Tehkää itse työnne. Minä en enää tee teidänkin töitä. Ei kiinnosta olla työn jälkeen väsynyt vain, koska teen teidänkin töitä ja te olette laiskoja. Pomo tulee näkemään kuka on tehnyt työt.
Tehkää itse työnne
8
113
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hei hei hei... Nyt top tykkänään. Jos tuollainen asenne yleistyy, niin kukaan ei enää tee omistavan luokan töitä heidän puolestaan. Joutuisivat itse tekemään jotain konkreettista passiivisten tulojensa eteen. Että eipäs nyt oteta tuollaista asennetta edes ruohojuuritasolla kollegoiden parissa. Liian suuri riski kaltevalle pinnalle, että ihmiset heräisi tähän koko korttitalobluffiin. Siedän nyt vaan etkä marise.
- Anonyymi00004UUSI
En siedä. Pomo tulee syyskuussa näkemään kuka on tehnyt työt. He eivät tule pääsemään tavoitteeseen ja pomo ei siitä tule tykkäämään.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En siedä. Pomo tulee syyskuussa näkemään kuka on tehnyt työt. He eivät tule pääsemään tavoitteeseen ja pomo ei siitä tule tykkäämään.
Nii, tuon asenteen takia valtaosa ihmisistä elääkin köyhyydessä. Ei ajatella isoa kuvaa, vaan vänistään siitä oman pienen työyhteisön epäreiluuksista. Ja todelliset syylliset työelämän kurjuuteen istuvat maha pystyssä ja sikari suussa ja hekottavat kun alistettu työvoima riitelee keskenään.
Kollegasi ovat enemmän hereillä kuin sinä. Ja tekevät minimin koska heitä ei kiinnosta rikastuttaa jo ennestään rikkaita yhtään enemmän kuin on pakko. Sinä olet miellyttämisenhaluinen ja haluat että pomo huomaa suuren panoksesi ja antaa siitä tunnustusta. Sillä sinut saa käymään täysillä ja ylittämään itsesi. Kehumalla. Kunhan kehuu tarpeeksi, ja selittelee että nyt on vaikeat ajat ja kaikkien pitää puhaltaa yhteen hiileen, niin sinä puhallat vaikka ilman palkkaa muidenkin edestä tunteaksesi itsesi hyväksi ihmiseksi. Ja joku muu keraa kerman siitä panoksesta, ja nakkasee sinulle ropoja mitä jää yli.
Ankara isä sinulla on ainakin ollut.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä sellaiset selviää ennemmin tai myöhemmin. Ja jos ei selviä, he häviävät siinä silti. Oman elämänlaadun kun voi valita.
- Anonyymi00005UUSI
Minä valitsen toisin. Teen vaan oman osuuden töistä ja en enää ole ovimattona.
- Anonyymi00003UUSI
Mistä muka jos kerran olet aina tehnyt heidän työnsä jos teet toisten töitä pitää ne osata tehdä yhtä huonosti koska he saavat palkan sinun yekemästä työstä niin kuuluu vastuukin heille tällöin ei sinulle
- Anonyymi00007UUSI
Et tajua työpaikoilla on tavoitteet, johon pitää päästä. Ellen olisi tehnyt myös muittenkin töitä. Emme olisi päässeet tavoitteeseen ja se olisi näkynyt jokaiselle myös minulle. He olisivat valehdellut, että minä en ole tehnyt oman osuuden töistä. Pomo olisi heitä uskonut.
- Anonyymi00006UUSI
Jaa. Minua kyllä kiinnostaa työ, mutten suostu työkseni tai muutoinkaan paapomaan päihdeongelmaisia tai elämän päähän potkimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271813
- 1211335
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni571007- 131960
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v247944Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780