Auto peugeot valkea

Anonyymi-ap

Kuka on se ukko joka ajaa klo 10klo ja16 välillä ympäri nurmesta isolla valkoisella peugeot autolla ja pyörii nurmes abc mittarikentän ympärillä useasti ja myös ympäri nurmesta ajelee kuin hyrrä

21

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka kumma? On se kauheeta kun ei jokaista kulkijaa tunneta.

• Anonyymi00002

Täytyy olla hyvin utelias ukkeli

• Anonyymi00003

Se on sutki panomies 👽

• Anonyymi00004

Liekki bensamies

• Anonyymi00005

Vahtii Abc:n bensan hintoja.

• Anonyymi00006

Miksikä vahtii abc bensan hintoja

• Anonyymi00008

Oletko tyhmä.... Hyvä että joku valvoo hintoja. Kyseinen henkilö taitaa olla st1 asiamies. Jos haluatte alennuskortin st1asemille niin menkää jututtamaan "Sutkipanomiestä"

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oletko tyhmä.... Hyvä että joku valvoo hintoja. Kyseinen henkilö taitaa olla st1 asiamies. Jos haluatte alennuskortin st1asemille niin menkää jututtamaan "Sutkipanomiestä"

Juu, niin on.

• Anonyymi00010

Se olen minä. Ajelen koska haluan pitää kaupungin kadut turvallisina. Olen meinaan perustanut etsivätoimiston nimeltä "kolme etsivää". Teen myös tämmöstä ilmasta partiointia ihan vaan että pysyy tutkalla kaupungin meiningeistä. Ja lisäähän se turvallisuutta Nurmeksessa. On mulla käsiraudatkin ja patukka.

• Anonyymi00012

Nurmeksessa on paljon höpö-höpö ukkoja ja rosvoja.

• Anonyymi00013

Eikös ennen saanut sakot jos ajeli turhaan ympäri kaupunkia

• Anonyymi00014

Hei, teen sen meidän kaikkien turvallisuuden tähden. Viranomaiset eivät ehdi, minä ehdin. Arvostakaa nyt vähän. Teidän ja Nurmeksen takia. Minä valvon.

• Anonyymi00015

Höpö höpö

• Anonyymi00016

Älä pilkkaa. Teen tätä pyyteettömästi. Hiukan arvostusta kaipaan. Monta rikosta estänyt jo, mutta teen tätä ns. Ingognito, joten en halua nimeä lehteen.

• Anonyymi00017

Sama auto tulee useasti rautatieasemalla klo 14 katselemaan uteliaana ketä tulee junasta olen sen huomannut kun tulen tytärtäni hakemaan kun tulee lieksasta junalla nurmekseen klo 14

• Anonyymi00018

Olennainen osa partiointiani on tarkkailla ketä Nurmekseen saapuu. Jos epämääräisen oloista porukkaa tai etsintäkuulutettuja saapuu, niin varjostan kohteeseen ja tarkkailen etteivät tee mitään laitonta. Pidetään Nurmes turvallisena!

• Anonyymi00019

Höpö höpö

• Anonyymi00020

Juhannus oli oikein rauhallinen. Skodani ja minä olimme liikkeellä 24/7. Haastavimmat alueet nykyään: Laamila, Pöpöläntie ja Satama, mutta turvallisuustilanne aika hyvin hallussa näissäkin.

• Anonyymi00021

Onko skoda harmaa ja sedan

• Anonyymi00022

Mikä skoda malli ja väri

• Anonyymi00023

Musta, turbo rs. Savuttaa rajusti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe