🤔 📢 ☕ niin ainakaan kukaan ei voi tahallaan tai vahingossa ymmärtää väärin.
Mulle tuli nyt pari ongelmaa ilman mun syytä. Verkkovarastossa on kuulemma pieniä kotieläimiä. Mulla on siellä mökin petivaatteet joten nyt mietin mitä niillä teen. Mökille en halua mitään kuoriaisia tms. Sisällekin tuli pari juttua huoltomiehen käynnin myötä.
Jos ei sano mitään
20
260
Vastaukset
- Anonyymi00001
P.S. Näin käy, kun kirjoittaessa ehtii jo ajattelemaan monia muita asioita. Nimittäin sisälle ei suinkaan tullut pikkueläimiä vaan tänne tuli muutama tehtävä .
- Anonyymi00002
No petivaatteet pesuun varastosta.
- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin, mutta kun ne ötökät tippuu matkalla ja sitten niitä on täällä sisälläkin.
No tuuletus ennen kun sisälle tuo.
- Anonyymi00007
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin, mutta kun ne ötökät tippuu matkalla ja sitten niitä on täällä sisälläkin.
Roskiin!
- Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin, mutta kun ne ötökät tippuu matkalla ja sitten niitä on täällä sisälläkin.
Heitä petivaatteet roskiin ja heti paikalla. Roskapussi roskalaatikkoon!
Anonyymi00008 kirjoitti:
Heitä petivaatteet roskiin ja heti paikalla. Roskapussi roskalaatikkoon!
Aika hyvä neuvo. Onhan mulla varapeittoja olemassa.
- Anonyymi00003
Että jos tervehtii jotain eikä toinen sano mitään takaisin niin panee miettimään vaikka ei ehkä olisikaan mitään syytä.
Tulin just kaupolta, eikä siellä kukaan muu tervehtinyt kuin kassa. Kerran koiran kanssa kävellessä metsässä joku lenkkeilijä pimeällä huikkasi hei. Pelästyin enkä vastannut, kun se oli samoja tienoita missä joku mies päätti esittää kalustonäyttelyn.
- Anonyymi00006
lounas.ajatus kirjoitti:
Tulin just kaupolta, eikä siellä kukaan muu tervehtinyt kuin kassa. Kerran koiran kanssa kävellessä metsässä joku lenkkeilijä pimeällä huikkasi hei. Pelästyin enkä vastannut, kun se oli samoja tienoita missä joku mies päätti esittää kalustonäyttelyn.
Vuosikymmeniä sitten eräs mies näytti kalustoaan junan ikkunasta,vähän mautonta.
- Anonyymi00005
Et vois pahemmin erehtyä
- Anonyymi00009
Moni sinkkunainen on saanut huoltomieheltä jotain kotikäynnin yhteydessä.
- Anonyymi00010
😜
🦺🫴🔑
🔒
🦶🦶 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
😜
🦺🫴🔑
🔒
🦶🦶😂..huvittava
- Anonyymi00012
Taidat ap olla ihan pimee 🤪
- Anonyymi00013
Vuodevaatteiden pesu 90 ast, pitäisi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
