Monelle tulin ja rahaa on, sen takaan.
Onko kuumia naisia. Kaipaan mökille seuraa?
Oon 27v lihaksikas mies ja minulla on kolme viikkoa vanha MB maasturi, kesämökki täällä Lieksassa, trailerilla odottaa yhteisiä veneilyretkiä iso Buster ja Hondan 200 heppainen mylly.
Lomaa minulla on kuusi viikkoa ja jatkan sitten etätyötä vielä joten ehditään tutustua ja ehkä kihlatkin ostaa.
Moi täällä ollaan
12
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Luetaan, olen työtön, juon kaljaa 24 / 7, tupakoin, huonot hampaat, kaljamaha sekä pieni pili. Hyvänä puolena voisi mainita minulla on hyvä mielikuvitus. Tavataanko missä 🤠
- Anonyymi00004
🤣🤣🤣 köyhät luuserit heti kateellisina.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kesä alkaatulla, sarjasaalistajat alkavat saalistaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tekstareita tuuttaamalla varma nakki.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tais sarjasaalistala saada siipensä, että pitikin syylinen meijänkylälle
saaha. - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tekstareita tuuttaamalla varma nakki.
❤️❤️❤️❤️ lempee vailla
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei taida saalistajalla oikein käydä, säkä tai mäihä.
- Anonyymi00009
Laita mökkipaikkasi kohdalle täppä cruisingmapsiin, tullaan mielellään treffeille.
Voisit tosin vaihtaa mersun bemariin, vastaisi enemmän mieltymyksiä se! - Anonyymi00012
Niinku näät, ei rahalla rakkautta saa.
- Anonyymi00013
Töytyy käyttää kumia jotta ei sikiäisi lissää moottorvenneellä ajelijoita 🤠
- Anonyymi00015
Oot just sopivan ikäinen, kyllä siulle vientii bimmeripoikien keskuudesta löytyy.
- Anonyymi00018
Kirjoitin alustuksen huumorilla sillä tosiasiassa olen 52 vuotias mies enkä ollenkaan lihaksikas paitsi vatsan seudulta. Mökki kyllä on mutta se on erään sukulaisen omistama ja rannassa on vanha lasikuituinen soutuvene ja sen perässä 2 hevosvoiman moottori.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466