Vanhukset töihin

Anonyymi-ap

11

215

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ÄLÄ IKINÄ LUOTA VIHERVASSAREIHIN! Tämän kun muistatte, on elämä piirun verran parempaa.

• Anonyymi00005

Nyt on asialla Keskusta eikä vihervassarit. Taidat olla ulkona kuin tamppausteline.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nyt on asialla Keskusta eikä vihervassarit. Taidat olla ulkona kuin tamppausteline.

Hah, kepuloiset ovat pelkkiä demareiden aisankannattajia.

• Anonyymi00003

Vai että kepuilua? Polvivammainen kd-eläkeläismies pois terkkarin kanttiinista ja nuori työtön kokki tilalle.

• Anonyymi00004

Eikö ne maaseudulla luovuttaneet nuorille tilansa, ja jäivät itse pehtooreiksi tiloille. Kaikkonen on tainnut kaupungistua täysin.

• Anonyymi00006

Tuosta aiheesta Mullikka voisi tehdä juttuartikkelin pojan ja vävyn näkökulmasta. Siltä välirikon puolelta.

• Anonyymi00007

Kaikkonen on yhtä tyhmä kuin Lindtmann. Etunimen lisäksi täydellinen tyhmyys uhdistää. Voi raukkoja pikku-Antteja.. onhan siellä vielä yksi A:lla alkava, jonka päässä myös kusi loiskuu!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kaikkonen on yhtä tyhmä kuin Lindtmann. Etunimen lisäksi täydellinen tyhmyys uhdistää. Voi raukkoja pikku-Antteja.. onhan siellä vielä yksi A:lla alkava, jonka päässä myös kusi loiskuu!

Antti

KYSYMYS
        Mistä tulee etunimi Antti?
        VASTAUS
        Antti on vanhimpia Andreas-nimen suomalaisia muotoja, sillä se esiintyy jo 1300-luvun kirjallisissa lähteissä. Kreikkalaisen Andreas-nimen merkitys on ’miehekäs, rohkea’. Almanakkaan Antti otettiin vuonna 1862 marraskuun 30. päivän kohdalle. Päivä on ollut 300-luvulta lähtien apostoli Andreaksen muistopäivä. Andreas oli kalastaja, ja siten hänestä tuli myöhemmin erityisesti kalastajien suojelija, mikä näkyy muun muassa sanonnassa ”Anna, Antti ahvenia, Pekka pieniä kaloja!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Antti

KYSYMYS
        Mistä tulee etunimi Antti?
        VASTAUS
        Antti on vanhimpia Andreas-nimen suomalaisia muotoja, sillä se esiintyy jo 1300-luvun kirjallisissa lähteissä. Kreikkalaisen Andreas-nimen merkitys on ’miehekäs, rohkea’. Almanakkaan Antti otettiin vuonna 1862 marraskuun 30. päivän kohdalle. Päivä on ollut 300-luvulta lähtien apostoli Andreaksen muistopäivä. Andreas oli kalastaja, ja siten hänestä tuli myöhemmin erityisesti kalastajien suojelija, mikä näkyy muun muassa sanonnassa ”Anna, Antti ahvenia, Pekka pieniä kaloja!

Itse kysyy ja itse vastaa.

• Anonyymi00011

Mikä on idea, motiivi Kepulaisilla saada eläkeläiset töihin?

• Anonyymi00012

Ei mikään,ääniharavan aihe.Kannatus laskee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1912
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      139
      991
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      738
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      676
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe