Jyväskylä voittaa 6-0 kaikessa.
Kuopio vs Jyväskylä
6
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei voita. Jyväskylä on kalsea ja steriili kaupunki Kuopioon verrattuna. Ihmiset kylmäkiskoisia savolaisiin verrattuna. Jyväskylä on vielä nuorehko kaupunki, toisin kuin Kuopio, jolla on historiansa ansiosta enemmän henkistä annettavaa asukkaille.
- Anonyymi00002
Savolaiset on tyhjännaurajia. Olipa keskustelu mistä tahansa niin savolainen kertoo sen nauraa höröttäen.
Huumoria täytyy olla mutta jatkuva höröttäminen ja typerien vitsien heittely ja päälle nauraminen kyllästyttä kuulijaa hyvin pian. - Anonyymi00003
oikeistolaiset on kylmäkiskoisia autisteja, olipa kaupunki tai kylä mikä tahansa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Savolaiset on tyhjännaurajia. Olipa keskustelu mistä tahansa niin savolainen kertoo sen nauraa höröttäen.
Huumoria täytyy olla mutta jatkuva höröttäminen ja typerien vitsien heittely ja päälle nauraminen kyllästyttä kuulijaa hyvin pian.Katsoin viime vuonna erään TV sarjan jossa TV kokki kävin kokkailemassa maatiloilla.
Kaikkialla muualla oli huumoria sopivasti ja hyvin asiallista keskustelua mutta entäs Savossa.
Sonkajärvellä oli maatila missä kävi TV kokki myös. Pöydän ääressä ym koko homma meni naurun räkätykseksi niin että kitarisat vaan näkyi.
Käsittämätöntä höröttämistä ihan joka asiassa. Vaikka keskustelu jostain asiasta lähtee asiallisesti liikkeelle niin heti kun Savolainen avaa suunsa niin läskiksi menee. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Katsoin viime vuonna erään TV sarjan jossa TV kokki kävin kokkailemassa maatiloilla.
Kaikkialla muualla oli huumoria sopivasti ja hyvin asiallista keskustelua mutta entäs Savossa.
Sonkajärvellä oli maatila missä kävi TV kokki myös. Pöydän ääressä ym koko homma meni naurun räkätykseksi niin että kitarisat vaan näkyi.
Käsittämätöntä höröttämistä ihan joka asiassa. Vaikka keskustelu jostain asiasta lähtee asiallisesti liikkeelle niin heti kun Savolainen avaa suunsa niin läskiksi menee.Savolaesta naarattaa meleko laella herakammin ku muuhheemosija. Sehä on vua tervveellistä ku ossoo hekotella vähävvälijä. Hyvässä lykyssä savolaenen suap vierraasakkii naarammaa olivatpa alakkuun miten myrtynneitä tahhaan:D:D
- Anonyymi00006
Jkl on huonompi.
Jkl ei ole historiaa, eikä siten kulttuuria ja perinteitä.
Kuopion historia sen sijaan on uljas ja pitkä.
Jkl on tylympi, koppavampi kansa, kuopiossa mukavia ihmisiä.
Kuopio on myös kauniimpi.
Jkl ei ole edes kunnon toria, sen sijaan Kuopion tori on maankuulu JA SUOMEN SUURIN TORI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673