https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/287f0791-f05b-4cb3-a4ea-2f9add19d44a
Mikä älynväläys on kepuilla yrittää saada eläkeläiset töihin?
Yrittäisivät saada nuoret töihin.
Vanhukset töihin
11
215
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
ÄLÄ IKINÄ LUOTA VIHERVASSAREIHIN! Tämän kun muistatte, on elämä piirun verran parempaa.
- Anonyymi00005
Nyt on asialla Keskusta eikä vihervassarit. Taidat olla ulkona kuin tamppausteline.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt on asialla Keskusta eikä vihervassarit. Taidat olla ulkona kuin tamppausteline.
Hah, kepuloiset ovat pelkkiä demareiden aisankannattajia.
- Anonyymi00003
Vai että kepuilua? Polvivammainen kd-eläkeläismies pois terkkarin kanttiinista ja nuori työtön kokki tilalle.
- Anonyymi00004
Eikö ne maaseudulla luovuttaneet nuorille tilansa, ja jäivät itse pehtooreiksi tiloille. Kaikkonen on tainnut kaupungistua täysin.
- Anonyymi00006
Tuosta aiheesta Mullikka voisi tehdä juttuartikkelin pojan ja vävyn näkökulmasta. Siltä välirikon puolelta.
- Anonyymi00007
Kaikkonen on yhtä tyhmä kuin Lindtmann. Etunimen lisäksi täydellinen tyhmyys uhdistää. Voi raukkoja pikku-Antteja.. onhan siellä vielä yksi A:lla alkava, jonka päässä myös kusi loiskuu!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaikkonen on yhtä tyhmä kuin Lindtmann. Etunimen lisäksi täydellinen tyhmyys uhdistää. Voi raukkoja pikku-Antteja.. onhan siellä vielä yksi A:lla alkava, jonka päässä myös kusi loiskuu!
Antti
KYSYMYS
Mistä tulee etunimi Antti?
VASTAUS
Antti on vanhimpia Andreas-nimen suomalaisia muotoja, sillä se esiintyy jo 1300-luvun kirjallisissa lähteissä. Kreikkalaisen Andreas-nimen merkitys on ’miehekäs, rohkea’. Almanakkaan Antti otettiin vuonna 1862 marraskuun 30. päivän kohdalle. Päivä on ollut 300-luvulta lähtien apostoli Andreaksen muistopäivä. Andreas oli kalastaja, ja siten hänestä tuli myöhemmin erityisesti kalastajien suojelija, mikä näkyy muun muassa sanonnassa ”Anna, Antti ahvenia, Pekka pieniä kaloja! - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Antti
KYSYMYS
Mistä tulee etunimi Antti?
VASTAUS
Antti on vanhimpia Andreas-nimen suomalaisia muotoja, sillä se esiintyy jo 1300-luvun kirjallisissa lähteissä. Kreikkalaisen Andreas-nimen merkitys on ’miehekäs, rohkea’. Almanakkaan Antti otettiin vuonna 1862 marraskuun 30. päivän kohdalle. Päivä on ollut 300-luvulta lähtien apostoli Andreaksen muistopäivä. Andreas oli kalastaja, ja siten hänestä tuli myöhemmin erityisesti kalastajien suojelija, mikä näkyy muun muassa sanonnassa ”Anna, Antti ahvenia, Pekka pieniä kaloja!Itse kysyy ja itse vastaa.
- Anonyymi00011
Mikä on idea, motiivi Kepulaisilla saada eläkeläiset töihin?
- Anonyymi00012
Ei mikään,ääniharavan aihe.Kannatus laskee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961912
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo139991En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62678
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578