pelkästään.
OK myönnän että olin vastustamaton. En yrittänyt hyökätä tällä ns. rumia ihmisiä kohtaan. En kovin paljoa hengannut rumien kanssa mutta sen verran kuitenkin että tiedän että te uskoitte että teillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada seksiä. Olitte kuitenkin väärässä. Nimittäin nuoret komiatkin on ihmisiä siinä missä muutkin, eli panevat kaikkea jolla pulssi. Äläkä yritä väittää etteikö rumatkin tekisi samoin. Tiedän koska erittäin rumat ihmiset yrittivät selvästi tulla panemaan jo tanssilattialla.
Ehkä se helpottaa että kaikki muutkin kokee sen saman 7 vuoden jälkeen. Samassa venessä tässä ollaan lopulta. Kuka on hautausmaan seksikkäin? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
OK myönnän että olin vastustamaton. En yrittänyt hyökätä tällä ns. rumia ihmisiä kohtaan. En kovin paljoa hengannut rumien kanssa mutta sen verran kuitenkin että tiedän että te uskoitte että teillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada seksiä. Olitte kuitenkin väärässä. Nimittäin nuoret komiatkin on ihmisiä siinä missä muutkin, eli panevat kaikkea jolla pulssi. Äläkä yritä väittää etteikö rumatkin tekisi samoin. Tiedän koska erittäin rumat ihmiset yrittivät selvästi tulla panemaan jo tanssilattialla.
Ehkä se helpottaa että kaikki muutkin kokee sen saman 7 vuoden jälkeen. Samassa venessä tässä ollaan lopulta. Kuka on hautausmaan seksikkäin?Mulla ollut aktiivinen seksieämä n. 20 vuotta. Eli outoja päätelmiä. Taitaa nyt olla vika ihan vaan sinussa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mulla ollut aktiivinen seksieämä n. 20 vuotta. Eli outoja päätelmiä. Taitaa nyt olla vika ihan vaan sinussa.
>Mulla ollut aktiivinen seksieämä n. 20 vuotta
Ai oman kätesi kanssa vai? Ymmärrän toki että rumatkin saa seksiä koska rumia ihmisiä on suhteessa saman verran, mutta tutkimusten mukaan se vähentää seksin saannin mahdollisuutta jos on ruma. Postaa video jossa rumana ihmisenä saat seksiä kauniilta ihmiseltä ilman rahaa tai muuta palkkiota. Olen tosiaan 7 vuotta viettänyt elämää todellisuudessa. Eli ei outoja päätelmiä eikä vika ole minussa, miksi olisi? Faktat on faktoja. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
>Mulla ollut aktiivinen seksieämä n. 20 vuotta
Ai oman kätesi kanssa vai? Ymmärrän toki että rumatkin saa seksiä koska rumia ihmisiä on suhteessa saman verran, mutta tutkimusten mukaan se vähentää seksin saannin mahdollisuutta jos on ruma. Postaa video jossa rumana ihmisenä saat seksiä kauniilta ihmiseltä ilman rahaa tai muuta palkkiota. Olen tosiaan 7 vuotta viettänyt elämää todellisuudessa. Eli ei outoja päätelmiä eikä vika ole minussa, miksi olisi? Faktat on faktoja.Ihan muiden kanssa ollut. Enempää en kanssasi keskustele. En ihmetele yhtään ettei sinulla ole.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ajatustyylisi on melko negatiivinen. Kauneus on aika paljon myös luonnetta. Tsemppiä.
No oletko itse viddu 20 vuotias vai haastatko vaan riitaa? Riitaa haastavia mulkkuja olen pamauttanut tajuttomaksi lukemattomia kertoja. Kysy vaikka Fre
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihan muiden kanssa ollut. Enempää en kanssasi keskustele. En ihmetele yhtään ettei sinulla ole.
Siis mitä minulla ei ole? Vaikka oletkin selkeästi henkisesti vammainen, sinullakin on oikeus seksiin. Mutta tuo aktiivinen seksielämä n. 20 vuotta kuulostaa ihan paskapuheelta. Naimisissa olevat normot harrastavat seksiä muutaman kerran vuodessa. Se ei ole aktiivista jo sillä perusteella että käytettävissä olevat terapiat ja pillerit menevät juuri heidän taskuihin.
- Anonyymi00008
Ikinä ei ole liian myöhäistä!
- Anonyymi00009
Hyödytöntä
- Anonyymi00010
Tekisit niitä asioita joita tein urakalla. Ole tyytyväinen elämääsi. Ei ne teot ole kummempia kuin muutkaan.
- Anonyymi00013
Mitä sanoisit nyt vanhalle sinälle?
- Anonyymi00020
Sanoisin että joka toinen päivä uimahalliin ja joka toinen päivä kevyt treeni metsässä kiviä nostellen. Paluumatkalla kaupasta raejuustoa ja kreikkalaista jugurttia. Hedelmät ja muut ruuat joutaa hakea myöhemmin.
- Anonyymi00017
Joku kirjoitti leijonien kultajuhlista. Kävin siellä ja olin yksin. 🇫🇮 Ei ollut omaa kultsia mukana. 😔
Jos olisin nuorempi versio itsestäni, arvostaisin ja rakastaisin itseäni enemmän enkä olisi liian empaattinen ja yrittäisi ymmärtää ja kuunnella kaikkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261770
- 1091269
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55940- 130930
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v241899Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58769Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749