😇
Miltä ne katseet tuntui?
123
1891
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei mua ole katsottu silleen..
- Anonyymi00002
Sellaiselta, että olisi voinut pitempäänkin katsoa. Normaalisti kädet olisi painuneet miehen rintaan, ehkä nousseet siitä pois ja ehkä olisi ollut suutelointi lähellä 😇
- Anonyymi00003
Huomasin ne kyllä 😉 Tunsin sen, miten lähetit niitä sieltä takaa 🤭
- Anonyymi00006
😉🤭
- Anonyymi00056
Anonyymi00006 kirjoitti:
😉🤭
Huomasit vai? 🤭 minkä takaa ja oliko su vai ma:na??
- Anonyymi00070
Anonyymi00056 kirjoitti:
Huomasit vai? 🤭 minkä takaa ja oliko su vai ma:na??
Ei, kunhan nyt pöljästi kommentoin. Anteeksi 🥺
- Anonyymi00004
👀👀
👃👃
👁️👅- Anonyymi00008
Miksi tolla on silmä suun paikalla 🤔?
- Anonyymi00058
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi tolla on silmä suun paikalla 🤔?
Mutantti-Antti vaan se siinä katselee.
- Anonyymi00127
Anonyymi00058 kirjoitti:
Mutantti-Antti vaan se siinä katselee.
Oot varmaan hyvin suosittu miesoletettu näinä lopun aikoina🤔
- Anonyymi00005
Oikealta, unohtomattomilta, syvällisiltä ja kuumilta 🤩☺️⚡🔥👩❤️👩 Oot kaunis rakas ❤️✨
- Anonyymi00007
En mä kyllä itseäni kauniina näe mutta kiitos ❤️ Sinusta voin sanoa samaa 😍👩❤️👩💕😘
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
En mä kyllä itseäni kauniina näe mutta kiitos ❤️ Sinusta voin sanoa samaa 😍👩❤️👩💕😘
Kiitos höpö 😘 kauneinta olisi jos oltas yhdessä 💕🤗
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kiitos höpö 😘 kauneinta olisi jos oltas yhdessä 💕🤗
💕💕💕🫂
- Anonyymi00009
Ai ne... ensin katsoit suoraan silmiin. Sitten vilkuilit sivusta muka sillai, että ei mua kiinnosta mutta vähän kuitenkin...
- Anonyymi00024
Pakkohan sitä välillä oli hieman koittaa peittää 😂🤭☺️❤️
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Pakkohan sitä välillä oli hieman koittaa peittää 😂🤭☺️❤️
Jaa se oli sitä 😄❤️
- Anonyymi00050
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jaa se oli sitä 😄❤️
Pakko, eihän se ny soveliasta ollut 🤭😂😍 mutta eipä se rakastuminen aikaa ja paikkaa katso, eikä mitään muutakaan ❤️
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Pakko, eihän se ny soveliasta ollut 🤭😂😍 mutta eipä se rakastuminen aikaa ja paikkaa katso, eikä mitään muutakaan ❤️
No ei ollut ei. En tiedä oletko edes hän, mutta rakastuminen on aika iso sana... katsotaan... ❤️
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
No ei ollut ei. En tiedä oletko edes hän, mutta rakastuminen on aika iso sana... katsotaan... ❤️
Ja tuli niin äkkiä.. pitää pystyä olemaan suht normaalisti jatkossakin
- Anonyymi00096
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ja tuli niin äkkiä.. pitää pystyä olemaan suht normaalisti jatkossakin
Hyvinhän teillä sujuu
- Anonyymi00118
Anonyymi00096 kirjoitti:
Hyvinhän teillä sujuu
Ei voi tietää
- Anonyymi00126
Anonyymi00118 kirjoitti:
Ei voi tietää
No aina on varmaan parannettavaa tai sen semmosta monella
- Anonyymi00010
No ei ainakaan😇 viattomilta vaan päinvastoin siltä, että hän riisui mua katseellaan. Ne saa mut vähän hämilleen.
- Anonyymi00013
Se ei ollut tarkoitus todellakaan. Sivusta
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se ei ollut tarkoitus todellakaan. Sivusta
Mut niinhän mä teinkin, yritin kyllä hillitä, sorry 🫣😜 Halusin ja haluan edelleen, toki paljon muutakin 🤗💘
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mut niinhän mä teinkin, yritin kyllä hillitä, sorry 🫣😜 Halusin ja haluan edelleen, toki paljon muutakin 🤗💘
No katsotaan 😊 halut ja muut 🤗
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
No katsotaan 😊 halut ja muut 🤗
Jos ei toisen kommentin alle tultais haluamaan.😄
20:46 - Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se ei ollut tarkoitus todellakaan. Sivusta
No tietysti oli!
(keskeltä) - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
No tietysti oli!
(keskeltä)Ei ollut.. saat minut tuntemaan syyllisyyttä. Onko se aiheellista?
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
No tietysti oli!
(keskeltä)Eikä taaskaan 20:4. 6
- Anonyymi00035
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se ei ollut tarkoitus todellakaan. Sivusta
Mikä sun tarkoitus sit oli?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mikä sun tarkoitus sit oli?
En mä tiiä. Yritä vaan päästä sen yli.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei ollut.. saat minut tuntemaan syyllisyyttä. Onko se aiheellista?
Ehkä se oli tunnustus. 🫣
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
En mä tiiä. Yritä vaan päästä sen yli.
Kyl mä pääsen hänestä yli. Ehkä se mua katseella riisunut mies auttaa asiassa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei ollut.. saat minut tuntemaan syyllisyyttä. Onko se aiheellista?
Ubi amor, ibi dolor.
- Anonyymi00094
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kyl mä pääsen hänestä yli. Ehkä se mua katseella riisunut mies auttaa asiassa.
No niitähän riittää ja varmaan gubbe ns avuliaitakin👍🥱
- Anonyymi00095
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mikä sun tarkoitus sit oli?
Korkeintaan törkeä tuottamus
- Anonyymi00125
Anonyymi00095 kirjoitti:
Korkeintaan törkeä tuottamus
Mielen pahan voi juku
- Anonyymi00011
Kauniilta, hellältä, intohimoiselta sekä hieman taianomaiselta.
- Anonyymi00101
Kyllä, olikohan se kaikki unta 😘🥺❤️
- Anonyymi00012
kerran tuli kovin kivasti sillain taakse hetkeksi
- Anonyymi00016
Teki mieli kietoa kädet ympärille ja suudella mm niskaa 🤗💋😚😚💦
- Anonyymi00033
Anonyymi00016 kirjoitti:
Teki mieli kietoa kädet ympärille ja suudella mm niskaa 🤗💋😚😚💦
joo
- Anonyymi00055
Anonyymi00033 kirjoitti:
joo
Joo joo 😁
- Anonyymi00134
Sä istuit ja mä seisoin ?
- Anonyymi00017
Tuntuu. Koko kropan läpi humahtaa. Fuuushhh.
- Anonyymi00018
Tykkäsin, ruskeasilmäinen komea mies
- Anonyymi00025
Vihreäsilmäistä katsoisi pidempäänkin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vihreäsilmäistä katsoisi pidempäänkin.
Ai mua ? T. Vihreäsilmäinen
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ai mua ? T. Vihreäsilmäinen
Riippuu kuka olet? Mahdollisesti.
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Riippuu kuka olet? Mahdollisesti.
Sua nuorempi
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sua nuorempi
Aivan. Kohtaamme töissä?
- Anonyymi00052
Anonyymi00048 kirjoitti:
Aivan. Kohtaamme töissä?
Kyllä ❤️ ❤️❤️😍
- Anonyymi00066
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kyllä ❤️ ❤️❤️😍
Onko sydänten määrä vinkki?
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Onko sydänten määrä vinkki?
Ei ole, hänen nimessä enemmän kirjaimia kuin tuo sydänten määrä
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei ole, hänen nimessä enemmän kirjaimia kuin tuo sydänten määrä
Näitkö tänäänkin? 😍
- Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Näitkö tänäänkin? 😍
Näin 😍😍😍❤️❤️❤️ Näitkö sä hänet ?
- Anonyymi00074
Anonyymi00071 kirjoitti:
Näin 😍😍😍❤️❤️❤️ Näitkö sä hänet ?
Näin pikaisesti. Olisi tehnyt mieli jutella pidempään. Muutama sana vain vaihdettiin. 😍😍
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Näin pikaisesti. Olisi tehnyt mieli jutella pidempään. Muutama sana vain vaihdettiin. 😍😍
Niin tehtiin ❤️ Näettekö huomennakin ? 😘😍💕
- Anonyymi00079
Anonyymi00075 kirjoitti:
Niin tehtiin ❤️ Näettekö huomennakin ? 😘😍💕
Ei nähdä. ❤️😒
- Anonyymi00084
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ei nähdä. ❤️😒
Mikä siihen on syy?
- Anonyymi00086
Anonyymi00084 kirjoitti:
Mikä siihen on syy?
Ainakaan minä en ole töissä.
- Anonyymi00093
Anonyymi00086 kirjoitti:
Ainakaan minä en ole töissä.
Läheskään joka päivä?
- Anonyymi00098
Anonyymi00093 kirjoitti:
Läheskään joka päivä?
Huomenna en ole. Hän kyllä on.
- Anonyymi00099
Anonyymi00086 kirjoitti:
Ainakaan minä en ole töissä.
Oletko vapaalla ?
- Anonyymi00100
Anonyymi00098 kirjoitti:
Huomenna en ole. Hän kyllä on.
Tiesit oikein,niin olen. Oletko sä yleensä viikolla töissä ?
- Anonyymi00103
Anonyymi00100 kirjoitti:
Tiesit oikein,niin olen. Oletko sä yleensä viikolla töissä ?
Useimmiten. Toisen kirjain? 😍
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Useimmiten. Toisen kirjain? 😍
Kenen toisen ?
- Anonyymi00110
Hänen M ❤️ mun nimessä on 5 kirjainta. Menikö oikein ?
- Anonyymi00112
Anonyymi00110 kirjoitti:
Hänen M ❤️ mun nimessä on 5 kirjainta. Menikö oikein ?
Ei. 😢
- Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ei. 😢
No höh 🥹🥹🥹
- Anonyymi00124
Anonyymi00099 kirjoitti:
Oletko vapaalla ?
Kosmeettisesti ns korkeintaan ovat
- Anonyymi00020
Siltä jotta tajusin että kaapin perukoilta on aika astua ulos 🤭🥹💘🤩
- Anonyymi00072
Tulit kaapista ulos hänen takia, vai mitä tämä tarkoittaa?
- Anonyymi00092
Anonyymi00072 kirjoitti:
Tulit kaapista ulos hänen takia, vai mitä tämä tarkoittaa?
Älä sinä muiden katseista välitä me ollaan yhdessä ku Jenni laulaa?
- Anonyymi00107
Anonyymi00092 kirjoitti:
Älä sinä muiden katseista välitä me ollaan yhdessä ku Jenni laulaa?
En välittäis yhtään. Oltaspa 👭😘🤗
- Anonyymi00123
Anonyymi00107 kirjoitti:
En välittäis yhtään. Oltaspa 👭😘🤗
Ei hele gubbe se ainaki vaa innostuu joka sutkautuksesta ja nääs havainnoi näillä emojeilla
- Anonyymi00023
En tuli tunne et joku tuijottaa. Sit näin sun silmät. Aika tuimalta tuntui sun katse. Vieläkin nään ne mielesänni kun suljen silmät.
- Anonyymi00090
On vaa niin paljo kaikkee rekisteröitävää
- Anonyymi00026
Tykkään op:n katseista hänellä on kauniit silmät.
- Anonyymi00028
Meinaa aina jäykistyä. 🫣
- Anonyymi00029
Tuntui, miten pyllysi heilui, sievä homma.....
https://m.youtube.com/watch?v=cNEdxZURTaI - Anonyymi00031
Siltä ett olen löytänyt viimein kotiin ❤️😌🙏
- Anonyymi00038
Ei olla kyllä nähty.
- Anonyymi00039
Siltä että ku vielä vuosien jälkeenki miettii ottaa vatsanpohjasta 😉🦋🫳❤️
- Anonyymi00041
Siltä että sinullakin oli tunteita vaikket voinut niitä liiemmin näyttää mutta näkyi silti ❤️😸😻🎹
- Anonyymi00045
Ei jaksa miettiä.
- Anonyymi00089
Sinä nukut yön yli sit?
- Anonyymi00114
Anonyymi00089 kirjoitti:
Sinä nukut yön yli sit?
Saisikin nukuttua... -sivusta
- Anonyymi00046
En ole löytänyt
- Anonyymi00049
Ihanilta,ihan tuolla vatsanpohjassa asti ❤️
- Anonyymi00053
Kyllä niillä muu ympäristö hetkeksi katoaa, on kaunis kahden ihmisen pieni hetki.
https://www.youtube.com/watch?v=CJHVFAElxKU&list=RDCJHVFAElxKU&start_radio=1- Anonyymi00057
Niillä? Eli kenellä?
- Anonyymi00059
Ois viisaampi häipyy täält..
- Anonyymi00088
Aika nuarekasta
- Anonyymi00062
Tänään sain pitkästä aikaa katseen joka poikkesi muista. Siitä jäi hyvä mieli, vaikka muuten oli aika keskinkertainen päivä.
- Anonyymi00063
Missä näin tapahtui ?
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Missä näin tapahtui ?
Kaupassa kassalla 😅
- Anonyymi00076
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kaupassa kassalla 😅
Selvä 😄
- Anonyymi00064
Mitkä katseet eipä ole muuta osanneet tehdä kun tuijottaa kuin idiootit tyhjän katseensa kanssa
- Anonyymi00122
Ei minulta tämä enkä mää kommentoi
- Anonyymi00068
Ma. Tosi kauniilta ja kosketti syvältä. Varmaan huomasit...
- Anonyymi00073
Tänäänkö ?
- Anonyymi00077
Ikävä jäi kun katseet kohtasi.
- Anonyymi00083
Niin jäi
- Anonyymi00108
Niiin jäi ja varsinki sitte ku lähdit 😭💔
- Anonyymi00080
Aivan ihanalta ❤️🫂
- Anonyymi00109
Sinä olet aivan ihana muru ❤️😻
- Anonyymi00117
Anonyymi00109 kirjoitti:
Sinä olet aivan ihana muru ❤️😻
Niin säkin oot hani ❤️
- Anonyymi00085
ei oikeastaan miltään enään tässä vaiheessa. 😌
- Anonyymi00091
Jaah
- Anonyymi00111
Yritän vain unohtaa, sillä mies on pahemman luokan pleijeri.
- Anonyymi00121
Minkä takia tet hömppäpömpät äänestätte oikeastaan tätä aloittajaäijän aarrekarttaa itsestään? Katkeruus pehmentänyt pään🥱
- Anonyymi00115
Neljännesvuosi menee ilman katsettasi. Eilen morjestettiin viimeisen kerran tälle keväälle.
- Anonyymi00119
Vastaan hänelle, jos kysyy viestillä. Palstalle en kerro enää mitään.
- Anonyymi00120
Siitä on niin kauan, ei kai enää voi muistaa.
- Anonyymi00129
Kuin omaisimme yhteisen salaisuuden, jonka juuri olisimme kokeneet heinäladossa viettäessämme kahdestaan sadetta, joka olisi saanut meidät aukaisemaan intohimon aarteen sydämissämme ja koskettamaan toista haluavasti. 🩶 🖤
https://www.youtube.com/watch?v=a3iKqvJzDBo&list=RDa3iKqvJzDBo&start_radio=1 - Anonyymi00130
Teatterilta ja hunaja ansalta.
- Anonyymi00131
😯Oikeasti? Miksi?
- Anonyymi00132
Tauno Palolta ja tukki
jätkältä.
- Anonyymi00133
tavalliselta
- Anonyymi00135
Lempeän lämpöiselta, hyvältä tuntui.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560