Kyse lähinnä kotitöistä mutta voi muistakin kirjoittaa.
Ohessa linkki juttuun, jossa naiset kertovat asiasta. Lukaisin pikaisesti ja kas, tulin tulokseen etten ole jättänyt mitään. Teen edelleen samat asiat sukan parsimista myöten. Kesä- ja talviverhoja ei ole vaihdellut koskaan, ei ollut sellaisiin varaakaan. Yhdet kerrallaan kopertuivat auringossa.
No tietenkin muista olen jättänyt pois työssäkäynnin. Pitää oikein miettiä mitä muuta.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000012048300.html
Mitä olet jättänyt pois sellaista mitä ennen teit?
8
72
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen vähentänyt kuluttamisen niin minimiin, kun voin.
- Anonyymi00002UUSI
En ole jättänyt mitään pois! Pieni asunto jonka siivoaa helposti ja nopeasti ja tykkään siisteydestä ja puhtaudesta!
En vie enää mattoja ulos tuulettumaan kun muutin ok-talosta kerrostaloon. Vaikka titta puhuen sitä kaipaankin. Tuntuu että jotain puuttuu kun matot eivät ole käyneet ulkona tuulettumassa.
En vaihda myöskään kesä-, talvi-, jouluverhoja kuten aiemmin.- Anonyymi00003UUSI
Minulla on ollut tapana vaihtaa vain kesä- ja talviverhot. Pesen ne käytön jälkeen.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minulla on ollut tapana vaihtaa vain kesä- ja talviverhot. Pesen ne käytön jälkeen.
Kun lapset oli pieniä vaihdoin joulun ajaksi jouluiset verhot ja myös liinat mitä en yleensä käytä ollenkaan . Paitsi jouluna.Toki sitten aina poisotetut pestiin ja dilitettiin seuraavaa vaihtoa varten
- Anonyymi00005UUSI
En vie minäkään mattoja ulos tuulettumaan vaikka ihan terassilla voisin ne tuulettaa. Asun kerrostalon alakerrassa , mutta tässä on kuitenkin terassilla riesana linnut jotka sitten paskoisi matot ja myös oravat käy hyppimässä ja yrittävät nakertaa matoista paloja. Mitään tekstiiliä ei voi pitää terassilla, tuolin pehmusteetkin vain sen ajan minkä istuu tuolissa. Kerran jätin siivouksen ajaksi taloyhtiön mattotelineelle kun oli vielä isompi matto käytössä niin oli jo linnut sen paskoneet. Vaihdoinkin sitten pienempiin mattoihin enkä jätä tamppaamisen jälkeen ulos
- Anonyymi00004UUSI
Autoremontit.
Muutkin remontit. Niitten tilalle tullut vitutusta, odottelua ja rahanmenoa.
Kokolailla sama ilmiö monessa muussakin asiassa.
Mun käsittääkseni en siis ole luopunut mistään, olen vain vaihtanut asioita toisiin. Kehnoja vaihtokauppoja.
Vanheneminesta sanotaan kaikenlaista. Mun mielestä vanheneminen on vaan yksiselitteisesti perseestä.
=DW= - Anonyymi00006UUSI
Nyt pitäisi pestä ikkunalasit. Päätin, että pesen vain ulko-ja sisäpuolen.
Pölyä on kait jonkin verran väleissä, mutta olkoon, saa jäädä.
Aikaisemmin imuroin ainakin kaksi kertaa viikossa, nyt kerran viikossa.
Isoja mattoja en vie ulos.
Verhoja vaihdan kaksi kertaa vuodessa.
Kaikkien lipastojen ja olohuoneen pöydällä on liinat.
Jotenkin on alastonta, jos ei ole liinoja.
Olen monet niistä tehnyt itse ristipistoilla.
/Nora
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6402964- 1101605
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721566Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831410- 1171323
- 1401282
- 1051165
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 48980
- 49959