vaikka käsi kädessä?
Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla
67
862
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kyllä.
- Anonyymi00003
No tietenkin. Naiselta
- Anonyymi00004
Kehtaisin. Voisin välillä pitää kättä takataskussasi pidä sinä hartioillani.
- Anonyymi00008
Silleen voin piilossa vauhdittaa sulle Zumbaa. Ay caramba! Jos se näyttää valssilta liikkuminen todennäköisesti ruvettaisiin harrastamaankin.
- Anonyymi00012
Pääsääntöisesti TKK:ta sisääntulojen kanssa kuinka tyylikkäästi paikkoihin. Ensivaikutelma. Laatubileet.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pääsääntöisesti TKK:ta sisääntulojen kanssa kuinka tyylikkäästi paikkoihin. Ensivaikutelma. Laatubileet.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
:Q,
Madamoiselle Penelope https://rq87.flyingomelette.com/RQ/C/TB/27/27.html
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Madamoiselle Penelope https://rq87.flyingomelette.com/RQ/C/TB/27/27.html
Pssst... Kato tää ja tosta edellisestä linkistä noi sukelluslaitteet. Samaa universumia
https://fi.pinterest.com/pin/the-fifth-element-concept-art-a-rare-look--538391330446120440/ - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pssst... Kato tää ja tosta edellisestä linkistä noi sukelluslaitteet. Samaa universumia
https://fi.pinterest.com/pin/the-fifth-element-concept-art-a-rare-look--538391330446120440/Niiden pimiössä on koevedos-laitteistuksia missä avaruuskuvista pimennetään kaikki tähdet koska vieressä on musta planeetta mitä kaikki pimittää näiltä. Tossa leffassa kerrotaan siitä. Ei kertto kellekkään. Top Secret.
- Anonyymi00005
No tietenkin kehtaisin.
- Anonyymi00006
Ylpeä olisin:)
- Anonyymi00007
Ihanan Sofia kanssa kehtaisin.
- Anonyymi00009
Kädet niinkuin rukousasennossa? Vähän nolottaisi, mutta jos se on sulle tärkeää niin sitten. 🙏
- Anonyymi00010
Tietysti
- Anonyymi00011
Jos haluat tulla nähdyksi.
- Anonyymi00013
Yksikään joka kantsussa olen kohdannut siinä määrin, että ovat hakeutuneet seuraani, ei ole sitä tyyppiä, joiden kanssa kehtaisin tunnustaa olevani tekemisissä saatika kulkisi yhdessä heidän kanssaan.
Lentäköötvitse Afrikkaan tai Espanjaan, jos heitä kyseiset paikat niin kiehtovat ja ryypätkööt itsensä tärviölle ja kuunnelkoot muiden juttuja, jos se tuottaa heille tyydytystä. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta kuunnella Sivusta kenenkään parisuhde dynamiikkaa tai tyytyä etsytymään työstä, opiskelusta tai muutoin yhteiskunnasta irtautuneiden joukkoon saatika lopettaa opiskeluja kenenkään mieliksi. - Anonyymi00016
Pitäisi tietää kuka sinä olet? Jos olet Paavo Arhinmäki tai Tarja Halonen, niin en kehtaisi.
- Anonyymi00017
Sehän on luonnollista jos on yhdessä toisen kanssa? Ja toivottavaa.
- Anonyymi00019
Noloahan se olisi.
- Anonyymi00020
Kuitenkin olet koskenut pippeliä sitä ennen.
- Anonyymi00051
Mitä haittaa, mäki olisin siihen varmaan jo tuossa vaiheessa koskenut.
- Anonyymi00021
Kuka kenen kanssa
- Anonyymi00023
Ohi. Luulisi hänen tietävän.
- Anonyymi00025
Pakkohan se ois saattaisin muuten eksyä ja kadota ihmisjoukkoon.
- Anonyymi00026
No toki
- Anonyymi00027
Tottakai, ilomielin kulkisin 💕👭
- Anonyymi00028
Yksinäisyyden kokemuksen maksimoimisellako yritetään saada niin epätoivoiseksi, että huolisi kenet tahansa? Minä en aio suostua kenenkään auttajaksi saatika satunnaisten kulkureiden kuuntelijaksi.
- Anonyymi00029
Mielelläni kulkisin käsikädessä :)
- Anonyymi00030
En, näytettäis typeriltä. Niinhän sä kerran sanoitkin...
- Anonyymi00031
Näytetään kyllä muutenkin typeriltä..
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Näytetään kyllä muutenkin typeriltä..
Varmaan sukuvika. Geeniperimää ei pääse pakoon.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Varmaan sukuvika. Geeniperimää ei pääse pakoon.
En tiennyt, että ollaan sukulaisiakin. 😋
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
En tiennyt, että ollaan sukulaisiakin. 😋
Näin pienessä maassa kaikki on keskenään kun tarpeeksi kaukaa kaivelee.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Näin pienessä maassa kaikki on keskenään kun tarpeeksi kaukaa kaivelee.
Minun suvut tulee molempien rajojen takaa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minun suvut tulee molempien rajojen takaa.
Aa, no se selittääkin paljon.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Aa, no se selittääkin paljon.
Minulla ON suvussa romaneja, vaikka tuo aiempi viesti siitä poistettiin.
- Anonyymi00054
Anonyymi00045 kirjoitti:
Minulla ON suvussa romaneja, vaikka tuo aiempi viesti siitä poistettiin.
Sieltäkö se typeränäköisyys kumpuaa? Minua ja sukulaisia ni on usein katsottu pitkään romanien puolelta vaikka kukaan lähisuvuata ei ainakaan ole tunnustanut sekaantunee siihen sakkiin.
- Anonyymi00032
No vaikka pää kainalossa, jos on tarve 🤪
- Anonyymi00033
En enää.
- Anonyymi00035
Entä jos on pussi päässä?
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Entä jos on pussi päässä?
Omituisuus, jonka siedän ja ehkä opin rakastamaan. ❤️
Onko kaksi pussia kuitenkin balanssissa alakerrassa? - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Omituisuus, jonka siedän ja ehkä opin rakastamaan. ❤️
Onko kaksi pussia kuitenkin balanssissa alakerrassa?Kirjoitat sivusta.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kirjoitat sivusta.
Eiköhän se tullut selväksi muutenkin. sivusta
- Anonyymi00036
erinäisillä miehillä ollu aina tarpeena selättää mut ja huutaa tuntuvasti KUKA ON KINGI. todellisuudessä nämä äijät ei ole mitään sen enempääeli siis. ns tuuleen huutelua
- Anonyymi00046
Pitää ehkä mitata kallo ja poskipäät ja selata kirkonkirjat ensin.
- Anonyymi00047
Onko niin samanlainen vai mitä kommenttisi tarkoittaa?
- Anonyymi00068
Repesin :D
- Anonyymi00048
En... Olet... tyhmä
- Anonyymi00049
Välillä kai jokainen on vähän tyhmäkin.
- Anonyymi00052
Olet köyhä.
- Anonyymi00056
Olen valtavan rikas, sisältä. Siksi olen rikas, halusit tai et.
- Anonyymi00053
Luulen että kaivaisin hänet uimarannalla hiekkaan tai kantaisin häntä olkapäilläni.
https://www.youtube.com/watch?v=VELvyLug6VU&list=RDS0cLbb3vFAw&index=4- Anonyymi00055
Mixed emotions. Mitä tämä tämmöinen on?
- Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Mixed emotions. Mitä tämä tämmöinen on?
Jonkun ison, tukevan miehen homofantasia.
- Anonyymi00057
Ei ole kyse kehtaamisesta, mutta en halua kävellä yhdessä häirikön kanssa koskaan!
- Anonyymi00058
Kauhea ikävä. Ja sit lukee täältä jotain ja tajuaa, ettei hän edes kehtaisi olla mun kanssa. Mä oon ihan vääränlainen hänelle.
- Anonyymi00059
Koska haluat häntä tahallaan ärsyttää. Tiedät hänen olevan samanlainen kuin sinä, tempperamenttinen, mutta voi myös nopeasti rauhoittua. On minullakin tosi ikävä sinua.
- Anonyymi00061
En häpeä ihmisiä, joista pidän.
- Anonyymi00062
Totta. Eihän toisiaan häpeävät ihmiset edes kohtaa.
- Anonyymi00063
Ihmettelen näitä outoja kysymyksiä täällä.
Hiekkalaatikkojuttuja.
Jos jostain ihmisestä välittää oikeasti niin hänen kanssaan viihtyy ja on hyvä olla yhdessä.
Silloin toinen on aina tärkeä ja rakas ihan joka paikassa. - Anonyymi00064
Näitä voisi miettiä tai kysellä jos olisi joku oikea yhteys ja vuorovaikutus toiseen ihmiseen. Onko sinulla?
Täällä ovat vain tuulen pieksämiä lehtiä. - Anonyymi00065
Tottakai kehtaisin❤️
- Anonyymi00066
Päivi nimistä naista ei kukaan kehtaisi on niin nätti.
- Anonyymi00067
Outo kysymys. Miksi häpeäisi.
- Anonyymi00069
Sinun pitää varmaan pyytää ensin äidiltäsi ja muilta suvun naisiltasi lupa.
- Anonyymi00070
En pyydä siskolta nyt ainakaan, kun antoi keittimen suhteen niin huonon suosituksen. sivusta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533125Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n542315Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari732224Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa982108Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261948Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh711838Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr901582Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1701154