tummat/mustat hiukset? Miehelle tämä. Uteliaisuudesta ;)
Onko sulla oikeasti
19
198
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En oo mies,mut itse värjäsin 13vuotiaana ihan mustaksi hiukset,nyt on oma väri.
- Anonyymi00003UUSI
Okei :) mulla on itselläni ollut jos jonkinvärisiä hiuksia, mutta ei mustia, nyt on vaaleahkot.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä🧔🏻♂️🤏🏻
- Anonyymi00004UUSI
En tiedä ainuttakaan heteromiestä, joka värjää hiuksia.
- Anonyymi00018UUSI
Yleensä käyvät varmaan parturissa/kampaajalla, jos haluavat väriä. Lähipiirissä on yksi joka värjäyttää mustaksi, tai siniseksi, tsi violetiksi, tai milloin mitäkin.
- Anonyymi00005UUSI
Harmaankeltainen takatukka on.
- Anonyymi00006UUSI
Mustan harmaata apinan karvaa on paidan alla
- Anonyymi00007UUSI
Tai siis harmaan mustaa 🤨
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko muualla vielä karvaa vai onko ne valuneet iän myötä alaspäin? Sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joko on ruvennut harmaantumaan 😟
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko muualla vielä karvaa vai onko ne valuneet iän myötä alaspäin? Sivusta
Hyvää vauhtia katoaa katto talosta. On ne vielä tummat, jossain valossa loistaa hopeaa
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvää vauhtia katoaa katto talosta. On ne vielä tummat, jossain valossa loistaa hopeaa
Okei, niin meille kaikille lopulta käy. Mulla jossain kohti hiuksissa puskee pienesti harmaata.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Okei, niin meille kaikille lopulta käy. Mulla jossain kohti hiuksissa puskee pienesti harmaata.
Eiku torille sunnuntaina, ja aamupäivästä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eiku torille sunnuntaina, ja aamupäivästä.
Sinnekkö pitäisi raahautua?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinnekkö pitäisi raahautua?
Joo ja pyörillä mennään kun ne on just huollettu talven jäljiltä
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo ja pyörillä mennään kun ne on just huollettu talven jäljiltä
Jaa, sepäs hauskaa :) ostin juurikin uuden pyörän. Ei sitten tarvinnut huoltoa. Entisestä hajosi vaihteet.
- Anonyymi00013UUSI
Pikkasen tulis houkutus tulla huutelemaan tänne tyhmiä
palstaäijistä. - Anonyymi00014UUSI
Miks eräällä kuuluisalla seniorilla on
välillä pinkihtävä tukka?
Lilan ymmärrän, se
johtuu kemiallisista väreistä. - Anonyymi00017UUSI
Jokohan nuo on harmaat jos antaisi kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505247Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.773032Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3051595Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751214Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944