Minulla on ollut pitkään kestänyt salasuhde varatun kanssa. Läheisyyttä ja välitämme aidosti toisistamme ja kuumaa seksiä. Meillä on intohimoa, rakkautta, välittämistä ja puhumme toisilleen kaikesta. Toinen ei puhu puolisostaan, koska ei halua ja hän inhoaa puolisoa! Ei tahdo olla kotona samaan aikaan puolison kanssa, ei halua harrastaa seksiä hänen kanssaan!
Kuuma salasuhde
18
354
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu, kaikki kannattaakin uskoa mitä sanotaan, eikä kukaan valehtele koskaan?
- Anonyymi00011
But i hired private investigator and shit
- Anonyymi00002
Jos kaikki on hyvin elämässä, mikä saa tulemaan ikäväpalstalle?
- Anonyymi00005
Esittäjä se varmaan on joka haluaa pahaa.
- Anonyymi00012
Sää kovin jämähtäneesti jumittuneesti fakkiutuneesti kelaat guben köyhiä provoaloituksia. Joka kerta. Näin. Paranemisia
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Esittäjä se varmaan on joka haluaa pahaa.
Ja ketä tämä joku esittäisi tarkemmin sitten? Älä pidä sinäkään kynttilää vakan alla suotta
- Anonyymi00003
Sepä kiva kuulla. Kaikkea hyvää teille.
- Anonyymi00004
Jos asiat olis noin, niin miksi hän ei vain jätä puolisoaan ja ala sinun kanssasi? Taas yhtä tyhmää viedään, kun pässiä narussa 😅 saa sinulta persettä, kun satuilee vähän
- Anonyymi00015
Aika vauhdikas puolimonologi vähän reppanoille, apäijä. -eleganTTee
- Anonyymi00006
no olihan tuo jo tiedossa. tuskinpa tässä teidän keissillä kenelläkään muulla meni oikeasti sydän rikki kun minulle. onnea jiijii
- Anonyymi00009
Provolta vaikuttaa koko aloitus.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Provolta vaikuttaa koko aloitus.
Niin joku katkera äijä kirjoittelee näitä ja aika ontuvalla tekstillä kun miettii. Miltä tämä kuulostaa, sekoaks?
- Anonyymi00007
Aloituksen pointti mahtoi olla pettymys saaliiseen.
- Anonyymi00008
Inhoaa.no eipä taida sua kusetetaan..
- Anonyymi00017
Sää tota niinkö elät näitä rivejä?
- Anonyymi00010
Kerrotko palstaäijä lisää älleille ja tälleille ym vaikka tästä kuumasta seksistä
- Anonyymi00014
- Anonyymi00018
jatka salaa panemista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51234Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661158Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021025Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt270863Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.70862- 129857
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63754Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44754Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää394742