Kuka on se ukko joka ajaa klo 10klo ja16 välillä ympäri nurmesta isolla valkoisella peugeot autolla ja pyörii nurmes abc mittarikentän ympärillä useasti ja myös ympäri nurmesta ajelee kuin hyrrä
Auto peugeot valkea
21
885
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka kumma? On se kauheeta kun ei jokaista kulkijaa tunneta.
- Anonyymi00002
Täytyy olla hyvin utelias ukkeli
- Anonyymi00003
Se on sutki panomies 👽
- Anonyymi00004
Liekki bensamies
- Anonyymi00005
Vahtii Abc:n bensan hintoja.
- Anonyymi00006
Miksikä vahtii abc bensan hintoja
- Anonyymi00008
Oletko tyhmä.... Hyvä että joku valvoo hintoja. Kyseinen henkilö taitaa olla st1 asiamies. Jos haluatte alennuskortin st1asemille niin menkää jututtamaan "Sutkipanomiestä"
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko tyhmä.... Hyvä että joku valvoo hintoja. Kyseinen henkilö taitaa olla st1 asiamies. Jos haluatte alennuskortin st1asemille niin menkää jututtamaan "Sutkipanomiestä"
Juu, niin on.
- Anonyymi00010
Se olen minä. Ajelen koska haluan pitää kaupungin kadut turvallisina. Olen meinaan perustanut etsivätoimiston nimeltä "kolme etsivää". Teen myös tämmöstä ilmasta partiointia ihan vaan että pysyy tutkalla kaupungin meiningeistä. Ja lisäähän se turvallisuutta Nurmeksessa. On mulla käsiraudatkin ja patukka.
- Anonyymi00012
Nurmeksessa on paljon höpö-höpö ukkoja ja rosvoja.
- Anonyymi00013
Eikös ennen saanut sakot jos ajeli turhaan ympäri kaupunkia
- Anonyymi00014
Hei, teen sen meidän kaikkien turvallisuuden tähden. Viranomaiset eivät ehdi, minä ehdin. Arvostakaa nyt vähän. Teidän ja Nurmeksen takia. Minä valvon.
- Anonyymi00015
Höpö höpö
- Anonyymi00016
Älä pilkkaa. Teen tätä pyyteettömästi. Hiukan arvostusta kaipaan. Monta rikosta estänyt jo, mutta teen tätä ns. Ingognito, joten en halua nimeä lehteen.
- Anonyymi00017
Sama auto tulee useasti rautatieasemalla klo 14 katselemaan uteliaana ketä tulee junasta olen sen huomannut kun tulen tytärtäni hakemaan kun tulee lieksasta junalla nurmekseen klo 14
- Anonyymi00018
Olennainen osa partiointiani on tarkkailla ketä Nurmekseen saapuu. Jos epämääräisen oloista porukkaa tai etsintäkuulutettuja saapuu, niin varjostan kohteeseen ja tarkkailen etteivät tee mitään laitonta. Pidetään Nurmes turvallisena!
- Anonyymi00019
Höpö höpö
- Anonyymi00020
Juhannus oli oikein rauhallinen. Skodani ja minä olimme liikkeellä 24/7. Haastavimmat alueet nykyään: Laamila, Pöpöläntie ja Satama, mutta turvallisuustilanne aika hyvin hallussa näissäkin.
- Anonyymi00021
Onko skoda harmaa ja sedan
- Anonyymi00022
Mikä skoda malli ja väri
- Anonyymi00023
Musta, turbo rs. Savuttaa rajusti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540