Huomenta söpöliini

Anonyymi-ap

♥️ ... Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa. Mulla on ihan väärä ihminen nyt.

23

598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos sulla on tyyppi vaa se keski-iän riisi tai joku muu riisi

• Anonyymi00002

Trollilta vaikuttaa.

• Anonyymi00003

Huomenta kultaseni ❤️

Kuka on Se oikea ihminen sitten? 🙂

• Anonyymi00011

Se on sellainen jonka kanssa menee yhteen ...

• Anonyymi00004

Vääriä ihmisiä ei olekaan. Tietysti luodut toisilleen voi tuntua siltä, että kaikki on kohdallaan…

Huomenta.

• Anonyymi00005

Oletko ajatellut koskaan ongelmaasi toisin ja ongelmasi ehkä hyvinkin tuhoisia seurauksia? Sinulla ei ole luonasi mitenkään väärä ihminen, vaikka näin luulet, uskottelet itsellesi. Vain sinä olet väärä ihminen useimmille ihmisille!
      Väärä mies koska kuvittelet itsestäsi liikoja ja juurikin ehkä kuvittelet, että onnellisessa elämässä käskytetään ja määräillään rinnalla olevaa ihmistä.
      Ongelmasi lienee myös se, että et halua olla yksin hetkeäkään koska et osaa elää niin.
      On monia asioita, jotka puoltavat yksin olemista, elämistä.
      Tässä muutama niistä: Sinun ei tarvitse väitellä kenenkään kanssa ja muutenkin kaikki turha kitinä on tarpeetonta. Tyydy siihen mitä sinulla on elämässäsi ja tavoittele mitä tavoittelet. Mutta ymmärrä se, että et voi saada täällä kaikkia koska sinun ei pidäkkään saada. Yksinelo tuo usein elämään myös tietyllä tapaa rauhan tunteen, vaikka ympärilläsi tapahtuisi kurjempaa kurjempi riita tilanne. Sinun ei tarvitse sekaantua siihen, koska se ei ole hyväksi mielenterveydelle. Meillä kaikilla on ne omat syyt ja faktat siihen, että miksi elää yksin mielummin elämää. Joskus tuntuu, että muilla ihmisillä ei ole todellista aavistustakaan yksittäisen ihmisen todellisista syistä ja mitäpä syitä selittelemään vieraille ihmisille. Sillä ketään ei kiinnosta totuus. Vain valheet kiinnostaa valtaosaa ihmisiä. Itse elän mielummin totuudessa en valheellista elämää tarkoituksella.

• Anonyymi00006

Et nähnyt arvoani sillon ja vaihdoit. Nyt en enää halua sinua. Tulevaisuudessa teet varmasti viisaampia valintoja.

• Anonyymi00016

Sinustako olisi pitänyt nähdä jonkinlainen arvo umpi vieraasta miehestä?
        Olet itse nähtävästi sitä mieltä, että olet jollain tapaa erityinen mies naiselle.
        Ongelmia on vain useita, joista puolet on varmasti omassa tiedossasi.
        Ulkopuolisin silmin katson vain ja miellummin miestä joka antaa rehdin kuvan itsestään ja juttelee niitä näitä ja tarvittaessa mistä vain sulavasti.
        Tämä elämä on tai ei ole pitkä matka itse kullakin. Eri vaiheet määrittävät sen, että mitä on normaalia tehdä tai mistä on tullut aika jo luopua. Kerran naimisissa ja piinallisessa liitossa jätti jälkensä ja sain oppia kantapään kautta jotain hyvin tärkeää.
        Naimisiin meno ei ole sellainen tapahtuma, että sen vuoksi kannattaisi juhlia pystyyn laittaa.
        Elämä on lyhyt ja jokaisella meillä on mahdollisuus oppia virheistä ja tehdä toisenlaisia ratkaisuja. Yksinkin ilman parisuhdetta voi elää ja on mahdollista voida paremmin kuin jos eläisi toisen ihmisen kanssa. Valintaa ei tarvitse tehdä enää silloin kun on päässyt lapsen kengistä. Vapaus olla ja elää yksin tai tutustua kehen haluaa olosuhteiden salliessa henkilökohtaisessa elämässä. Minun juuri minun sinkun elämässä.

• Anonyymi00007

Nukkuu.

• Anonyymi00008

Mun söpö ei ole väärä. Odotan vain milloin hän on kynnelle kykenevä.

• Anonyymi00009

Olet parisuhteessa väärän kanssa, mutta et lähde siitä pois. Vikittelet muita. Arvostus tuollaisia ihmisiä kohtaan nolla .

• Anonyymi00010

Elämä on välillä vaikeaa. Tulee yllättäviä käänteitä ja tapahtumia.

• Anonyymi00020

Eli minkälaisia?

• Anonyymi00012

Olet parisuhteessa mutta kaipaat toista??

• Anonyymi00014

Sen huomannut

• Anonyymi00015

Huvittanut et se haukkuminen alkoi kun se tajus miltä näytän. Noh onnea teille.

• Anonyymi00017

😍😍 kaipaan sinua, aina ja ikuisesti, 😍😍 N

• Anonyymi00019

Mikset tule ja ota ?

• Anonyymi00018

Miks et heivaa si ovesta ulos mä ainakaan kattos hetkeäkään

• Anonyymi00024
        UUSI

Lopetahan sinäkin eke tuo harhainen kuvittelu, mene sinäkin hodattamaan ne harhas,alkaa jo tympiä tollaset pennun asteelle jääneet reppanat,olette kai näitä kiusaajia ns. Stalkkereita!

• Anonyymi00021
      UUSI

Huomenta söpö Inksu

• Anonyymi00022
      UUSI

Jaa

• Anonyymi00023
      UUSI

ittellä menee lähinnä tunteisiin kun kuulee että toinen säätää vanhan kaverin kanssa niin siihen ymmärrykseen mäkin vedän rajan ja se ei sikäle ole häilyvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      640
      2944
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      109
      1582
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1556
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1400
    5. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      116
      1307
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1276
    7. 105
      1147
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1061
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      970
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      949
    Aihe