Asuu ulkomailla. Eräs paluumuuttaja katuu kun ei heti kääntynyt takaisin kun palasi Suomeen.
Hän kertoo että lähdimme sivistysmaasta ja palasimme kehitysmaahan. Shokki valtava.
Erityisesti pistää silmiin ihmisten käytös. Apinalauma.
300 000 suomalaista
12
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00002
Mitä kohdin Jyväskylää tuo raukka kääntyi takaisin?
- Anonyymi00003
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi00004
Kuokkalan sillalla teki 180 asteisen kun katseli Kuokkalaan vaeltavia jätesäkkejä.
- Anonyymi00005
Suomi on paska maa, kiitos Orpon hallituksen
- Anonyymi00006
Saako kokoomus aikaan sodan Venäjän kanssa, siinäpä kysymys.
- Anonyymi00008
Hallituksen voi laittaa ihmiskilveksi sinne etulinjaan!
- Anonyymi00007
Mistä nuo apinat ovat sinne teille tulleet, karanneetko jostain eläintarhasta? Kysyy itse epätietoinen. 😝
- Anonyymi00009
Suomi alkaa jo onneksi olla kurja maa työnvieroksujille, työkyvyttömille, kelapummeille ja äärivasureille. Koko ajan kurjemmaksi toivottavasti käy.
- Anonyymi00011
Putinin ihailu on persujen arkipäivää,se saattaa muuttua hankalaksi, on vähän epäisänmaallista vaikka populistit siitä pitävät ääntä.
- Anonyymi00010
Ihanaa kuunnella Kokoomusloisten vinkumista kun yhteiskunnan maksamat yritystuet lopetetaan!
- Anonyymi00012
Ei niitä koskaan lopeteta, eikä paatunein äärivasurikaan halua huoltovarmuustekijää lopettaa. Vaivaiset muutama sata miljoonaa eivät vaikuta mihinkään negatiivisesti, mutta varmistavat poikkeusoloissa välttämättömien toimintojen käytön.
Edellinen kommentti on noita demarien epätoivoisia, vähemmällä älykkyydellä suollettuja typeryyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492