ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
Olimmeko molemmat
105
1488
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kummalla, itselläsi vai hänellä?
- Anonyymi00006
En mä kai mä nyt itseäni epäile. :D
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
En mä kai mä nyt itseäni epäile. :D
Ohi, koska hänen käytöksensä oli röyhkeää ja epäkiinnostunutta. 😁
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ohi, koska hänen käytöksensä oli röyhkeää ja epäkiinnostunutta. 😁
Okei, no ei kuulosta kaipaamisen arvoiselta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Okei, no ei kuulosta kaipaamisen arvoiselta.
Varmaan johtuu joistain lapsuuden ajan traumoista. 😁
- Anonyymi00046
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ohi, koska hänen käytöksensä oli röyhkeää ja epäkiinnostunutta. 😁
Tähän kyllä haluaisin kuulla perustelut, koska niin en ole omasta mielestäni käyttäytynyt. Olet ymmärtänyt jotain nyt hyvin väärin.
- Anonyymi00053
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tähän kyllä haluaisin kuulla perustelut, koska niin en ole omasta mielestäni käyttäytynyt. Olet ymmärtänyt jotain nyt hyvin väärin.
Niin kenestä nyt puhutaan?
- Anonyymi00062
Anonyymi00053 kirjoitti:
Niin kenestä nyt puhutaan?
Miehestä kirjoitin.
- Anonyymi00082
Anonyymi00011 kirjoitti:
Okei, no ei kuulosta kaipaamisen arvoiselta.
Parempi lähteä,ku jäädä murehtii
Kyllä niitä uusia löytyy, uusi veturi on aina
Tulossa, kunnes löydät sopivan ❤️💙 - Anonyymi00083
Anonyymi00062 kirjoitti:
Miehestä kirjoitin.
Kyllä 🙂↕️ tulee
Älä masennus😊
- Anonyymi00002
Ehkä mentiin vaan sekaisin molemmat samaan aikaan.
- Anonyymi00018
Menee aika mahdottomaksi, jos kumpikin on toiminta- ja puhekyvytön.
- Anonyymi00084
Rakkaus ❤️
Sekoitti🤔 Päänne,
Miksi katsot Taakse,kävele sit
Takaperin.
Uusi löytyy Edessä päin, Varmasti!
👩❤️💋👩😊 - Anonyymi00088
Anonyymi00018 kirjoitti:
Menee aika mahdottomaksi, jos kumpikin on toiminta- ja puhekyvytön.
Unohtakaa jo menneet.
- Anonyymi00091
Anonyymi00018 kirjoitti:
Menee aika mahdottomaksi, jos kumpikin on toiminta- ja puhekyvytön.
Aikalisä? Ei kannata antaa periksi. Rohkeesti vaan kasvokkain, kyllä se hyvin menee.
- Anonyymi00096
Anonyymi00088 kirjoitti:
Unohtakaa jo menneet.
Ohhoh, enpä ollut hoksannutkaan että noinkin voi tehdä. 🙄
- Anonyymi00003
olet eksäni kanssa yhdessä ja se fietysti satutti mua eniten ja siitä kusettaminen mutta olette kaksi niin säälittävää että jaksaako tuollekkaan antaa ajatustakaan rnään
- Anonyymi00004
Aah hah-hah, yaas
https://www.reddit.com/r/KidsAreFuckingStupid/comments/1tvh9rb/refreshing_fun/ - Anonyymi00005
Danny Ocean jatkuu illalla nopeitten käänteitten myötä.
- Anonyymi00009
Sinähän sanoit ettet halua mitään
- Anonyymi00010
Kenelle, tarjoilijalleko?
- Anonyymi00013
Eipä juuri kiinnosta!
- Anonyymi00014
Se oli itsellä sekä ujoutta että epävarmuutta. Kauan ollut yksin ja sitten en tiedä olisiko hän hyväksynyt kehossani olevaa karvoitusta koska karvaa selässäkin ja lisäksi minulla on pieni.
- Anonyymi00015
itse en syty hyvin pienestä ettei ns karvojen seasta löydä
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
itse en syty hyvin pienestä ettei ns karvojen seasta löydä
Kukaan oo sulta kysyny mitää IKINÄ.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kukaan oo sulta kysyny mitää IKINÄ.
se on justiin noin :D
- Anonyymi00034
Mulle kelpaa kaikki sinussa hani ❤️
- Anonyymi00035
Jos olisit mun kaivattu, voisin sheivata ne karvat selästäsi.
- Anonyymi00038
Sivusta kommentoin että noi fyysiset seikat eivät ole negatiivisia, vaan neutraaleja - olettaen siis että kyse on miehestä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sivusta kommentoin että noi fyysiset seikat eivät ole negatiivisia, vaan neutraaleja - olettaen siis että kyse on miehestä.
😂
Moni mies hyväksyisi varmaan karvaisen selänkin, kun naisella on pieni.😂 - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
😂
Moni mies hyväksyisi varmaan karvaisen selänkin, kun naisella on pieni.😂Se voi kyllä olla, en voi puhua miesten puolesta. 😂
- Anonyymi00016
Omalta puoleltani ujoutta ja epävarmuutta 🥺
- Anonyymi00023
Monesti tällaiset voi johtua siitä, ettei näe omia mahdollisuuksia kovin hyvinä? Epäröi ja jättää tilanteen muhimaan, josko joku tilanne kaiken muuksi voisi muuttaa? Harvemmin muuttaa?
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Monesti tällaiset voi johtua siitä, ettei näe omia mahdollisuuksia kovin hyvinä? Epäröi ja jättää tilanteen muhimaan, josko joku tilanne kaiken muuksi voisi muuttaa? Harvemmin muuttaa?
No harvemminhan mikään sitä enää muuttaa ellei sitten ota itseään niskasta kiinni ja yritä vielä kerran. Takkiin voi tulla, mutta ainakin on yrittänyt. Parempi elää ja hengittää sitten- ei tarvitse ajatella ettei tehnyt mitään vaikka ❤️🔥
- Anonyymi00050
Anonyymi00032 kirjoitti:
No harvemminhan mikään sitä enää muuttaa ellei sitten ota itseään niskasta kiinni ja yritä vielä kerran. Takkiin voi tulla, mutta ainakin on yrittänyt. Parempi elää ja hengittää sitten- ei tarvitse ajatella ettei tehnyt mitään vaikka ❤️🔥
Ajattelen, et jos on kerran ottanut erehdyksen takia kuokkaan niin kynnys kohdata samaa tilannetta toistamiseen ei välttämättä anna itselleen. Kyvytön näkemään naisen pahuutta ja siksi ajattelee, että yksin pärjää paljon paremmin kuin stressaamalla toisen mahdollisia ailahtelevia mielenliikkeitä?
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ajattelen, et jos on kerran ottanut erehdyksen takia kuokkaan niin kynnys kohdata samaa tilannetta toistamiseen ei välttämättä anna itselleen. Kyvytön näkemään naisen pahuutta ja siksi ajattelee, että yksin pärjää paljon paremmin kuin stressaamalla toisen mahdollisia ailahtelevia mielenliikkeitä?
Ei kaikki naiset ole pahoja todellakaan. Kannattaa yrittää uskaltaa, tutustua voi rauhassa.
- Anonyymi00085
Anonyymi00032 kirjoitti:
No harvemminhan mikään sitä enää muuttaa ellei sitten ota itseään niskasta kiinni ja yritä vielä kerran. Takkiin voi tulla, mutta ainakin on yrittänyt. Parempi elää ja hengittää sitten- ei tarvitse ajatella ettei tehnyt mitään vaikka ❤️🔥
Mene Eteenpäin 🤱😊👩❤️💋👩♂️🫶
- Anonyymi00017
Hän oli niin söpö, vähän ehkä epävarman mutta kiinnostuneen oloinen. Niin houkutteleva. Mutta ei se auta, jos on itsekin epävarmuuden halvauttama.
- Anonyymi00020
Senkin ujot mussukat! Tekisi mieli ottaa korvista kiinni ja hellästi ravistella.
🥰🥰🥰🥰 - Anonyymi00022
Mies ei ollut ujo eikä hankala 😂
- Anonyymi00024
Vaan millainen?
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaan millainen?
Ihan tavallinen!
- Anonyymi00025
Kyllä me oltiin. Erinäisistä syistä, mutta ei sen ole enää väliä.
- Anonyymi00026
Kuulostaa siltä että olet onnistunut jättämään menneet taaksesi. :)
- Anonyymi00027
En ollut mielestäni ujo enkä hankala. En vain tiennyt, mitä pitäisi ajatella, kun kaikki tuli niin täytenä yllätyksenä.
- Anonyymi00028
Siis ap ei tiedä, oliko itse kiinnostunut vai ei? Tai oliko itse epävarma vai ei. Kuka sen sitten tietää, jos ei ap?
- Anonyymi00029
Yleensä se on ken!
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Yleensä se on ken!
Palomies-Ken!
🎶 .."ken vois liekin sammuttaa.." - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Palomies-Ken!
🎶 .."ken vois liekin sammuttaa.."😆.
- Anonyymi00086
Anonyymi00030 kirjoitti:
Palomies-Ken!
🎶 .."ken vois liekin sammuttaa.."💊🩻🩸👨🚒
😂
- Anonyymi00036
Epävarmuutta, jopa pelkoa ajoittain, koska suuret tunteet.
- Anonyymi00037
Olen ujo nainen ja epävarma siitä, oliko se edes mitään koska mulla on aika vilkas mielikuvitus.
- Anonyymi00041
Itsellä tilanne oli täysi arvoitus, olin täysin lukossa ja yritin hallita tunteitani. Tajusin, että yritys oli todella epätoivoista ja meni koko ajan vain pahemmaksi. En tajunnut häntä, enkä itseäni. Lopulta en ymmärtänyt mistään mitään.
- Anonyymi00068
Sellaista se on.
Minusta tuntui siltä että on päätynyt yhtäkkiä kyytiin vuoristorataan, eikä siinä vauhdissa ole helppo yrittää hahmottaa ympäristöään tai muutakaan, että mihin on menossa tai mitä menee ohi, yrittää vain pidellä kiinni.
- Anonyymi00042
Ei missään vaiheessa ollut kiinnostuksen puutetta puoleltani. En vaan ollut tilanteen tasalla, hämmennys esti toimimaan toisin kuin olisi pitänyt vastata toisin.
- Anonyymi00043
Kai voit uudestaankin vastata?
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kai voit uudestaankin vastata?
Nyt olet hankala.
- Anonyymi00078
Anonyymi00045 kirjoitti:
Nyt olet hankala.
Ei multa tämä. Voisin toki, mutta ei yhteystietoja oletettavasti.
- Anonyymi00044
Yritin olla olematta hankala.
- Anonyymi00079
😅
- Anonyymi00047
Vain sinä 🙃
- Anonyymi00098
Reilukerho vauhdissa.
- Anonyymi00048
En ollut ujo enkä epävarma, mutta peilaan käytöstä ja jos koen että toinen ei ole kiinnostunut, sulkeutunut enkä ole oma itseni.
Eikä kiinnostunut tarvitse ollakaan, mutta sitten voi lopettaa kaikki muutkin kuikuilut ja pelailut.- Anonyymi00049
Toinen oli kiinnostunut, mutta sinä et uskaltanut epävarmuuttasi lähestyä, vaikka se on miehen työ.
- Anonyymi00059
Jospa toinen peilasi myös sinua. Siitä syntyy helposti kierre ja molemmat suurissa tunteissaan tulkitsee väärin. Helppo lopulta syyttää toista tai kuunnella muita ympärillä sekoittajia. Olisi pitänyt kai sanoa suoraan silloin, tilanne meni vaan jotenkin liian pitkälle ja sinuun ihastui muita ja minuun myös. Aidot tunteet vetää muitakin puoleensa. Meni ihan hulluksi koko homma, voisinpa vain unohtaa. sivusta
- Anonyymi00074
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jospa toinen peilasi myös sinua. Siitä syntyy helposti kierre ja molemmat suurissa tunteissaan tulkitsee väärin. Helppo lopulta syyttää toista tai kuunnella muita ympärillä sekoittajia. Olisi pitänyt kai sanoa suoraan silloin, tilanne meni vaan jotenkin liian pitkälle ja sinuun ihastui muita ja minuun myös. Aidot tunteet vetää muitakin puoleensa. Meni ihan hulluksi koko homma, voisinpa vain unohtaa. sivusta
Ei ollut suuria tunteita. Voisi sanoa että mielenkiintoa siihen, millä oikeudella joku kokee voivansa tunkeutua toisen elämään laittomasti.
- Anonyymi00051
Pelle pelleilijä olit et ottanut asioita tosissaan no eipä ae minun vika omat ratkaisusi teit ja tässä on nyt lopputulos olet kiitollinen itsellesi kun näin kävi olet sä niin lapsi aivoiltasi
- Anonyymi00056
Ihanko tosissasi mua sanot lapseksi aivoiltani? Voi hellanlestas sentään, tui tui.
- Anonyymi00054
Näin jälkikäteen asiaa voi selitellä mielessään niin, että minulla oli hyvät syyt olla välttelevä ja torjuva.
- Anonyymi00057
Indeed!
- Anonyymi00058
Mitkä ne syyt oli?
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Mitkä ne syyt oli?
Oli kai niitä. :)
Ei sekaannuta varattuihin, ei etenkään jos on itsekin varattu, ei sekaannuta työkavereihin, ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, ei juosta kenenkään perässä, ei luulla liikoja itsestä eikä kuvitella kiinnostusta sinne missä sitä ei ole, eikä tosiaan kuvitella että se on suurtakin sielujen sympatiaa jos ei pysty edes juttelemaan, ei mennä tunteella vaan pidetään järki päässä ja päiväunet erillään arkitodellisuudesta.
Varmaan lisääkin voi perustellusti keksiä. - Anonyymi00069
Anonyymi00061 kirjoitti:
Oli kai niitä. :)
Ei sekaannuta varattuihin, ei etenkään jos on itsekin varattu, ei sekaannuta työkavereihin, ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, ei juosta kenenkään perässä, ei luulla liikoja itsestä eikä kuvitella kiinnostusta sinne missä sitä ei ole, eikä tosiaan kuvitella että se on suurtakin sielujen sympatiaa jos ei pysty edes juttelemaan, ei mennä tunteella vaan pidetään järki päässä ja päiväunet erillään arkitodellisuudesta.
Varmaan lisääkin voi perustellusti keksiä....se on sitten toinen juttu, että missä määrin kyse oli oikeasti moraalisesta tms. selkärangasta, ja missä määrin uskalluksen puutteesta. :D
- Anonyymi00090
Anonyymi00061 kirjoitti:
Oli kai niitä. :)
Ei sekaannuta varattuihin, ei etenkään jos on itsekin varattu, ei sekaannuta työkavereihin, ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, ei juosta kenenkään perässä, ei luulla liikoja itsestä eikä kuvitella kiinnostusta sinne missä sitä ei ole, eikä tosiaan kuvitella että se on suurtakin sielujen sympatiaa jos ei pysty edes juttelemaan, ei mennä tunteella vaan pidetään järki päässä ja päiväunet erillään arkitodellisuudesta.
Varmaan lisääkin voi perustellusti keksiä.Juu ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, miten tämän voi välttää kun juorut minusta lähteneet ajat sitten liikkeelle?
Joku innokas mustamaalaaja kylässä sutimassa maalia seinille? - Anonyymi00094
Anonyymi00090 kirjoitti:
Juu ei hankkiuduta juoruilun kohteeksi, miten tämän voi välttää kun juorut minusta lähteneet ajat sitten liikkeelle?
Joku innokas mustamaalaaja kylässä sutimassa maalia seinille?Ohi mun osalta, ei asuta kylässä, eikä juorut kaupungilla leviä.
- Anonyymi00055
Epävarmuutta
- Anonyymi00064
Siitä ei ollut koskaan kyse!
- Anonyymi00087
Rakkaus on ihanaa,❤️😊👩❤️💋👩🎼🎵🎶🙏
Rakkaus on kahden ihmisen välinen asia.
Usko 🎚️
Toivo👩❤️💋👩
Rakkaus ❤️
😂🤣😔
- Anonyymi00060
Tuskin hankalia olitte, ujoja ehkä. Tuo ei ole ylivoimainen juttu. Toivottavasti selkenee tilanne. (sivusta.)
- Anonyymi00065
Ei selkene kuin ikäiseni miehen kanssa, koska olen aina halunnut ystäväksi vain ikäiseni miehen ja sellaisen joka osaa puhua! Haluatko stalkkeri että kerron sinusta muille!
- Anonyymi00073
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ei selkene kuin ikäiseni miehen kanssa, koska olen aina halunnut ystäväksi vain ikäiseni miehen ja sellaisen joka osaa puhua! Haluatko stalkkeri että kerron sinusta muille!
Ok. Öhöm? Olin vain sivusta kommentoija. Voi hyvin!
- Anonyymi00063
Sinä luulit minun olevan ujo, koska et ymmärtänyt sitä, ettei minulla ollut sinulle koskaan mitään hyvää sanottavaa! Kunpa olisit sanonut edes muutaman sanan, niin olisin kertonut sinulle kasvotusten, etten halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan! Haluan ystäväksi ikäiseni miehen joka osaa puhua!
- Anonyymi00066
Tää ei oo multa.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Tää ei oo multa.
Ei, toi on se joka ketjussa jostain projektista (jota ei koskaan olisi saanut aloittaa) vaahtoava harhainen, joka alkaa aina uudestaan selittää ettei halua ketään lapsensa ikäistä jne..
- Anonyymi00070
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei, toi on se joka ketjussa jostain projektista (jota ei koskaan olisi saanut aloittaa) vaahtoava harhainen, joka alkaa aina uudestaan selittää ettei halua ketään lapsensa ikäistä jne..
Ei niin, koska stalkkeri on minun lapseni ikäinen, eikä minua todellakaan kiinnosta yksikään lapseni ikäinen. Todella harva nainen haluaa olla tekemisissä oman aikuisen lapsen ikäisen henkilön kanssa, eikä todellakaan halua minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan!
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ei niin, koska stalkkeri on minun lapseni ikäinen, eikä minua todellakaan kiinnosta yksikään lapseni ikäinen. Todella harva nainen haluaa olla tekemisissä oman aikuisen lapsen ikäisen henkilön kanssa, eikä todellakaan halua minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan!
Miksi tulet joka ketjuun kertomaan samat asiat? Luuletko että ne kaikki liittyvät sinuun? Tai luuletko että joku tuttusi muka lukee näitä?
- Anonyymi00072
Varmaan sitäkin mutta tämä ettei aivan tiedä omaakaan kiinnostusta itse asiassa lisää viehtymystä koska asian kelaaminen on aivoille palkktsevaa.. sillä kaikkinainen epävarmuus toimii kuten uhkapeliä pelatessa vaihtelevasti palkiten. Kun ihastus ilmeinen siihen sopeuttaa panostusta ja käyttää yhä vähemmän energiaa... Mutta muutoin prosessoi detaljeja loputtomiin saattaen alkaa tulkita itse noita ajatuskehiään osoituksena pitämisestään.
- Anonyymi00076
No nyt on kyllä taas sellasta selittelyn makua, ettei paremmasta väliä 😂!
- Anonyymi00075
Valitsen ujon ja epävarman , koska en luottanut näkin kestävä meidän ( seurustelussa ) . Siis vahingon välttelyähän se oli
- Anonyymi00093
Näkki-kondomin? On muitakin ehkäisykeinoja.
- Anonyymi00080
Ei mulla ainakaan mitään noista. Mutta moraalia ja empatiaa senkin edestä. Vaatii joskus vähän hakemista, että hahmottaa miten niiden kanssa pitää toimia. 😇
- Anonyymi00081
Mulla oli varmaan joku tilapäinen hahmottamishäiriö.
- Anonyymi00092
Anonyymi00081 kirjoitti:
Mulla oli varmaan joku tilapäinen hahmottamishäiriö.
Aika pitkä tilapäisyys 🤔
- Anonyymi00105
Anonyymi00092 kirjoitti:
Aika pitkä tilapäisyys 🤔
Vuosia?
- Anonyymi00089
Epävarmuus on normaalia ihastumis prosessissa.
- Anonyymi00097
Sen takia se onkin niin epämukavaa.
- Anonyymi00095
flirttailu ei ole mitään :) rakkaus ratkaisee ja sitä en voi tuntea mitenkään helposti mulla saattaa tilla viikon päästä ik tai ei ikinä.
- Anonyymi00099
Jos haluat jutella, voit ottaa yhteyttä, niin ei tarvitse yksin miettiä.
- Anonyymi00103
Enhän mä olen yksin?
- Anonyymi00106
Anonyymi00103 kirjoitti:
Enhän mä olen yksin?
Etkö ole varma, kun lauseen perässä kysymysmerkki?
- Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
Etkö ole varma, kun lauseen perässä kysymysmerkki?
Alkoi epäilyttää. Tässähän on ketjullinen väkeä ollut kommentoimassa, mutta eikö muut näe niitä..?
- Anonyymi00100
en luota siihe äijjää ottaako siepin tms
- Anonyymi00101
varmaan keräs pottia et voi si saranat aukee emg
- Anonyymi00102
onnittelut
- Anonyymi00104
Oli se epävarmuutta ja puutetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603