Tahtoisin tutustua paremmin 💫
Sinä siellä lähistöllä
48
1032
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä en halua🤣🤣
- Anonyymi00035
Joo, ei täältäkään heru yhtään mitään. Ei ole haluja tutustumaan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Joo, ei täältäkään heru yhtään mitään. Ei ole haluja tutustumaan.
Ei ole minullakaan! Kunhan selviän monista todella rankoista vuosista, voisin tutustua ystävyyden merkeissä ikäiseeni ihmiseen! Aika näyttää milloin en enää ole ahdistunut ja sterssaantunut!
- Anonyymi00002
Niin minäkin tahtoisin tutustua suhun paremmin 💫
- Anonyymi00004
Ehkäpä se vielä onnistuu kun oikein toivoo ❤️
- Anonyymi00034
Haluatko, että jatkan?
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
Haluatko, että jatkan?
Haluan, että jatkat :)
- Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
Haluan, että jatkat :)
Samoin täällä. Sivusta
- Anonyymi00003
Samoin 🐈⬛
- Anonyymi00016
Sovitaanko aika ja paikka? Nähdäänkö joskus samassa paikassa? Sori, tää on jo epätoivoista 😉
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sovitaanko aika ja paikka? Nähdäänkö joskus samassa paikassa? Sori, tää on jo epätoivoista 😉
Ollaan sovittu jo
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ollaan sovittu jo
Ahaa. Sivusta siis ohi. Yhyy.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sovitaanko aika ja paikka? Nähdäänkö joskus samassa paikassa? Sori, tää on jo epätoivoista 😉
Joo
- Anonyymi00021
Sivusta
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ahaa. Sivusta siis ohi. Yhyy.
Sama täällä. Yhyyy.
Sivusta. - Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ollaan sovittu jo
Kerro meillekin, niin tullaan kaikki sinne.
- Anonyymi00039
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ollaan sovittu jo
En minä ole sopinut kenenkään kanssa mitään!
- Anonyymi00043
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kerro meillekin, niin tullaan kaikki sinne.
Täällä pystyis pienillä tunnisteilla sopimaan jonkun paikan joka tuttu molemmille, sinne ei kyllä olisi mitään ryntäystä :)
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
Täällä pystyis pienillä tunnisteilla sopimaan jonkun paikan joka tuttu molemmille, sinne ei kyllä olisi mitään ryntäystä :)
Juuri näin.
- Anonyymi00006
selvä, senkus tutustut "naapuriin" 🙃
- Anonyymi00036
Ihan turhaan. Ei oo "pesää" luvassa. Luulet että ois kätevän matkan päässä ja ilmatteeks. Voit pistää kumet takaisin kaapin perukoille, tai no niistähän on jo päiväykset menny jo vuosikymmen sitten että pieni kevätsiivous ja varaston päivitys siihen sitten vois olla paikallaan.
- Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ihan turhaan. Ei oo "pesää" luvassa. Luulet että ois kätevän matkan päässä ja ilmatteeks. Voit pistää kumet takaisin kaapin perukoille, tai no niistähän on jo päiväykset menny jo vuosikymmen sitten että pieni kevätsiivous ja varaston päivitys siihen sitten vois olla paikallaan.
Vaikka ei oliskaan p*sää tai m*naa luvassa-mulla ainakin on noita t**reita kaapissa ihan vaan varalta :) vaikka ei pääasia oliskaan.
- Anonyymi00011
Si tarvis osata oikian oven taakse en ole jättäny siihen yhdellekään naiselle muuta mahdollisuutta
- Anonyymi00015
Äkkiäkös tuota tutustuu, jos kerta lähistöllä.
- Anonyymi00040
En halua tutustua koskaan oman lapseni ikäiseen henkilöön!
- Anonyymi00051
Ei se ole aina niin helppoa.
- Anonyymi00023
❤️❤️❤️ öitä
- Anonyymi00024
Nuku hyvin 💛
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nuku hyvin 💛
Samoin 🩵
- Anonyymi00027
Paljon matkaa???
- Anonyymi00029
Kenelle Ap toivottelee?
- Anonyymi00030
Tai oikeastaan toteaa 🙂
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tai oikeastaan toteaa 🙂
Eräälle miehelle
- Anonyymi00047
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eräälle miehelle
Kyl mä ainakin. Oot törkeän hyvän näköinen. Blast from the past.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kyl mä ainakin. Oot törkeän hyvän näköinen. Blast from the past.
Sisar hento valkoinen...
- Anonyymi00041
Täällä ei kyllä nukkunut sinkut.Teille kaipaaville näin inffoa.Niillä on jo p*not(vakio).
- Anonyymi00045
Joku tekee kaikkensa, ettei kukaan puhu, ettei paise vain puhkea.
- Anonyymi00057
Tämän ymmärrän, mutta minä en voi koskaan auttaa häntä mitenkään!
- Anonyymi00046
halut meni kun on niin kauhea
- Anonyymi00052
Keneltä kenelle? 🌺
- Anonyymi00053
Eräälle puutarhurille 🌻
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Eräälle puutarhurille 🌻
Ok, kiitos tiedosta, ei siis tänne ainakaan. 😄
- Anonyymi00055
Kiva kuulla🤗🌸🌼🌱🌻
T. Puutarhuri - Anonyymi00056
Minä en suostu tutustumaan yhteenkään tästä muutaman lähikilometrin säteellä asuinpaikasta ja mitäpä tutustumista edes olisi, koska ei kiinnosta wolt-kuskit ja eläkeikäiset.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452141Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh521713Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151410Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1051164Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian158876