Miltä ne katseet tuntui?

Anonyymi-ap

😇

123

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei mua ole katsottu silleen..

    • Anonyymi00002

      Sellaiselta, että olisi voinut pitempäänkin katsoa. Normaalisti kädet olisi painuneet miehen rintaan, ehkä nousseet siitä pois ja ehkä olisi ollut suutelointi lähellä 😇

    • Anonyymi00003

      Huomasin ne kyllä 😉 Tunsin sen, miten lähetit niitä sieltä takaa 🤭

      • Anonyymi00006

        😉🤭


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        😉🤭

        Huomasit vai? 🤭 minkä takaa ja oliko su vai ma:na??


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Huomasit vai? 🤭 minkä takaa ja oliko su vai ma:na??

        Ei, kunhan nyt pöljästi kommentoin. Anteeksi 🥺


    • Anonyymi00004

      👀👀
      👃👃
      👁️👅

      • Anonyymi00008

        Miksi tolla on silmä suun paikalla 🤔?


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Miksi tolla on silmä suun paikalla 🤔?

        Mutantti-Antti vaan se siinä katselee.


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Mutantti-Antti vaan se siinä katselee.

        Oot varmaan hyvin suosittu miesoletettu näinä lopun aikoina🤔


    • Anonyymi00005

      Oikealta, unohtomattomilta, syvällisiltä ja kuumilta 🤩☺️⚡🔥👩‍❤️‍👩 Oot kaunis rakas ❤️✨

      • Anonyymi00007

        En mä kyllä itseäni kauniina näe mutta kiitos ❤️ Sinusta voin sanoa samaa 😍👩‍❤️‍👩💕😘


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        En mä kyllä itseäni kauniina näe mutta kiitos ❤️ Sinusta voin sanoa samaa 😍👩‍❤️‍👩💕😘

        Kiitos höpö 😘 kauneinta olisi jos oltas yhdessä 💕🤗


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kiitos höpö 😘 kauneinta olisi jos oltas yhdessä 💕🤗

        💕💕💕🫂


    • Anonyymi00009

      Ai ne... ensin katsoit suoraan silmiin. Sitten vilkuilit sivusta muka sillai, että ei mua kiinnosta mutta vähän kuitenkin...

      • Anonyymi00024

        Pakkohan sitä välillä oli hieman koittaa peittää 😂🤭☺️❤️


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Pakkohan sitä välillä oli hieman koittaa peittää 😂🤭☺️❤️

        Jaa se oli sitä 😄❤️


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Jaa se oli sitä 😄❤️

        Pakko, eihän se ny soveliasta ollut 🤭😂😍 mutta eipä se rakastuminen aikaa ja paikkaa katso, eikä mitään muutakaan ❤️


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Pakko, eihän se ny soveliasta ollut 🤭😂😍 mutta eipä se rakastuminen aikaa ja paikkaa katso, eikä mitään muutakaan ❤️

        No ei ollut ei. En tiedä oletko edes hän, mutta rakastuminen on aika iso sana... katsotaan... ❤️


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        No ei ollut ei. En tiedä oletko edes hän, mutta rakastuminen on aika iso sana... katsotaan... ❤️

        Ja tuli niin äkkiä.. pitää pystyä olemaan suht normaalisti jatkossakin


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Ja tuli niin äkkiä.. pitää pystyä olemaan suht normaalisti jatkossakin

        Hyvinhän teillä sujuu


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Hyvinhän teillä sujuu

        Ei voi tietää


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00118 kirjoitti:

        Ei voi tietää

        No aina on varmaan parannettavaa tai sen semmosta monella


    • Anonyymi00010

      No ei ainakaan😇 viattomilta vaan päinvastoin siltä, että hän riisui mua katseellaan. Ne saa mut vähän hämilleen.

      • Anonyymi00013

        Se ei ollut tarkoitus todellakaan. Sivusta


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Se ei ollut tarkoitus todellakaan. Sivusta

        Mut niinhän mä teinkin, yritin kyllä hillitä, sorry 🫣😜 Halusin ja haluan edelleen, toki paljon muutakin 🤗💘


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Mut niinhän mä teinkin, yritin kyllä hillitä, sorry 🫣😜 Halusin ja haluan edelleen, toki paljon muutakin 🤗💘

        No katsotaan 😊 halut ja muut 🤗


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        No katsotaan 😊 halut ja muut 🤗

        Jos ei toisen kommentin alle tultais haluamaan.😄

        20:46


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Se ei ollut tarkoitus todellakaan. Sivusta

        No tietysti oli!

        (keskeltä)


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        No tietysti oli!

        (keskeltä)

        Ei ollut.. saat minut tuntemaan syyllisyyttä. Onko se aiheellista?


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        No tietysti oli!

        (keskeltä)

        Eikä taaskaan 20:4. 6


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Se ei ollut tarkoitus todellakaan. Sivusta

        Mikä sun tarkoitus sit oli?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Mikä sun tarkoitus sit oli?

        En mä tiiä. Yritä vaan päästä sen yli.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ei ollut.. saat minut tuntemaan syyllisyyttä. Onko se aiheellista?

        Ehkä se oli tunnustus. 🫣


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        En mä tiiä. Yritä vaan päästä sen yli.

        Kyl mä pääsen hänestä yli. Ehkä se mua katseella riisunut mies auttaa asiassa.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ei ollut.. saat minut tuntemaan syyllisyyttä. Onko se aiheellista?

        Ubi amor, ibi dolor.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Kyl mä pääsen hänestä yli. Ehkä se mua katseella riisunut mies auttaa asiassa.

        No niitähän riittää ja varmaan gubbe ns avuliaitakin👍🥱


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Mikä sun tarkoitus sit oli?

        Korkeintaan törkeä tuottamus


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Korkeintaan törkeä tuottamus

        Mielen pahan voi juku


    • Anonyymi00011

      Kauniilta, hellältä, intohimoiselta sekä hieman taianomaiselta.

      • Anonyymi00101

        Kyllä, olikohan se kaikki unta 😘🥺❤️


    • Anonyymi00012

      kerran tuli kovin kivasti sillain taakse hetkeksi

      • Anonyymi00016

        Teki mieli kietoa kädet ympärille ja suudella mm niskaa 🤗💋😚😚💦


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Teki mieli kietoa kädet ympärille ja suudella mm niskaa 🤗💋😚😚💦

        joo


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        joo

        Joo joo 😁


      • Anonyymi00134

        Sä istuit ja mä seisoin ?


    • Anonyymi00017

      Tuntuu. Koko kropan läpi humahtaa. Fuuushhh.

    • Anonyymi00018

      Tykkäsin, ruskeasilmäinen komea mies

      • Anonyymi00025

        Vihreäsilmäistä katsoisi pidempäänkin.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Vihreäsilmäistä katsoisi pidempäänkin.

        Ai mua ? T. Vihreäsilmäinen


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Ai mua ? T. Vihreäsilmäinen

        Riippuu kuka olet? Mahdollisesti.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Riippuu kuka olet? Mahdollisesti.

        Sua nuorempi


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Sua nuorempi

        Aivan. Kohtaamme töissä?


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Aivan. Kohtaamme töissä?

        Kyllä ❤️ ❤️❤️😍


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Kyllä ❤️ ❤️❤️😍

        Onko sydänten määrä vinkki?


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Onko sydänten määrä vinkki?

        Ei ole, hänen nimessä enemmän kirjaimia kuin tuo sydänten määrä


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Ei ole, hänen nimessä enemmän kirjaimia kuin tuo sydänten määrä

        Näitkö tänäänkin? 😍


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Näitkö tänäänkin? 😍

        Näin 😍😍😍❤️❤️❤️ Näitkö sä hänet ?


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Näin 😍😍😍❤️❤️❤️ Näitkö sä hänet ?

        Näin pikaisesti. Olisi tehnyt mieli jutella pidempään. Muutama sana vain vaihdettiin. 😍😍


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Näin pikaisesti. Olisi tehnyt mieli jutella pidempään. Muutama sana vain vaihdettiin. 😍😍

        Niin tehtiin ❤️ Näettekö huomennakin ? 😘😍💕


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Niin tehtiin ❤️ Näettekö huomennakin ? 😘😍💕

        Ei nähdä. ❤️😒


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Ei nähdä. ❤️😒

        Mikä siihen on syy?


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Mikä siihen on syy?

        Ainakaan minä en ole töissä.


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Ainakaan minä en ole töissä.

        Läheskään joka päivä?


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Läheskään joka päivä?

        Huomenna en ole. Hän kyllä on.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Ainakaan minä en ole töissä.

        Oletko vapaalla ?


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Huomenna en ole. Hän kyllä on.

        Tiesit oikein,niin olen. Oletko sä yleensä viikolla töissä ?


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Tiesit oikein,niin olen. Oletko sä yleensä viikolla töissä ?

        Useimmiten. Toisen kirjain? 😍


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Useimmiten. Toisen kirjain? 😍

        Kenen toisen ?


      • Anonyymi00110

        Hänen M ❤️ mun nimessä on 5 kirjainta. Menikö oikein ?


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Hänen M ❤️ mun nimessä on 5 kirjainta. Menikö oikein ?

        Ei. 😢


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Ei. 😢

        No höh 🥹🥹🥹


      • Anonyymi00124
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Oletko vapaalla ?

        Kosmeettisesti ns korkeintaan ovat


    • Anonyymi00020

      Siltä jotta tajusin että kaapin perukoilta on aika astua ulos 🤭🥹💘🤩

      • Anonyymi00072

        Tulit kaapista ulos hänen takia, vai mitä tämä tarkoittaa?


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Tulit kaapista ulos hänen takia, vai mitä tämä tarkoittaa?

        Älä sinä muiden katseista välitä me ollaan yhdessä ku Jenni laulaa?


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Älä sinä muiden katseista välitä me ollaan yhdessä ku Jenni laulaa?

        En välittäis yhtään. Oltaspa 👭😘🤗


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        En välittäis yhtään. Oltaspa 👭😘🤗

        Ei hele gubbe se ainaki vaa innostuu joka sutkautuksesta ja nääs havainnoi näillä emojeilla


    • Anonyymi00023

      En tuli tunne et joku tuijottaa. Sit näin sun silmät. Aika tuimalta tuntui sun katse. Vieläkin nään ne mielesänni kun suljen silmät.

      • Anonyymi00090

        On vaa niin paljo kaikkee rekisteröitävää


    • Anonyymi00026

      Tykkään op:n katseista hänellä on kauniit silmät.

    • Anonyymi00028

      Meinaa aina jäykistyä. 🫣

    • Anonyymi00029
    • Anonyymi00031

      Siltä ett olen löytänyt viimein kotiin ❤️😌🙏

    • Anonyymi00038

      Ei olla kyllä nähty.

    • Anonyymi00039

      Siltä että ku vielä vuosien jälkeenki miettii ottaa vatsanpohjasta 😉🦋🫳❤️

    • Anonyymi00041

      Siltä että sinullakin oli tunteita vaikket voinut niitä liiemmin näyttää mutta näkyi silti ❤️😸😻🎹

    • Anonyymi00045

      Ei jaksa miettiä.

      • Anonyymi00089

        Sinä nukut yön yli sit?


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Sinä nukut yön yli sit?

        Saisikin nukuttua... -sivusta


    • Anonyymi00046

      En ole löytänyt

    • Anonyymi00049

      Ihanilta,ihan tuolla vatsanpohjassa asti ❤️

    • Anonyymi00053
      • Anonyymi00057

        Niillä? Eli kenellä?


    • Anonyymi00059

      Ois viisaampi häipyy täält..

      • Anonyymi00088

        Aika nuarekasta


    • Anonyymi00062

      Tänään sain pitkästä aikaa katseen joka poikkesi muista. Siitä jäi hyvä mieli, vaikka muuten oli aika keskinkertainen päivä.

      • Anonyymi00063

        Missä näin tapahtui ?


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Missä näin tapahtui ?

        Kaupassa kassalla 😅


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Kaupassa kassalla 😅

        Selvä 😄


    • Anonyymi00064

      Mitkä katseet eipä ole muuta osanneet tehdä kun tuijottaa kuin idiootit tyhjän katseensa kanssa

      • Anonyymi00122

        Ei minulta tämä enkä mää kommentoi


    • Anonyymi00068

      Ma. Tosi kauniilta ja kosketti syvältä. Varmaan huomasit...

      • Anonyymi00073

        Tänäänkö ?


    • Anonyymi00077

      Ikävä jäi kun katseet kohtasi.

      • Anonyymi00083

        Niin jäi


      • Anonyymi00108

        Niiin jäi ja varsinki sitte ku lähdit 😭💔


    • Anonyymi00080

      Aivan ihanalta ❤️🫂

      • Anonyymi00109

        Sinä olet aivan ihana muru ❤️😻


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Sinä olet aivan ihana muru ❤️😻

        Niin säkin oot hani ❤️


    • Anonyymi00085

      ei oikeastaan miltään enään tässä vaiheessa. 😌

      • Anonyymi00091

        Jaah


    • Anonyymi00111

      Yritän vain unohtaa, sillä mies on pahemman luokan pleijeri.

      • Anonyymi00121

        Minkä takia tet hömppäpömpät äänestätte oikeastaan tätä aloittajaäijän aarrekarttaa itsestään? Katkeruus pehmentänyt pään🥱


    • Anonyymi00115

      Neljännesvuosi menee ilman katsettasi. Eilen morjestettiin viimeisen kerran tälle keväälle.

    • Anonyymi00119

      Vastaan hänelle, jos kysyy viestillä. Palstalle en kerro enää mitään.

    • Anonyymi00120

      Siitä on niin kauan, ei kai enää voi muistaa.

    • Anonyymi00129
    • Anonyymi00130

      Teatterilta ja hunaja ansalta.

      • Anonyymi00131

        😯Oikeasti? Miksi?


      • Anonyymi00132

        Tauno Palolta ja tukki
        jätkältä.


    • Anonyymi00133

      tavalliselta

    • Anonyymi00135

      Lempeän lämpöiselta, hyvältä tuntui.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe