Olimmeko molemmat

Anonyymi-ap

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.

105

1484

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kummalla, itselläsi vai hänellä?

      • Anonyymi00006

        En mä kai mä nyt itseäni epäile. :D


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        En mä kai mä nyt itseäni epäile. :D

        Ohi, koska hänen käytöksensä oli röyhkeää ja epäkiinnostunutta. 😁


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ohi, koska hänen käytöksensä oli röyhkeää ja epäkiinnostunutta. 😁

        Okei, no ei kuulosta kaipaamisen arvoiselta.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Okei, no ei kuulosta kaipaamisen arvoiselta.

        Varmaan johtuu joistain lapsuuden ajan traumoista. 😁


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ohi, koska hänen käytöksensä oli röyhkeää ja epäkiinnostunutta. 😁

        Tähän kyllä haluaisin kuulla perustelut, koska niin en ole omasta mielestäni käyttäytynyt. Olet ymmärtänyt jotain nyt hyvin väärin.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Tähän kyllä haluaisin kuulla perustelut, koska niin en ole omasta mielestäni käyttäytynyt. Olet ymmärtänyt jotain nyt hyvin väärin.

        Niin kenestä nyt puhutaan?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Niin kenestä nyt puhutaan?

        Miehestä kirjoitin.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Okei, no ei kuulosta kaipaamisen arvoiselta.

        Parempi lähteä,ku jäädä murehtii
        Kyllä niitä uusia löytyy, uusi veturi on aina
        Tulossa, kunnes löydät sopivan ❤️💙


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Miehestä kirjoitin.

        Kyllä 🙂‍↕️ tulee
        Älä masennus😊


    • Anonyymi00002

      Ehkä mentiin vaan sekaisin molemmat samaan aikaan.

      • Anonyymi00018

        Menee aika mahdottomaksi, jos kumpikin on toiminta- ja puhekyvytön.


      • Anonyymi00084

        Rakkaus ❤️
        Sekoitti🤔 Päänne,
        Miksi katsot Taakse,kävele sit
        Takaperin.
        Uusi löytyy Edessä päin, Varmasti!
        👩‍❤️‍💋‍👩😊


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Menee aika mahdottomaksi, jos kumpikin on toiminta- ja puhekyvytön.

        Unohtakaa jo menneet.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Menee aika mahdottomaksi, jos kumpikin on toiminta- ja puhekyvytön.

        Aikalisä? Ei kannata antaa periksi. Rohkeesti vaan kasvokkain, kyllä se hyvin menee.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Unohtakaa jo menneet.

        Ohhoh, enpä ollut hoksannutkaan että noinkin voi tehdä. 🙄


    • Anonyymi00003

      olet eksäni kanssa yhdessä ja se fietysti satutti mua eniten ja siitä kusettaminen mutta olette kaksi niin säälittävää että jaksaako tuollekkaan antaa ajatustakaan rnään

    • Anonyymi00005

      Danny Ocean jatkuu illalla nopeitten käänteitten myötä.

    • Anonyymi00009

      Sinähän sanoit ettet halua mitään

      • Anonyymi00010

        Kenelle, tarjoilijalleko?


    • Anonyymi00013

      Eipä juuri kiinnosta!

    • Anonyymi00014

      Se oli itsellä sekä ujoutta että epävarmuutta. Kauan ollut yksin ja sitten en tiedä olisiko hän hyväksynyt kehossani olevaa karvoitusta koska karvaa selässäkin ja lisäksi minulla on pieni.

      • Anonyymi00015

        itse en syty hyvin pienestä ettei ns karvojen seasta löydä


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        itse en syty hyvin pienestä ettei ns karvojen seasta löydä

        Kukaan oo sulta kysyny mitää IKINÄ.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kukaan oo sulta kysyny mitää IKINÄ.

        se on justiin noin :D


      • Anonyymi00034

        Mulle kelpaa kaikki sinussa hani ❤️


      • Anonyymi00035

        Jos olisit mun kaivattu, voisin sheivata ne karvat selästäsi.


      • Anonyymi00038

        Sivusta kommentoin että noi fyysiset seikat eivät ole negatiivisia, vaan neutraaleja - olettaen siis että kyse on miehestä.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Sivusta kommentoin että noi fyysiset seikat eivät ole negatiivisia, vaan neutraaleja - olettaen siis että kyse on miehestä.

        😂

        Moni mies hyväksyisi varmaan karvaisen selänkin, kun naisella on pieni.😂


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        😂

        Moni mies hyväksyisi varmaan karvaisen selänkin, kun naisella on pieni.😂

        Se voi kyllä olla, en voi puhua miesten puolesta. 😂


    • Anonyymi00016

      Omalta puoleltani ujoutta ja epävarmuutta 🥺

      • Anonyymi00023

        Monesti tällaiset voi johtua siitä, ettei näe omia mahdollisuuksia kovin hyvinä? Epäröi ja jättää tilanteen muhimaan, josko joku tilanne kaiken muuksi voisi muuttaa? Harvemmin muuttaa?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Monesti tällaiset voi johtua siitä, ettei näe omia mahdollisuuksia kovin hyvinä? Epäröi ja jättää tilanteen muhimaan, josko joku tilanne kaiken muuksi voisi muuttaa? Harvemmin muuttaa?

        No harvemminhan mikään sitä enää muuttaa ellei sitten ota itseään niskasta kiinni ja yritä vielä kerran. Takkiin voi tulla, mutta ainakin on yrittänyt. Parempi elää ja hengittää sitten- ei tarvitse ajatella ettei tehnyt mitään vaikka ❤️‍🔥


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        No harvemminhan mikään sitä enää muuttaa ellei sitten ota itseään niskasta kiinni ja yritä vielä kerran. Takkiin voi tulla, mutta ainakin on yrittänyt. Parempi elää ja hengittää sitten- ei tarvitse ajatella ettei tehnyt mitään vaikka ❤️‍🔥

        Ajattelen, et jos on kerran ottanut erehdyksen takia kuokkaan niin kynnys kohdata samaa tilannetta toistamiseen ei välttämättä anna itselleen. Kyvytön näkemään naisen pahuutta ja siksi ajattelee, että yksin pärjää paljon paremmin kuin stressaamalla toisen mahdollisia ailahtelevia mielenliikkeitä?


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Ajattelen, et jos on kerran ottanut erehdyksen takia kuokkaan niin kynnys kohdata samaa tilannetta toistamiseen ei välttämättä anna itselleen. Kyvytön näkemään naisen pahuutta ja siksi ajattelee, että yksin pärjää paljon paremmin kuin stressaamalla toisen mahdollisia ailahtelevia mielenliikkeitä?

        Ei kaikki naiset ole pahoja todellakaan. Kannattaa yrittää uskaltaa, tutustua voi rauhassa.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        No harvemminhan mikään sitä enää muuttaa ellei sitten ota itseään niskasta kiinni ja yritä vielä kerran. Takkiin voi tulla, mutta ainakin on yrittänyt. Parempi elää ja hengittää sitten- ei tarvitse ajatella ettei tehnyt mitään vaikka ❤️‍🔥

        Mene Eteenpäin 🤱😊👩‍❤️‍💋‍👩♂️🫶


    • Anonyymi00017

      Hän oli niin söpö, vähän ehkä epävarman mutta kiinnostuneen oloinen. Niin houkutteleva. Mutta ei se auta, jos on itsekin epävarmuuden halvauttama.

    • Anonyymi00020

      Senkin ujot mussukat! Tekisi mieli ottaa korvista kiinni ja hellästi ravistella.
      🥰🥰🥰🥰

    • Anonyymi00022

      Mies ei ollut ujo eikä hankala 😂

      • Anonyymi00024

        Vaan millainen?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Vaan millainen?

        Ihan tavallinen!


    • Anonyymi00025

      Kyllä me oltiin. Erinäisistä syistä, mutta ei sen ole enää väliä.

      • Anonyymi00026

        Kuulostaa siltä että olet onnistunut jättämään menneet taaksesi. :)


    • Anonyymi00027

      En ollut mielestäni ujo enkä hankala. En vain tiennyt, mitä pitäisi ajatella, kun kaikki tuli niin täytenä yllätyksenä.

    • Anonyymi00028

      Siis ap ei tiedä, oliko itse kiinnostunut vai ei? Tai oliko itse epävarma vai ei. Kuka sen sitten tietää, jos ei ap?

      • Anonyymi00029

        Yleensä se on ken!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Yleensä se on ken!

        Palomies-Ken!
        🎶 .."ken vois liekin sammuttaa.."


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Palomies-Ken!
        🎶 .."ken vois liekin sammuttaa.."

        😆.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Palomies-Ken!
        🎶 .."ken vois liekin sammuttaa.."

        💊🩻🩸👨‍🚒
        😂


    • Anonyymi00036

      Epävarmuutta, jopa pelkoa ajoittain, koska suuret tunteet.

    • Anonyymi00037

      Olen ujo nainen ja epävarma siitä, oliko se edes mitään koska mulla on aika vilkas mielikuvitus.

    • Anonyymi00041

      Itsellä tilanne oli täysi arvoitus, olin täysin lukossa ja yritin hallita tunteitani. Tajusin, että yritys oli todella epätoivoista ja meni koko ajan vain pahemmaksi. En tajunnut häntä, enkä itseäni. Lopulta en ymmärtänyt mistään mitään.

      • Anonyymi00068

        Sellaista se on.
        Minusta tuntui siltä että on päätynyt yhtäkkiä kyytiin vuoristorataan, eikä siinä vauhdissa ole helppo yrittää hahmottaa ympäristöään tai muutakaan, että mihin on menossa tai mitä menee ohi, yrittää vain pidellä kiinni.


    • Anonyymi00042

      Ei missään vaiheessa ollut kiinnostuksen puutetta puoleltani. En vaan ollut tilanteen tasalla, hämmennys esti toimimaan toisin kuin olisi pitänyt vastata toisin.

      • Anonyymi00043

        Kai voit uudestaankin vastata?


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Kai voit uudestaankin vastata?

        Nyt olet hankala.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Nyt olet hankala.

        Ei multa tämä. Voisin toki, mutta ei yhteystietoja oletettavasti.


    • Anonyymi00044

      Yritin olla olematta hankala.

      • Anonyymi00079

        😅


    • Anonyymi00047

      Vain sinä 🙃

      • Anonyymi00098

        Reilukerho vauhdissa.


    • Anonyymi00048

      En ollut ujo enkä epävarma, mutta peilaan käytöstä ja jos koen että toinen ei ole kiinnostunut, sulkeutunut enkä ole oma itseni.

      Eikä kiinnostunut tarvitse ollakaan, mutta sitten voi lopettaa kaikki muutkin kuikuilut ja pelailut.

      • Anonyymi00049

        Toinen oli kiinnostunut, mutta sinä et uskaltanut epävarmuuttasi lähestyä, vaikka se on miehen työ.


      • Anonyymi00059

        Jospa toinen peilasi myös sinua. Siitä syntyy helposti kierre ja molemmat suurissa tunteissaan tulkitsee väärin. Helppo lopulta syyttää toista tai kuunnella muita ympärillä sekoittajia. Olisi pitänyt kai sanoa suoraan silloin, tilanne meni vaan jotenkin liian pitkälle ja sinuun ihastui muita ja minuun myös. Aidot tunteet vetää muitakin puoleensa. Meni ihan hulluksi koko homma, voisinpa vain unohtaa. sivusta


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Jospa toinen peilasi myös sinua. Siitä syntyy helposti kierre ja molemmat suurissa tunteissaan tulkitsee väärin. Helppo lopulta syyttää toista tai kuunnella muita ympärillä sekoittajia. Olisi pitänyt kai sanoa suoraan silloin, tilanne meni vaan jotenkin liian pitkälle ja sinuun ihastui muita ja minuun myös. Aidot tunteet vetää muitakin puoleensa. Meni ihan hulluksi koko homma, voisinpa vain unohtaa. sivusta

        Ei ollut suuria tunteita. Voisi sanoa että mielenkiintoa siihen, millä oikeudella joku kokee voivansa tunkeutua toisen elämään laittomasti.


    • Anonyymi00051

      Pelle pelleilijä olit et ottanut asioita tosissaan no eipä ae minun vika omat ratkaisusi teit ja tässä on nyt lopputulos olet kiitollinen itsellesi kun näin kävi olet sä niin lapsi aivoiltasi

      • Anonyymi00056

        Ihanko tosissasi mua sanot lapseksi aivoiltani? Voi hellanlestas sentään, tui tui.


    • Anonyymi00054

      Näin jälkikäteen asiaa voi selitellä mielessään niin, että minulla oli hyvät syyt olla välttelevä ja torjuva.

      • Anonyymi00057

        Indeed!


      • Anonyymi00058

        Mitkä ne syyt oli?


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Mitkä ne syyt oli?

        Oli kai niitä. :)
        Ei sekaannuta varattuihin, ei etenkään jos on itsekin varattu, ei sekaannuta työkavereihin, ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, ei juosta kenenkään perässä, ei luulla liikoja itsestä eikä kuvitella kiinnostusta sinne missä sitä ei ole, eikä tosiaan kuvitella että se on suurtakin sielujen sympatiaa jos ei pysty edes juttelemaan, ei mennä tunteella vaan pidetään järki päässä ja päiväunet erillään arkitodellisuudesta.

        Varmaan lisääkin voi perustellusti keksiä.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Oli kai niitä. :)
        Ei sekaannuta varattuihin, ei etenkään jos on itsekin varattu, ei sekaannuta työkavereihin, ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, ei juosta kenenkään perässä, ei luulla liikoja itsestä eikä kuvitella kiinnostusta sinne missä sitä ei ole, eikä tosiaan kuvitella että se on suurtakin sielujen sympatiaa jos ei pysty edes juttelemaan, ei mennä tunteella vaan pidetään järki päässä ja päiväunet erillään arkitodellisuudesta.

        Varmaan lisääkin voi perustellusti keksiä.

        ...se on sitten toinen juttu, että missä määrin kyse oli oikeasti moraalisesta tms. selkärangasta, ja missä määrin uskalluksen puutteesta. :D


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Oli kai niitä. :)
        Ei sekaannuta varattuihin, ei etenkään jos on itsekin varattu, ei sekaannuta työkavereihin, ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, ei juosta kenenkään perässä, ei luulla liikoja itsestä eikä kuvitella kiinnostusta sinne missä sitä ei ole, eikä tosiaan kuvitella että se on suurtakin sielujen sympatiaa jos ei pysty edes juttelemaan, ei mennä tunteella vaan pidetään järki päässä ja päiväunet erillään arkitodellisuudesta.

        Varmaan lisääkin voi perustellusti keksiä.

        Juu ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, miten tämän voi välttää kun juorut minusta lähteneet ajat sitten liikkeelle?
        Joku innokas mustamaalaaja kylässä sutimassa maalia seinille?


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Juu ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, miten tämän voi välttää kun juorut minusta lähteneet ajat sitten liikkeelle?
        Joku innokas mustamaalaaja kylässä sutimassa maalia seinille?

        Ohi mun osalta, ei asuta kylässä, eikä juorut kaupungilla leviä.


    • Anonyymi00055

      Epävarmuutta

      • Anonyymi00064

        Siitä ei ollut koskaan kyse!


      • Anonyymi00087

        Rakkaus on ihanaa,❤️😊👩‍❤️‍💋‍👩🎼🎵🎶🙏
        Rakkaus on kahden ihmisen välinen asia.
        Usko 🎚️
        Toivo👩‍❤️‍💋‍👩
        Rakkaus ❤️
        😂🤣😔


    • Anonyymi00060

      Tuskin hankalia olitte, ujoja ehkä. Tuo ei ole ylivoimainen juttu. Toivottavasti selkenee tilanne. (sivusta.)

      • Anonyymi00065

        Ei selkene kuin ikäiseni miehen kanssa, koska olen aina halunnut ystäväksi vain ikäiseni miehen ja sellaisen joka osaa puhua! Haluatko stalkkeri että kerron sinusta muille!


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Ei selkene kuin ikäiseni miehen kanssa, koska olen aina halunnut ystäväksi vain ikäiseni miehen ja sellaisen joka osaa puhua! Haluatko stalkkeri että kerron sinusta muille!

        Ok. Öhöm? Olin vain sivusta kommentoija. Voi hyvin!


    • Anonyymi00063

      Sinä luulit minun olevan ujo, koska et ymmärtänyt sitä, ettei minulla ollut sinulle koskaan mitään hyvää sanottavaa! Kunpa olisit sanonut edes muutaman sanan, niin olisin kertonut sinulle kasvotusten, etten halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan! Haluan ystäväksi ikäiseni miehen joka osaa puhua!

      • Anonyymi00066

        Tää ei oo multa.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Tää ei oo multa.

        Ei, toi on se joka ketjussa jostain projektista (jota ei koskaan olisi saanut aloittaa) vaahtoava harhainen, joka alkaa aina uudestaan selittää ettei halua ketään lapsensa ikäistä jne..


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Ei, toi on se joka ketjussa jostain projektista (jota ei koskaan olisi saanut aloittaa) vaahtoava harhainen, joka alkaa aina uudestaan selittää ettei halua ketään lapsensa ikäistä jne..

        Ei niin, koska stalkkeri on minun lapseni ikäinen, eikä minua todellakaan kiinnosta yksikään lapseni ikäinen. Todella harva nainen haluaa olla tekemisissä oman aikuisen lapsen ikäisen henkilön kanssa, eikä todellakaan halua minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan!


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Ei niin, koska stalkkeri on minun lapseni ikäinen, eikä minua todellakaan kiinnosta yksikään lapseni ikäinen. Todella harva nainen haluaa olla tekemisissä oman aikuisen lapsen ikäisen henkilön kanssa, eikä todellakaan halua minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan!

        Miksi tulet joka ketjuun kertomaan samat asiat? Luuletko että ne kaikki liittyvät sinuun? Tai luuletko että joku tuttusi muka lukee näitä?


    • Anonyymi00072

      Varmaan sitäkin mutta tämä ettei aivan tiedä omaakaan kiinnostusta itse asiassa lisää viehtymystä koska asian kelaaminen on aivoille palkktsevaa.. sillä kaikkinainen epävarmuus toimii kuten uhkapeliä pelatessa vaihtelevasti palkiten. Kun ihastus ilmeinen siihen sopeuttaa panostusta ja käyttää yhä vähemmän energiaa... Mutta muutoin prosessoi detaljeja loputtomiin saattaen alkaa tulkita itse noita ajatuskehiään osoituksena pitämisestään.

      • Anonyymi00076

        No nyt on kyllä taas sellasta selittelyn makua, ettei paremmasta väliä 😂!


    • Anonyymi00075

      Valitsen ujon ja epävarman , koska en luottanut näkin kestävä meidän ( seurustelussa ) . Siis vahingon välttelyähän se oli

      • Anonyymi00093

        Näkki-kondomin? On muitakin ehkäisykeinoja.


    • Anonyymi00080

      Ei mulla ainakaan mitään noista. Mutta moraalia ja empatiaa senkin edestä. Vaatii joskus vähän hakemista, että hahmottaa miten niiden kanssa pitää toimia. 😇

      • Anonyymi00081

        Mulla oli varmaan joku tilapäinen hahmottamishäiriö.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Mulla oli varmaan joku tilapäinen hahmottamishäiriö.

        Aika pitkä tilapäisyys 🤔


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Aika pitkä tilapäisyys 🤔

        Vuosia?


    • Anonyymi00089

      Epävarmuus on normaalia ihastumis prosessissa.

      • Anonyymi00097

        Sen takia se onkin niin epämukavaa.


    • Anonyymi00095

      flirttailu ei ole mitään :) rakkaus ratkaisee ja sitä en voi tuntea mitenkään helposti mulla saattaa tilla viikon päästä ik tai ei ikinä.

    • Anonyymi00099

      Jos haluat jutella, voit ottaa yhteyttä, niin ei tarvitse yksin miettiä.

      • Anonyymi00103

        Enhän mä olen yksin?


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Enhän mä olen yksin?

        Etkö ole varma, kun lauseen perässä kysymysmerkki?


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Etkö ole varma, kun lauseen perässä kysymysmerkki?

        Alkoi epäilyttää. Tässähän on ketjullinen väkeä ollut kommentoimassa, mutta eikö muut näe niitä..?


    • Anonyymi00100

      en luota siihe äijjää ottaako siepin tms

    • Anonyymi00101

      varmaan keräs pottia et voi si saranat aukee emg

    • Anonyymi00102

      onnittelut

    • Anonyymi00104

      Oli se epävarmuutta ja puutetta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4969
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      61
      3989
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3564
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      103
      2885
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2708
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2644
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2433
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      62
      2110
    Aihe