Odotan sitä hetkeä

Anonyymi-ap

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme vähän, mutta lopulta yksi katse riittää sulattamaan kaiken. Olemmehan erottamattomat.

En mieti sinua jatkuvasti, vaikka käytkin mielessäni usein. Olet pilkahdus iloa. Viimeiset yhteiset päivämme muistan hyvin. Sinun äänesi oli lempeydestä karhea, kun kutsuit minua nimeltä. Olen varma siitä, että sinäkin mietit minua.

70

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

A-nainenko?

• Anonyymi00002
      UUSI

Oletko M-nainen ?

• Anonyymi00004
      UUSI

Todellakin

• Anonyymi00033
        UUSI

Kuin koirasta puhuisi...ne hakee aina katsekontaktia. Siis jos ovat tervepäisiä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kenen kanssa odotat? Auttaisi kun vähän avaat?

• Anonyymi00066
        UUSI

Asuu melkein naapurissa, komea tumma mies

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Asuu melkein naapurissa, komea tumma mies

Ulkomaalaistaustainen ja parrakas.

• Anonyymi00006
      UUSI

Mietin häntä miettimästä päästyänikin. Odotan kohtaamistamme innolla ja jännityksellä. Katsotko minua vielä, kuten silloin?

• Anonyymi00010
        UUSI

Yhtä lailla jännitän, että kohtaanko häntä enää. Pakko uskoa ja luottaa, että kohtaan.

• Anonyymi00011
        UUSI

Tietenkin katson, rakastuneesti ja haluten. ❤️

• Anonyymi00012
        UUSI

Voin luvata,että katson❤️ vastaatko sä katseeseen ?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vastaatko sä hellään suudelmaan? 🙂

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tietysti vastaan hänelle. Ainahan olen niin tehnyt... ❤️

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tietenkin katson, rakastuneesti ja haluten. ❤️

Voisipa kommentista tykätä kahdesti...

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vastaatko sä hellään suudelmaan? 🙂

Voi se olisi ihanaa❤️ Todellakin vastaan 🫦🫦🫦🔥🔥🔥

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sun katsetta mulla onkin ollut ikävä ❤️

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Samoin. ❤️

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Samoin. ❤️

Ihana sinä ❤️ muistatko kun katseemme kohtasi ja tuntui siinä hetkessä että aika pysähtyi ❤️❤️❤️?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ihana sinä ❤️ muistatko kun katseemme kohtasi ja tuntui siinä hetkessä että aika pysähtyi ❤️❤️❤️?

Milloin ja naisen kanssa ❤️❤️❤️?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Milloin ja naisen kanssa ❤️❤️❤️?

Tämän vuoden puolella ja kyllä naisen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tuntuu hyvältä, mun on ikävä sun kainaloa. Painaudun sinne tiukempaan ja kuiskaan sulle: Koita, miten kosteena mä oon sulle.”

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tuntuu hyvältä, mun on ikävä sun kainaloa. Painaudun sinne tiukempaan ja kuiskaan sulle: Koita, miten kosteena mä oon sulle.”

Kunpa olisit mun kainalossa ja koskettaisin sua.... 🔥🔥🔥😋😋❤️

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kunpa olisit mun kainalossa ja koskettaisin sua.... 🔥🔥🔥😋😋❤️

Työnnä sormi sisään, sen jälkeen siirrä klit orikselle ja pyöritä sormia siinä. Saat kuulla miten mä voihkin ja kiemurtelen sun käsissäs.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Työnnä sormi sisään, sen jälkeen siirrä klit orikselle ja pyöritä sormia siinä. Saat kuulla miten mä voihkin ja kiemurtelen sun käsissäs.

No huh ilomielin tekisin sulle tuon ja kiihotun jo pelkästä ajatuksesta ❤️❤️🔥🔥🫦

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Se kainalo odottaa sua täällä. Vain sinua... Tulethan?

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

No huh ilomielin tekisin sulle tuon ja kiihotun jo pelkästä ajatuksesta ❤️❤️🔥🔥🫦

Haluan sua🔥🔥🔥❤️❤️❤️

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Haluan sua🔥🔥🔥❤️❤️❤️

Oon niin kiihottuneena, ettei mitään määrää.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Oon niin kiihottuneena, ettei mitään määrää.

Niin minäkin. Mietin miltä maistut 😋😋😋

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ja mitä tekisin sulle kun oltais kaksin....🔥🔥🔥

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Saisit maistaa. Mä oon ihan märkänä ja valmiina. Saat nuolla niin kauan kuin haluat tai ottaa mut, jos se haluttais enemmän.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Saisit maistaa. Mä oon ihan märkänä ja valmiina. Saat nuolla niin kauan kuin haluat tai ottaa mut, jos se haluttais enemmän.

Pelkkä ajatus jo kiihottaa.....

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En tietenkään

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minulla ei ole samanlaisia fiiliksiä vaikka luulet niin.

• Anonyymi00007
      UUSI

Otathan suuhun? Jookos🥺

• Anonyymi00019
        UUSI

Ehkä voisin. suukottelisin ensin kuitenkin rintaa ja vatsaa ja tuntisit, miten mun hiukset kutittaa sun vatsalla. Voisin sisäreisillekin ja lantion aluelle antaa varovaisia suukkosia.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ehkä voisin. suukottelisin ensin kuitenkin rintaa ja vatsaa ja tuntisit, miten mun hiukset kutittaa sun vatsalla. Voisin sisäreisillekin ja lantion aluelle antaa varovaisia suukkosia.

Kiitos, nyt alko kovasti s*isoon..

Ennen lähäriä suutelen sut huulilta huulille ja kaiken siitä väliltä. Sisäreittä pitkin melkein huulille, mutta sitten toisenkin reiden kautta ja lopulta haaroihisi. Sen jälkeen yhdytään..

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kiitos, nyt alko kovasti s*isoon..

Ennen lähäriä suutelen sut huulilta huulille ja kaiken siitä väliltä. Sisäreittä pitkin melkein huulille, mutta sitten toisenkin reiden kautta ja lopulta haaroihisi. Sen jälkeen yhdytään..

Et pääsisi noin helpolla mun pöksyihin. Mun pikkuhousuja ei noin helposti riisuta, vaikka ovatkin jo kostuneet.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Et pääsisi noin helpolla mun pöksyihin. Mun pikkuhousuja ei noin helposti riisuta, vaikka ovatkin jo kostuneet.

Otan ne pois.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Otan ne pois.

Ootpa määrätietoinen, tykkään. 😍

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Maistuu yhtä hyvälle kun tuoksuu. Pidän kiinni jos alat hötkyymään.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Luin vastauksesi ennenkuin poistivat, höh.

Mä toivon että tehdään se hitaasti, aistikksassti, hitaasti riisuen ja tuoksuttaen. Vaatteittesi läpi suhun tutustun, etsin ja löydän..

Hallitaan tuloani hidastamalla, vaihtamalla asentoa, merkiksi kevyesti taputan sua kolmesti.

Odotan.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Luin vastauksesi ennenkuin poistivat, höh.

Mä toivon että tehdään se hitaasti, aistikksassti, hitaasti riisuen ja tuoksuttaen. Vaatteittesi läpi suhun tutustun, etsin ja löydän..

Hallitaan tuloani hidastamalla, vaihtamalla asentoa, merkiksi kevyesti taputan sua kolmesti.

Odotan.

Tämä on ikävä palsta. Eikö noille ole omat osiot täällä? Täysin tuntemattomalle nyt kirjoittaa tuollaista.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tämä on ikävä palsta. Eikö noille ole omat osiot täällä? Täysin tuntemattomalle nyt kirjoittaa tuollaista.

Ei ole omia osioita. Eikä hän ole minulle tuntematon. Ehkä joskus ymmärrät, että kenelle kirjoitan..💞

• Anonyymi00044
        UUSI

Voisin kääntyä niin, että saan sut kunnolla suuhuni. Varovasti nuolisin vartta ja lopulta upottaisin koko terskan suuhun. Imisin varovasti.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tule sinne.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Voisin kääntyä niin, että saan sut kunnolla suuhuni. Varovasti nuolisin vartta ja lopulta upottaisin koko terskan suuhun. Imisin varovasti.

Varovasti jos haluat ja tuntuu parhaalta. Mun puolesta saat kovastikin imeä ja nuolla. Yltäisin kädelläni sisällesi samalla. Löydän kohdat joista nautit. Ehkä käännymme kuusysiin. Voi että se jatkuisi ikuisuuden!

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Varovasti jos haluat ja tuntuu parhaalta. Mun puolesta saat kovastikin imeä ja nuolla. Yltäisin kädelläni sisällesi samalla. Löydän kohdat joista nautit. Ehkä käännymme kuusysiin. Voi että se jatkuisi ikuisuuden!

Mä aloitan varovasti ja lisään imua vähitellen. Tykkäisin myös runkata välillä ja sit taas ottaa suihin. Niin jaksan kauemmin. Millaisesta kosketuksesta pidät?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mä aloitan varovasti ja lisään imua vähitellen. Tykkäisin myös runkata välillä ja sit taas ottaa suihin. Niin jaksan kauemmin. Millaisesta kosketuksesta pidät?

P*llejakin saa maistaa☺️ ja runkata samalla! Kokonaisvaltaisesti saa kädet vaeltaa. Lempeästi koskettaa joka neliösenttiä. Kovemminkin saat puristaa, jopa saat intohimoisesti näykkiä ja välillä seota villiksi..
        Rakastaisin nuolla rintojasi. Imeä ja suudella. Pitää kiinni ja leipoa, mahdollissman vähän puristella vaikka kuinka mieli tekisi.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei kiitos, en halua moista kokea koskaan kenenkään kanssa!

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

P*llejakin saa maistaa☺️ ja runkata samalla! Kokonaisvaltaisesti saa kädet vaeltaa. Lempeästi koskettaa joka neliösenttiä. Kovemminkin saat puristaa, jopa saat intohimoisesti näykkiä ja välillä seota villiksi..
        Rakastaisin nuolla rintojasi. Imeä ja suudella. Pitää kiinni ja leipoa, mahdollissman vähän puristella vaikka kuinka mieli tekisi.

Kun kiihko kasvaa, niin kosketus voimistuu oleellisesti. Hiljaa ensin kohti kovempaa tahtia ja välillä taas varovaisemmin. Opettelen tuntemaan, mistä nautit. Toki saat puristella rintoja ja nuolla nännejä, jos haluat. Ne ei mulla ole kovin herkät, mutta nauti kyllä siitä.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Tää kuulostaa kokonaisuudessaan ihanalle, tekisin kaiken, mistä tykkäisit ja kiihottuisin, kun sä tykkäisit, kun mä nuolen ja imen ja näykin.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Kun kiihko kasvaa, niin kosketus voimistuu oleellisesti. Hiljaa ensin kohti kovempaa tahtia ja välillä taas varovaisemmin. Opettelen tuntemaan, mistä nautit. Toki saat puristella rintoja ja nuolla nännejä, jos haluat. Ne ei mulla ole kovin herkät, mutta nauti kyllä siitä.

Juuri noin meillä se käy. Ihana kuulla että saan nauttia sinusta, se on aistikasta se. Ja kun työnnyn syvälle sisällesi niin ensin hitaammin ja aistien. Kiihdytän tahtia ja seuraan tarkasti miten nautit ja mistä nautit. En halua hidastaa kun tiedän sen tulevan, joten annan kaiken sen hetken voimani siihen hetkeen. Ja juuri ennen kun tulen niin tartun rintoihisi ja painun aivan kiinni. Täyttymys, jonka jälkeen suutelemme ja pitkään. Mihinkään ei ole kiire.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Tää kuulostaa kokonaisuudessaan ihanalle, tekisin kaiken, mistä tykkäisit ja kiihottuisin, kun sä tykkäisit, kun mä nuolen ja imen ja näykin.

Niin minäkin sulle. Kaiken rakastelun lisäksi haaveilen meistä. Yhdessä olemisesta, ajan viettämisestä, kaikenlaisten yhteisen unelmien toteuttamisesta. Käydään syömässä. Ollaan aina läsnä ja toistemme parina. ❤️

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ei ole herkät eikä kovin isot?

• Anonyymi00008
      UUSI

En kyllä yhtään, pakon edessä nähtävä😅

• Anonyymi00009
      UUSI

Jos et mieti jatkuvasti niin emme ole samalla sivulla

• Anonyymi00016
      UUSI

Hmm 😸

• Anonyymi00022
        UUSI

Minäkin ja hänen kanssa sitä haluaisin harrastaa ja se olisi intohimoista ja ihanaa 🔥🔥🔥

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minäkin ja hänen kanssa sitä haluaisin harrastaa ja se olisi intohimoista ja ihanaa 🔥🔥🔥

Fasaanilla on aika kummallinen ääni, ootko aatellu? Sellainen räähkäsy. Mitähän on luoja aatellu ku on sille sen säveltänyt🤨

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Fasaanilla on aika kummallinen ääni, ootko aatellu? Sellainen räähkäsy. Mitähän on luoja aatellu ku on sille sen säveltänyt🤨

Aattelepa riekkoa. Kopek kopek kopek

• Anonyymi00024
      UUSI

Sopii F-mussukan aloitukseksi. 💋

• Anonyymi00048
      UUSI

En halua nähdä stalkkeria enää koskaan. Pysy vaan pois täältä, koska olet ilmeisesti jo muuttanut muualle!

• Anonyymi00062
      UUSI

Tämä on tympeä kaveri varoitus

• Anonyymi00064
        UUSI

Kukaan ei ymmärrä sitä, että koska elämääni on häiritty todella kauan, en halua olla koskaan missään tekemissä häirikön kanssa! Ja tiedoksi olen sen ymmärtänut jo monia vuosia sitten, ettei meillä olisi ollut koskaan seksiä keskenämme! Kukaan ei jaksa ymmärtää vuosien ajan sellaista ihmistä, joka ei koskaan sanonut mitään! Siksi päätin tähän taloon muuttaessani, ettei meistä voi tulla koskaan edes ystäviä! En kerta kaikkiaan jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, joka on yhtä hiljainen kuin lasteni isä oli! Ja ikäero ona aivan liian suuri pelkälle ystävyydellekin! Ja jo pelkästään hänen naamanasa näkeminen saa minut voimaan huonosti!

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kukaan ei ymmärrä sitä, että koska elämääni on häiritty todella kauan, en halua olla koskaan missään tekemissä häirikön kanssa! Ja tiedoksi olen sen ymmärtänut jo monia vuosia sitten, ettei meillä olisi ollut koskaan seksiä keskenämme! Kukaan ei jaksa ymmärtää vuosien ajan sellaista ihmistä, joka ei koskaan sanonut mitään! Siksi päätin tähän taloon muuttaessani, ettei meistä voi tulla koskaan edes ystäviä! En kerta kaikkiaan jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, joka on yhtä hiljainen kuin lasteni isä oli! Ja ikäero ona aivan liian suuri pelkälle ystävyydellekin! Ja jo pelkästään hänen naamanasa näkeminen saa minut voimaan huonosti!

Eikö minulla saa olla omaa tahtoa siihen, minkä tyyppisen ja minkä ikäisen miehen haluan ystäväkseni! Siltä se on tuntunut jo kauan! Ymmärrätkö ollenkaan sitä, kuinka paljon pahaa olet saanut aikaan! Sinä et ole sellainen ihminen millään tavalla, jonka kanssa haluaisin aikaani viettää!

• Anonyymi00069
      UUSI

Ei nähdä petturin kanssa

• Anonyymi00070
      UUSI

Hyvä että on tontin rajat tietää mikä on tilanne.

• Anonyymi00072
        UUSI

Kyllä, ystäväksi haluan vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kuin itse olen! Ja toivon että mies on puhelias, koska en todellakaan jaksa enää yhtään ujoa piimää!

• Anonyymi00071
      UUSI

Pidetään rajat ja portit ei asiaa

• Anonyymi00073
      UUSI

Helpottaa elämää kummasti

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      41
      4648
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2524
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1034
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1005
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      70
      906
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      117
      888
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      854
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      805
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      790
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      746
    Aihe