Odotan sitä hetkeä

Anonyymi-ap

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme vähän, mutta lopulta yksi katse riittää sulattamaan kaiken. Olemmehan erottamattomat.

En mieti sinua jatkuvasti, vaikka käytkin mielessäni usein. Olet pilkahdus iloa. Viimeiset yhteiset päivämme muistan hyvin. Sinun äänesi oli lempeydestä karhea, kun kutsuit minua nimeltä. Olen varma siitä, että sinäkin mietit minua.

70

1985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      A-nainenko?

      • Anonyymi00077

        A-naisia kuten varmaan myös M-naisia, K-naisia jne. on kymmeniä tuhansia täälläkin eli tuskin osuu oikealle. 🤨 Joten kannattaneeko näillä tunnisteilla kummemmin kaipailua yritellä menee niille väärille todennäköisesti..

        Lähinnä siis pelkkää tuuleen huutelua ja turhuutta vain on täällä näitä yleisimpiä kirjain vaihtoehtoja kaipailla jos ei halua enempää tunnisteita antaa.

        Jos ihan aidosti haluaa johonkin naiseen/mieheen kontaktia niin suorat yhteydenotot on se paras vaihtoehto.


    • Anonyymi00002

      Oletko M-nainen ?

    • Anonyymi00004

      Todellakin

      • Anonyymi00033

        Kuin koirasta puhuisi...ne hakee aina katsekontaktia. Siis jos ovat tervepäisiä.


    • Anonyymi00005

      Kenen kanssa odotat? Auttaisi kun vähän avaat?

      • Anonyymi00066

        Asuu melkein naapurissa, komea tumma mies


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Asuu melkein naapurissa, komea tumma mies

        Ulkomaalaistaustainen ja parrakas.


      • Anonyymi00081

        Tulevan lapsesi.Pystytkö elättämään meidät?


    • Anonyymi00006

      Mietin häntä miettimästä päästyänikin. Odotan kohtaamistamme innolla ja jännityksellä. Katsotko minua vielä, kuten silloin?

      • Anonyymi00010

        Yhtä lailla jännitän, että kohtaanko häntä enää. Pakko uskoa ja luottaa, että kohtaan.


      • Anonyymi00011

        Tietenkin katson, rakastuneesti ja haluten. ❤️


      • Anonyymi00012

        Voin luvata,että katson❤️ vastaatko sä katseeseen ?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Voin luvata,että katson❤️ vastaatko sä katseeseen ?

        Vastaatko sä hellään suudelmaan? 🙂


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Voin luvata,että katson❤️ vastaatko sä katseeseen ?

        Tietysti vastaan hänelle. Ainahan olen niin tehnyt... ❤️


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tietenkin katson, rakastuneesti ja haluten. ❤️

        Voisipa kommentista tykätä kahdesti...


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Vastaatko sä hellään suudelmaan? 🙂

        Voi se olisi ihanaa❤️ Todellakin vastaan 🫦🫦🫦🔥🔥🔥


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Tietysti vastaan hänelle. Ainahan olen niin tehnyt... ❤️

        Sun katsetta mulla onkin ollut ikävä ❤️


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sun katsetta mulla onkin ollut ikävä ❤️

        Samoin. ❤️


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Samoin. ❤️

        Ihana sinä ❤️ muistatko kun katseemme kohtasi ja tuntui siinä hetkessä että aika pysähtyi ❤️❤️❤️?


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ihana sinä ❤️ muistatko kun katseemme kohtasi ja tuntui siinä hetkessä että aika pysähtyi ❤️❤️❤️?

        Milloin ja naisen kanssa ❤️❤️❤️?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Milloin ja naisen kanssa ❤️❤️❤️?

        Tämän vuoden puolella ja kyllä naisen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi00040

        Kunpa olisit mun kainalossa ja koskettaisin sua.... 🔥🔥🔥😋😋❤️


      • Anonyymi00042

        No huh ilomielin tekisin sulle tuon ja kiihotun jo pelkästä ajatuksesta ❤️❤️🔥🔥🫦


      • Anonyymi00043

        Se kainalo odottaa sua täällä. Vain sinua... Tulethan?


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        No huh ilomielin tekisin sulle tuon ja kiihotun jo pelkästä ajatuksesta ❤️❤️🔥🔥🫦

        Haluan sua🔥🔥🔥❤️❤️❤️


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Haluan sua🔥🔥🔥❤️❤️❤️

        Oon niin kiihottuneena, ettei mitään määrää.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Oon niin kiihottuneena, ettei mitään määrää.

        Niin minäkin. Mietin miltä maistut 😋😋😋


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Niin minäkin. Mietin miltä maistut 😋😋😋

        Ja mitä tekisin sulle kun oltais kaksin....🔥🔥🔥


      • Anonyymi00063

        Pelkkä ajatus jo kiihottaa.....


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Tietysti vastaan hänelle. Ainahan olen niin tehnyt... ❤️

        En tietenkään


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sun katsetta mulla onkin ollut ikävä ❤️

        Minulla ei ole samanlaisia fiiliksiä vaikka luulet niin.


      • Anonyymi00078

        m /n /mändidrn olydddtikks


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Haluan sua🔥🔥🔥❤️❤️❤️

        Sinua T ❤️


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Vastaatko sä hellään suudelmaan? 🙂

        Jos ostat isomman veneen ja asunnon,niin ehkäpä.


    • Anonyymi00008

      En kyllä yhtään, pakon edessä nähtävä😅

    • Anonyymi00009

      Jos et mieti jatkuvasti niin emme ole samalla sivulla

    • Anonyymi00016

      Hmm 😸

      • Anonyymi00022

        Minäkin ja hänen kanssa sitä haluaisin harrastaa ja se olisi intohimoista ja ihanaa 🔥🔥🔥


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Minäkin ja hänen kanssa sitä haluaisin harrastaa ja se olisi intohimoista ja ihanaa 🔥🔥🔥

        Fasaanilla on aika kummallinen ääni, ootko aatellu? Sellainen räähkäsy. Mitähän on luoja aatellu ku on sille sen säveltänyt🤨


    • Anonyymi00024

      Sopii F-mussukan aloitukseksi. 💋

    • Anonyymi00048

      En halua nähdä stalkkeria enää koskaan. Pysy vaan pois täältä, koska olet ilmeisesti jo muuttanut muualle!

    • Anonyymi00062

      Tämä on tympeä kaveri varoitus

      • Anonyymi00064

        Kukaan ei ymmärrä sitä, että koska elämääni on häiritty todella kauan, en halua olla koskaan missään tekemissä häirikön kanssa! Ja tiedoksi olen sen ymmärtänut jo monia vuosia sitten, ettei meillä olisi ollut koskaan seksiä keskenämme! Kukaan ei jaksa ymmärtää vuosien ajan sellaista ihmistä, joka ei koskaan sanonut mitään! Siksi päätin tähän taloon muuttaessani, ettei meistä voi tulla koskaan edes ystäviä! En kerta kaikkiaan jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, joka on yhtä hiljainen kuin lasteni isä oli! Ja ikäero ona aivan liian suuri pelkälle ystävyydellekin! Ja jo pelkästään hänen naamanasa näkeminen saa minut voimaan huonosti!


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kukaan ei ymmärrä sitä, että koska elämääni on häiritty todella kauan, en halua olla koskaan missään tekemissä häirikön kanssa! Ja tiedoksi olen sen ymmärtänut jo monia vuosia sitten, ettei meillä olisi ollut koskaan seksiä keskenämme! Kukaan ei jaksa ymmärtää vuosien ajan sellaista ihmistä, joka ei koskaan sanonut mitään! Siksi päätin tähän taloon muuttaessani, ettei meistä voi tulla koskaan edes ystäviä! En kerta kaikkiaan jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, joka on yhtä hiljainen kuin lasteni isä oli! Ja ikäero ona aivan liian suuri pelkälle ystävyydellekin! Ja jo pelkästään hänen naamanasa näkeminen saa minut voimaan huonosti!

        Eikö minulla saa olla omaa tahtoa siihen, minkä tyyppisen ja minkä ikäisen miehen haluan ystäväkseni! Siltä se on tuntunut jo kauan! Ymmärrätkö ollenkaan sitä, kuinka paljon pahaa olet saanut aikaan! Sinä et ole sellainen ihminen millään tavalla, jonka kanssa haluaisin aikaani viettää!


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kukaan ei ymmärrä sitä, että koska elämääni on häiritty todella kauan, en halua olla koskaan missään tekemissä häirikön kanssa! Ja tiedoksi olen sen ymmärtänut jo monia vuosia sitten, ettei meillä olisi ollut koskaan seksiä keskenämme! Kukaan ei jaksa ymmärtää vuosien ajan sellaista ihmistä, joka ei koskaan sanonut mitään! Siksi päätin tähän taloon muuttaessani, ettei meistä voi tulla koskaan edes ystäviä! En kerta kaikkiaan jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, joka on yhtä hiljainen kuin lasteni isä oli! Ja ikäero ona aivan liian suuri pelkälle ystävyydellekin! Ja jo pelkästään hänen naamanasa näkeminen saa minut voimaan huonosti!

        Sä taidat olla lastesi isä,jos sulla o edes lapsia!


    • Anonyymi00069

      Ei nähdä petturin kanssa

    • Anonyymi00070

      Hyvä että on tontin rajat tietää mikä on tilanne.

      • Anonyymi00072

        Kyllä, ystäväksi haluan vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kuin itse olen! Ja toivon että mies on puhelias, koska en todellakaan jaksa enää yhtään ujoa piimää!


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Kyllä, ystäväksi haluan vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kuin itse olen! Ja toivon että mies on puhelias, koska en todellakaan jaksa enää yhtään ujoa piimää!

        Sinulla on taito löytää tiesi jokaikiseen aloitukseen.


    • Anonyymi00071

      Pidetään rajat ja portit ei asiaa

    • Anonyymi00073

      Helpottaa elämää kummasti

    • Anonyymi00080

      ❤️❤️❤️

      • Anonyymi00085

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

        Aka ❤️❤️❤️


    • Anonyymi00088

      panettahan te nytkin

    • Anonyymi00089

      Terv. A I

    • Anonyymi00090

      Milloin näette?

    • Anonyymi00091

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      264
      3448
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2983
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2218
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      45
      2131
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      1999
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1776
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      50
      1706
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      125
      1577
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1400
    Aihe