Tuliko joku naisista raskaaksi? Olivatko naisten miehet todistamassa ryhmäseksiä?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Joo
- Anonyymi00003
En tiedä onko tullut paksuksi. En ole jälkeenpäin kysellyt.
- Anonyymi00004
Onhan tuota tullut katseltua ja oltua todistamassa ryhmäseksiä. Ei niissä jutuissa kukaan raskaaksi tule. On pilleriä, kierukkaa, kondomia, useimmilta on letkut laitettu solmuun Jne.
- Anonyymi00007
Olen tyhjentänyt moneen aviovaimoon spermat ja aina sisään, kun ovat halunneet.ei olla ehkäisystä puhuttu. Iso kulli kun on vaimon edessä, niin antautuu kiimaisena.
- Anonyymi00008
Onko mahdollista, että nyt jotkut pienimunaisemmat elättävät ja huoltavat siemennystesi seurauksia?
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko mahdollista, että nyt jotkut pienimunaisemmat elättävät ja huoltavat siemennystesi seurauksia?
Kyllä se on mahdollista.
- Anonyymi00013
Olen nauttinut vaan vaimojen herkuista ja tuottanut heidän haluja. Sitten saanut palkinnoksi laueta runsaasti toisen vaimoon, mikä on todella ihanaa. Meillä lapsikiintiö jo täynnä. 4 on omia. Toivottavasti joku vieras rouvakin on tullut raskaaksi minulle
- Anonyymi00017
Ovatko rouvien aviomiehet olleet mukana noissa hetkissä?
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ovatko rouvien aviomiehet olleet mukana noissa hetkissä?
usein on mies ollut katsomassa,tai kimpassa.joskus vaimo halunnut vielä kahden uusintaa, kun on tykästynyt isoon kulliin.
- Anonyymi00018
Oisko joku kiinnostunut samasta sessiosta, kuin viimevuotinen tapaaminen Tampereella?
- Anonyymi00021
millainen sessio? täällä kiinnostunut vaimoa panemaan
- Anonyymi00023
Tietysti on.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
millainen sessio? täällä kiinnostunut vaimoa panemaan
Todella asiallinen tapahtuma oli !! En muuta voi sanoa...
- Anonyymi00026
Onhan sitä oltu mukana nussimassa muitten vaimoja ja näkemässä, kun miehet vuoron perään naivat toisen miehen vaimoa, aviomies lähes aina mukana katselemassa.
Se missä ite olen tuota tuollaista päässyt seuraamaan ja myös osallistumaan, niin on seksi parinvaihto klubeilla, muun muassa tuli käytyä siellä Wildclubilla ja on myös tullut käytyä Saksassa seksi klubeilla.
Tuo Suomessa oleva Wildclubi lopetti toimintansa viime vuoden puolella, mutta etelä suomessa on muutama muu seksi klubi joka tarjoaa samanlaista toimintaa, jossa pääsee panemaan toisten miesten vaimoja, muun muassa club More ja ClubX ja Club Privax. - Anonyymi00028
Näitä en ole opetellu missä harrastavat parinvaihtoa on suljetty rinki tietävät itse kuinka vastenmielisenä tuota touhua pidetään
- Anonyymi00029
kyllä näitä kimppoja löytää ilman klubejakin. Itse ollut monen parin kanssa touhuumassa. iso vierailija on melko suosittu parien kimppoihin, kun mies kiihottuu isovarusteisesta vieraasta vaimon sisällä. M50
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom701133- 64882
- 53868
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66866- 192866
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70735- 42716
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72712Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206710Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki35668Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S54589Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26578- 42558
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169474Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47474- 18468
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28403Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9394J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32382