Ihastuminen on normaalia

Anonyymi-ap

Mutta jos sitä usein tulee niin on ne syyt hyvä pohtia läpi.
Aina ne kumpuaa jostain, myös ongelmista jne.

Ja joo, joskus se voi olla toki aito elämänrakkauskin.

Ei kannata elätellä ja odottaa liikoja, koska pudotus on tosi kova.

Nautitaan hetkestä ja niistä kuplivista tunteista mikä joku toinen aikuinen ihminen aiheuttaa. Se on täysin luonnollista. Hetkellisiä ihastumisia voi tulla vaikka joka päivä. 😊 Niiden pitää tuoda pientä iloa elämään.

Limerenssi on erikseen ja se on traumaperäinen juttu. Sellaisen läpi käyminen yleensä opettaa ja sen jälkeen ei enää mene yli.
Jotkut toki toistavat tätä loppuun asti elleivät käsittele terapiassa. Olisi hyvä olla realistinen eikä elää loputtomassa haavemaailmassa.

12

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Palsta ruokkii hyvässä ja pahassa kaikenlaista epärealistista.
      Joka tapauksessa suunta on väärä, jos elää tämän varassa.
      Onhan tänne joskus hyvä jäsentää jotain, mutta kun koen tämän ongelmalliseksi.
      Iso muutoksen ja murroksen oman pään kanssa läpi käyneenä tuntuu käsittämättömältä miten edes sellainen tapahtui.
      Se ettei se ole tervettä, ei meinaa etteikö siitä voisi parantua.

• Anonyymi00007

Minä elän elämääni palstalla, niin pitkään kuin on tarpeellista. sivusta

• Anonyymi00002

Joten jätän tämän tähän, kuten kaiken haitallisen, turhan ja energiaa vievän asian ja ihmisen elämästäni.
      Kaikkea hyvää tänne.
      Ap

• Anonyymi00003

Jos ei ole vuosikausiin ihastunut kehenkään edes kevyesti ja sitten tulee yllättäen joku, joka vie ns jalat alta, niin siinäpä onkin ihmislapsella ihmettelemistä! 😳

• Anonyymi00004

Jalkojen lisäksi mulla lähti se vähäinenkin järki päästä 🫢

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jalkojen lisäksi mulla lähti se vähäinenkin järki päästä 🫢

No sama. Nopea lobotomia.

• Anonyymi00006

Joka päiväiset ihastumiset ei kyllä oo todellisia tai sit ihminen on epävakaa. Voihan monikin olla mukava ja hyvännäköinen saman päivän aikana muttei se ihastumista ole.

• Anonyymi00008

Saatan ihastua VÄHÄN, jos joku on minulle oikein mukava, koska harvoin kukaan on minua kohtaan mukava.
      Tai ehkä se on enemmän sellaista arvostuksen ja ystävyyden sekotusta.

• Anonyymi00009

Ihastun erittäin harvoin eli hyvin huonosti siis. Tällä hetkellä olen yhdestä ihmisestä kiinnostunut. ..

• Anonyymi00010

Mä olen kans vaan yhdestä kiinnostunut. En kyllä aio tuputtaa itteeni. Mutta sydämmessäni salaa toivon että tiemme kohtaa.

• Anonyymi00011

Limerenssi hän ei ole mikään oikea psykologinen termi! Ja täällä usein pistetään kaikki voimakkaat ihastumisen tunteet limerenssi piikkiin.
      Suosittelen lukemaan, mitä limerenssi stä sanotaan ja myös ymmärtämään lukemaansa. Sekä erottamaan se bs oikeista ja normaaleista, voimakkaistakin tunteista.

• Anonyymi00012

Ihastuin keväällä ja tulin tänne vuodattamaan pahimmat kyyneleeni, en ole ennen tehnyt näin. :D enkä ole näin kivuliaasti ihastunut. Hullua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      609
      2782
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      107
      1462
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1456
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1256
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      114
      1244
    7. 101
      1058
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      135
      1023
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      940
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      881
    Aihe