🤔 📢 ☕ niin ainakaan kukaan ei voi tahallaan tai vahingossa ymmärtää väärin.
Mulle tuli nyt pari ongelmaa ilman mun syytä. Verkkovarastossa on kuulemma pieniä kotieläimiä. Mulla on siellä mökin petivaatteet joten nyt mietin mitä niillä teen. Mökille en halua mitään kuoriaisia tms. Sisällekin tuli pari juttua huoltomiehen käynnin myötä.
Jos ei sano mitään
17
196
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
P.S. Näin käy, kun kirjoittaessa ehtii jo ajattelemaan monia muita asioita. Nimittäin sisälle ei suinkaan tullut pikkueläimiä vaan tänne tuli muutama tehtävä .
- Anonyymi00002UUSI
No petivaatteet pesuun varastosta.
- Anonyymi00004UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin, mutta kun ne ötökät tippuu matkalla ja sitten niitä on täällä sisälläkin.
No tuuletus ennen kun sisälle tuo.
- Anonyymi00007UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Roskiin!
- Anonyymi00008UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Heitä petivaatteet roskiin ja heti paikalla. Roskapussi roskalaatikkoon!
- Anonyymi00003UUSI
Että jos tervehtii jotain eikä toinen sano mitään takaisin niin panee miettimään vaikka ei ehkä olisikaan mitään syytä.
Tulin just kaupolta, eikä siellä kukaan muu tervehtinyt kuin kassa. Kerran koiran kanssa kävellessä metsässä joku lenkkeilijä pimeällä huikkasi hei. Pelästyin enkä vastannut, kun se oli samoja tienoita missä joku mies päätti esittää kalustonäyttelyn.
- Anonyymi00006UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Tulin just kaupolta, eikä siellä kukaan muu tervehtinyt kuin kassa. Kerran koiran kanssa kävellessä metsässä joku lenkkeilijä pimeällä huikkasi hei. Pelästyin enkä vastannut, kun se oli samoja tienoita missä joku mies päätti esittää kalustonäyttelyn.
Vuosikymmeniä sitten eräs mies näytti kalustoaan junan ikkunasta,vähän mautonta.
- Anonyymi00005UUSI
Et vois pahemmin erehtyä
- Anonyymi00009UUSI
Moni sinkkunainen on saanut huoltomieheltä jotain kotikäynnin yhteydessä.
- Anonyymi00010UUSI
😜
🦺🫴🔑
🔒
🦶🦶 - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
😜
🦺🫴🔑
🔒
🦶🦶😂..huvittava
- Anonyymi00012UUSI
Taidat ap olla ihan pimee 🤪
- Anonyymi00013UUSI
Vuodevaatteiden pesu 90 ast, pitäisi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241856Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294- 1341167
- 81986
- 90904
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746