juttu,mikä kiinnitti huomiosi naisessa?
Mies,mikä oli se
20
461
Vastaukset
- Anonyymi00001
Perse!
- Anonyymi00012
Valta, status, omaisuus
- Anonyymi00016
Ja tämä oli tiedossa jo ennen kuin avasin viestin. Mies vaan ei kykene älykkääseen lajitoverin kanssa käytävään kommunikaatioon Elukka menee aina vaiston varassa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja tämä oli tiedossa jo ennen kuin avasin viestin. Mies vaan ei kykene älykkääseen lajitoverin kanssa käytävään kommunikaatioon Elukka menee aina vaiston varassa.
Et taida kaivata täällä ketään?
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miesvihan ilmentymä tuokin.
- Anonyymi00002
Silmät ja hiukset.
- Anonyymi00003
Takalisko
- Anonyymi00004
Katse. Kasvot.
- Anonyymi00006
Persettä mä katon aina ensiksi miksi turhaan katsoa muuta oppinu jo että ole muuta tarjota kun tyhjiä kuoria ni on edes mieleiset maisemat mitä katsoa
- Anonyymi00013
Ei sussa syvyyttä löydy…
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei sussa syvyyttä löydy…
Ja uliuli kun sitä persettä kattelee miljoona muutakin elikkoa.
- Anonyymi00007
Aivan ensimmäiseksi huomasin, että hänellä on sievät kasvot.
- Anonyymi00008
Juttu.... henkinen asia se on vaikka kuori onkin kaunis. Kokee toisessa itsensä.
- Anonyymi00009
Maailmassa on paljon kauniita kukkasia joita voi ihailla loputtomiin. Tänä aikana tuota kauneutta voi katsella taukoamatta netistä. Mutta minä haluan naisen vain jos hän oikeasti olisi valmis rakastamaan minua loppuelämän ja olemaan ihana ja lempeä vaimo minulle. No en usko, että onnistun ikinä herättämään naisessa tuollaisen rakkauden, siksi kun pidän itseäni niin arvottomana. En tiedä voinko koskaan kokea edes, että voin lähestyä, kun en pidä itseäni minään. Nuo ei ole mitään odotuksia ja vaatimuksia naiselle, vaan haluan, että hän oikeasti kokee minut ainoaksi omakseen. Mieheltä.
- Anonyymi00014
Sitä mitä toivot hänessä olevan, ole itse myös sitä naiselle.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sitä mitä toivot hänessä olevan, ole itse myös sitä naiselle.
Löytyis maapallolta edes yksi mies joka olisi uskollinen ja lempeä vaimolleen ja seisoo lupaustensa takana. aan ei ole. Haluat naisen vain jos hän on valmis totaaliseen petkutukseen, täysin tahdoton ja heittäytymään riiputettavaksi sinun oikkujen vietäväksi. Mies joka väittää pitävänsä itseään arvottomana ei tarkoita ollenkaan itseään arvottomana naiselle vaan toisille miehille. Ei niin mitään väliä mitä nainen on mieltä jos toiset miehet on eri mieltä. Vain sillä on väliä. Mies ei arvota itseään naisen edessä, vaan toisten miesten edessä.
- Anonyymi00010
Bändipaita😍
- Anonyymi00021
Mikä bändi oli?
- Anonyymi00011
Hän kohtasi minut ihmisenä ja jutteli. Rakastuin ja en voinut tietää hänellä olevan jo mies.
En jaksa enää. En osaa olla miettimättä häntä. - Anonyymi00018
Tissit ja urheilullissuus mun juttu. Manialutkat voi elää omaa uneelmaansa,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3221832Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284- 1341157
- 80957
- 85891
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736