kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme vähän, mutta lopulta yksi katse riittää sulattamaan kaiken. Olemmehan erottamattomat.
En mieti sinua jatkuvasti, vaikka käytkin mielessäni usein. Olet pilkahdus iloa. Viimeiset yhteiset päivämme muistan hyvin. Sinun äänesi oli lempeydestä karhea, kun kutsuit minua nimeltä. Olen varma siitä, että sinäkin mietit minua.
Odotan sitä hetkeä
70
1985
Vastaukset
- Anonyymi00001
A-nainenko?
- Anonyymi00077
A-naisia kuten varmaan myös M-naisia, K-naisia jne. on kymmeniä tuhansia täälläkin eli tuskin osuu oikealle. 🤨 Joten kannattaneeko näillä tunnisteilla kummemmin kaipailua yritellä menee niille väärille todennäköisesti..
Lähinnä siis pelkkää tuuleen huutelua ja turhuutta vain on täällä näitä yleisimpiä kirjain vaihtoehtoja kaipailla jos ei halua enempää tunnisteita antaa.
Jos ihan aidosti haluaa johonkin naiseen/mieheen kontaktia niin suorat yhteydenotot on se paras vaihtoehto.
- Anonyymi00002
Oletko M-nainen ?
- Anonyymi00004
Todellakin
- Anonyymi00033
Kuin koirasta puhuisi...ne hakee aina katsekontaktia. Siis jos ovat tervepäisiä.
- Anonyymi00005
Kenen kanssa odotat? Auttaisi kun vähän avaat?
- Anonyymi00066
Asuu melkein naapurissa, komea tumma mies
- Anonyymi00074
Anonyymi00066 kirjoitti:
Asuu melkein naapurissa, komea tumma mies
Ulkomaalaistaustainen ja parrakas.
- Anonyymi00081
Tulevan lapsesi.Pystytkö elättämään meidät?
- Anonyymi00006
Mietin häntä miettimästä päästyänikin. Odotan kohtaamistamme innolla ja jännityksellä. Katsotko minua vielä, kuten silloin?
- Anonyymi00010
Yhtä lailla jännitän, että kohtaanko häntä enää. Pakko uskoa ja luottaa, että kohtaan.
- Anonyymi00011
Tietenkin katson, rakastuneesti ja haluten. ❤️
- Anonyymi00012
Voin luvata,että katson❤️ vastaatko sä katseeseen ?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voin luvata,että katson❤️ vastaatko sä katseeseen ?
Vastaatko sä hellään suudelmaan? 🙂
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voin luvata,että katson❤️ vastaatko sä katseeseen ?
Tietysti vastaan hänelle. Ainahan olen niin tehnyt... ❤️
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tietenkin katson, rakastuneesti ja haluten. ❤️
Voisipa kommentista tykätä kahdesti...
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vastaatko sä hellään suudelmaan? 🙂
Voi se olisi ihanaa❤️ Todellakin vastaan 🫦🫦🫦🔥🔥🔥
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tietysti vastaan hänelle. Ainahan olen niin tehnyt... ❤️
Sun katsetta mulla onkin ollut ikävä ❤️
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sun katsetta mulla onkin ollut ikävä ❤️
Samoin. ❤️
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Samoin. ❤️
Ihana sinä ❤️ muistatko kun katseemme kohtasi ja tuntui siinä hetkessä että aika pysähtyi ❤️❤️❤️?
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ihana sinä ❤️ muistatko kun katseemme kohtasi ja tuntui siinä hetkessä että aika pysähtyi ❤️❤️❤️?
Milloin ja naisen kanssa ❤️❤️❤️?
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Milloin ja naisen kanssa ❤️❤️❤️?
Tämän vuoden puolella ja kyllä naisen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00040
Kunpa olisit mun kainalossa ja koskettaisin sua.... 🔥🔥🔥😋😋❤️
- Anonyymi00042
No huh ilomielin tekisin sulle tuon ja kiihotun jo pelkästä ajatuksesta ❤️❤️🔥🔥🫦
- Anonyymi00043
Se kainalo odottaa sua täällä. Vain sinua... Tulethan?
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
No huh ilomielin tekisin sulle tuon ja kiihotun jo pelkästä ajatuksesta ❤️❤️🔥🔥🫦
Haluan sua🔥🔥🔥❤️❤️❤️
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Haluan sua🔥🔥🔥❤️❤️❤️
Oon niin kiihottuneena, ettei mitään määrää.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Oon niin kiihottuneena, ettei mitään määrää.
Niin minäkin. Mietin miltä maistut 😋😋😋
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Niin minäkin. Mietin miltä maistut 😋😋😋
Ja mitä tekisin sulle kun oltais kaksin....🔥🔥🔥
- Anonyymi00063
Pelkkä ajatus jo kiihottaa.....
- Anonyymi00067
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tietysti vastaan hänelle. Ainahan olen niin tehnyt... ❤️
En tietenkään
- Anonyymi00068
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sun katsetta mulla onkin ollut ikävä ❤️
Minulla ei ole samanlaisia fiiliksiä vaikka luulet niin.
- Anonyymi00078
m /n /mändidrn olydddtikks
- Anonyymi00079
Anonyymi00046 kirjoitti:
Haluan sua🔥🔥🔥❤️❤️❤️
Sinua T ❤️
- Anonyymi00082
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vastaatko sä hellään suudelmaan? 🙂
Jos ostat isomman veneen ja asunnon,niin ehkäpä.
- Anonyymi00008
En kyllä yhtään, pakon edessä nähtävä😅
- Anonyymi00009
Jos et mieti jatkuvasti niin emme ole samalla sivulla
- Anonyymi00016
Hmm 😸
- Anonyymi00022
Minäkin ja hänen kanssa sitä haluaisin harrastaa ja se olisi intohimoista ja ihanaa 🔥🔥🔥
- Anonyymi00035
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minäkin ja hänen kanssa sitä haluaisin harrastaa ja se olisi intohimoista ja ihanaa 🔥🔥🔥
Fasaanilla on aika kummallinen ääni, ootko aatellu? Sellainen räähkäsy. Mitähän on luoja aatellu ku on sille sen säveltänyt🤨
- Anonyymi00024
Sopii F-mussukan aloitukseksi. 💋
- Anonyymi00048
En halua nähdä stalkkeria enää koskaan. Pysy vaan pois täältä, koska olet ilmeisesti jo muuttanut muualle!
- Anonyymi00062
Tämä on tympeä kaveri varoitus
- Anonyymi00064
Kukaan ei ymmärrä sitä, että koska elämääni on häiritty todella kauan, en halua olla koskaan missään tekemissä häirikön kanssa! Ja tiedoksi olen sen ymmärtänut jo monia vuosia sitten, ettei meillä olisi ollut koskaan seksiä keskenämme! Kukaan ei jaksa ymmärtää vuosien ajan sellaista ihmistä, joka ei koskaan sanonut mitään! Siksi päätin tähän taloon muuttaessani, ettei meistä voi tulla koskaan edes ystäviä! En kerta kaikkiaan jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, joka on yhtä hiljainen kuin lasteni isä oli! Ja ikäero ona aivan liian suuri pelkälle ystävyydellekin! Ja jo pelkästään hänen naamanasa näkeminen saa minut voimaan huonosti!
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kukaan ei ymmärrä sitä, että koska elämääni on häiritty todella kauan, en halua olla koskaan missään tekemissä häirikön kanssa! Ja tiedoksi olen sen ymmärtänut jo monia vuosia sitten, ettei meillä olisi ollut koskaan seksiä keskenämme! Kukaan ei jaksa ymmärtää vuosien ajan sellaista ihmistä, joka ei koskaan sanonut mitään! Siksi päätin tähän taloon muuttaessani, ettei meistä voi tulla koskaan edes ystäviä! En kerta kaikkiaan jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, joka on yhtä hiljainen kuin lasteni isä oli! Ja ikäero ona aivan liian suuri pelkälle ystävyydellekin! Ja jo pelkästään hänen naamanasa näkeminen saa minut voimaan huonosti!
Eikö minulla saa olla omaa tahtoa siihen, minkä tyyppisen ja minkä ikäisen miehen haluan ystäväkseni! Siltä se on tuntunut jo kauan! Ymmärrätkö ollenkaan sitä, kuinka paljon pahaa olet saanut aikaan! Sinä et ole sellainen ihminen millään tavalla, jonka kanssa haluaisin aikaani viettää!
- Anonyymi00086
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kukaan ei ymmärrä sitä, että koska elämääni on häiritty todella kauan, en halua olla koskaan missään tekemissä häirikön kanssa! Ja tiedoksi olen sen ymmärtänut jo monia vuosia sitten, ettei meillä olisi ollut koskaan seksiä keskenämme! Kukaan ei jaksa ymmärtää vuosien ajan sellaista ihmistä, joka ei koskaan sanonut mitään! Siksi päätin tähän taloon muuttaessani, ettei meistä voi tulla koskaan edes ystäviä! En kerta kaikkiaan jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, joka on yhtä hiljainen kuin lasteni isä oli! Ja ikäero ona aivan liian suuri pelkälle ystävyydellekin! Ja jo pelkästään hänen naamanasa näkeminen saa minut voimaan huonosti!
Sä taidat olla lastesi isä,jos sulla o edes lapsia!
- Anonyymi00069
Ei nähdä petturin kanssa
- Anonyymi00070
Hyvä että on tontin rajat tietää mikä on tilanne.
- Anonyymi00072
Kyllä, ystäväksi haluan vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kuin itse olen! Ja toivon että mies on puhelias, koska en todellakaan jaksa enää yhtään ujoa piimää!
- Anonyymi00083
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kyllä, ystäväksi haluan vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kuin itse olen! Ja toivon että mies on puhelias, koska en todellakaan jaksa enää yhtään ujoa piimää!
Sinulla on taito löytää tiesi jokaikiseen aloitukseen.
- Anonyymi00071
Pidetään rajat ja portit ei asiaa
- Anonyymi00073
Helpottaa elämää kummasti
- Anonyymi00080
❤️❤️❤️
- Anonyymi00085
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00087
Anonyymi00085 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Aka ❤️❤️❤️
- Anonyymi00088
panettahan te nytkin
- Anonyymi00089
Terv. A I
- Anonyymi00090
Milloin näette?
- Anonyymi00091
Itse odottanut lunastusten kans tovin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14208065/s-asuntorahasto#comment-142734307
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2643448
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452131Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841776Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501706Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1251577Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151400