Kuka on se ukko joka ajaa klo 10klo ja16 välillä ympäri nurmesta isolla valkoisella peugeot autolla ja pyörii nurmes abc mittarikentän ympärillä useasti ja myös ympäri nurmesta ajelee kuin hyrrä
Auto peugeot valkea
11
455
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka kumma? On se kauheeta kun ei jokaista kulkijaa tunneta.
- Anonyymi00002
Täytyy olla hyvin utelias ukkeli
- Anonyymi00003
Se on sutki panomies 👽
- Anonyymi00004
Liekki bensamies
- Anonyymi00005
Vahtii Abc:n bensan hintoja.
- Anonyymi00006
Miksikä vahtii abc bensan hintoja
- Anonyymi00008
Oletko tyhmä.... Hyvä että joku valvoo hintoja. Kyseinen henkilö taitaa olla st1 asiamies. Jos haluatte alennuskortin st1asemille niin menkää jututtamaan "Sutkipanomiestä"
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko tyhmä.... Hyvä että joku valvoo hintoja. Kyseinen henkilö taitaa olla st1 asiamies. Jos haluatte alennuskortin st1asemille niin menkää jututtamaan "Sutkipanomiestä"
Juu, niin on.
- Anonyymi00010UUSI
Se olen minä. Ajelen koska haluan pitää kaupungin kadut turvallisina. Olen meinaan perustanut etsivätoimiston nimeltä "kolme etsivää". Teen myös tämmöstä ilmasta partiointia ihan vaan että pysyy tutkalla kaupungin meiningeistä. Ja lisäähän se turvallisuutta Nurmeksessa. On mulla käsiraudatkin ja patukka.
- Anonyymi00012UUSI
Nurmeksessa on paljon höpö-höpö ukkoja ja rosvoja.
- Anonyymi00013UUSI
Eikös ennen saanut sakot jos ajeli turhaan ympäri kaupunkia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674609Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1512194Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k31468Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331338- 701194
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751101En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953