IRL? Kesä on enää aikaa kohdata. Jos sitä ei tule niin meidän juttu on ohitse.
Onko kaikki ohi
12
127
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikset ota sitten yhteyttä häneen,täällä palstalla vaan roikut!
- Anonyymi00005UUSI
Niin. Mut kyllä sekin loppuu jos emme kohtaa enää
- Anonyymi00002UUSI
Sanohan, kun olet niin nerokas, että missä tavataan/kohdataan jne.? Pitääkö sinua kissojen ja koirien kanssa etsiä tästä kaupungista? Sulla on yhteystiedot.
- Anonyymi00003UUSI
Etköhän keinot keksi jos haluat
- Anonyymi00004UUSI
Miehelläkin on mun...
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etköhän keinot keksi jos haluat
Oonkohan edes oikea? Oon monesti sanonut, että ei ole kauheesti vaihtoehtoja, kuin yksi. Sun yhteystietoja ei löydy mistään.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oonkohan edes oikea? Oon monesti sanonut, että ei ole kauheesti vaihtoehtoja, kuin yksi. Sun yhteystietoja ei löydy mistään.
Lukuisia on ollut
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lukuisia on ollut
Niinpä tietysti.
- Anonyymi00009UUSI
Palaatko sitten kotiisi?
- Anonyymi00010UUSI
Kuka tässä on kotiin palaamassa? Ai niin, tarkottaako tää nyt sitten sitä, että, jos joku on varattu vai mitä halvattua?
- Anonyymi00011UUSI
Työssä koko kesäkuun!!! En jaksa työn jälkeen nähdä!
- Anonyymi00012UUSI
Nää uhkavaatimukset ei jotenkin sytytä... kumma juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505247Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.773032Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3051595Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751214Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944