Vielä hengittää?
Miksi Venäjän presidentti
12
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mennyt piiloon pommisuojissa lymyilee. Kyllä pian napsahtaa.
- Anonyymi00004
Urhean Ukrainan täytyy nyt viimeinkin räjäyttää Valdain tatsa tuhannen pimperon päreeksi.Siinä olisi hyvä lahja Kremlin pikkusika,nutipää,tihrusilmä Putinille.Eikös se terroristi sopivasti täytäkkin 74 vuotta.Valmis kompostoitavaksi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Urhean Ukrainan täytyy nyt viimeinkin räjäyttää Valdain tatsa tuhannen pimperon päreeksi.Siinä olisi hyvä lahja Kremlin pikkusika,nutipää,tihrusilmä Putinille.Eikös se terroristi sopivasti täytäkkin 74 vuotta.Valmis kompostoitavaksi.
Urhean 😅Suomi ja kymmenet muut maat rahoittaa ja aseistaa jopa sotivat Ukrainan puolesta joka on 100% vääriin
- Anonyymi00002
Ano lähti sinne ”pakolaiseksi” mutta missä on anon korkkipyssy?
- Anonyymi00003
Eipä sitä mikään uhkaa. Noin 70% maailman väestöstä on sen puolella. Sitä ei vaan pieneen kuplaansa käpertyneet länsimaalaiset tajua.
- Anonyymi00005
Perceestä vedetty luku! 👉💩
- Anonyymi00007
Nimenomaan näin se on
- Anonyymi00010
Kiitos totuudesta
- Anonyymi00006
Miksi Ukrainan presidentti hengittää joka on syyllinen itse
- Anonyymi00008
tappo raha ukrainan peristentistä oli asiaa
- Anonyymi00009
Miksi Stubb vielä hengittää
- Anonyymi00011
Miksi Zelenesky hengittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821272
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47684Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t247594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550- 51549