Minä sitten poistuin facesta, instasta, en ole enää missään sos.mediassa mukana, vaihdoin puhelinnumeron.
Minua ei enää exä löydä vaikka olisi jotain sanottavaa/kysyttävää. Good bye!
Exä esti minut facessa
12
186
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sille on syynsä miksi estää.
Kysynkin mikset ota yhteyttä tai mene käymään vaikka Äitisi luona?- Anonyymi00002UUSI
Äiti lohduttaa ja tukee sinua.Miehelle vois Isäkin tarjota apujaan ellei sitten ole mt ongelmainen pahasti(oikein diagnosoitu persoonallishäiriöinen).
- Anonyymi00003UUSI
Kivuliaita hetkiä.
Saattaa olla hyvä ratkaisu jatkaa matkaa.
Ihaninta tässä on se, että vaikka jatketaan eri suuntiin, ei tarvitse unohtaa
vaan voi käsitellä asian rauhassa omaan tahtiin.
Ihmisiä ei opeteta ihmissuhteisiin, ei tutustumiseen eikä eroihin. - Anonyymi00004UUSI
Estikö livessä?
- Anonyymi00005UUSI
Livessä lähti
- Anonyymi00006UUSI
Että, ”en ole katkera, mutta kumminkin.”
Aika suuren vaikutuksen eksäsi vielä sinuun tekee, kun tuollaisiin toimenpiteisiin ryhdyit.
Kun ei enää ole tunteita, on välinpitämätön vaikka estäisi.- Anonyymi00009UUSI
Ihan turha ilkkua.
Torjunta, hylkäys, ero… onhan se muutos,
Kovempi homma on päästää irti, jatkaa matkaa
ja tarkastella asiaa etäisyyden päästä. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihan turha ilkkua.
Torjunta, hylkäys, ero… onhan se muutos,
Kovempi homma on päästää irti, jatkaa matkaa
ja tarkastella asiaa etäisyyden päästä.Haluat siis ”kostaa.” Ihan ymmärrettävää. En ilkkumismielessä tuota laittanut, mutta pyydän anteeksi, kun sen sillain otit.
- Anonyymi00007UUSI
Exäni ilmeisesti esti minut kevyen viestittelyn jälkeen. Hän on löytänyt jonkun toisen. Minulla oli hänelle oikeasti asiaa, mutta se jäi sanomatta. Ei auta muu kuin unohtaa koko tyyppi. Turhaan hän kyllä lirkutteli. Kylmä kyyti heti aluksi olisi ollut parempi. Mutta hän on aina ollut tuollainen. Lämmin, mutta kylmä mies.
En lähde näin radikaaleihin toimenpiteisiin, että vaihdan puh. numeron ja poistun täysin somesta. Kaventuu samalla mahdollisuus löytää hyvä tyyppi. - Anonyymi00008UUSI
exät on syystä exiä.
- Anonyymi00011UUSI
Ootko nyt ihan varma tuosta 🤭
- Anonyymi00012UUSI
zoronnoo
ketään ei jää kaipaamaan sun draamaa ja mukanas tuomaa kurjuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4852340Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661383Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831330- 951222
- 1371218
- 1041073
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133974- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780