Mikset ole kertonut ihmisille, että olet varattu? Sinua yritetään iskeä? Mikset ole kertonut, että olet suhteessa kanssani? Sinä häpeät minua. Arvaa miten noloa on, kun ihmiset luulee, että olen sinkku?
Mikset ole kertonut?
6
149
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Taisit paljastaa juuri oman epämoraalisen toimintasi, ilman että itse tiedostit sitä.
- Anonyymi00002UUSI
Voi olla epäreilu tilanne ”sinkulla” kun joku pitää sinusta ”etänä” kiinni ja olettaa olevansa varmasti suhteessa. Realismia kuitenkin on; jonkinlainen suhde syntyy siinä vaiheessa kun oikeasti tavataan ja tutustutaan ja halutaan olla jollakin tasolla yhdessä. Koska jos ensimmäistä tapaamista ei ole vielä ollut, on aika tavalla 50/50, tuleeko sitä jotenkin sanallisesti sovittuna asiana totta koskaan, koska ei ole kyse vain sanallisista lupauksista vaan mitä vain muutakin voi tapahtua yllättäen, jota ei osattu odottaa. Siksi elä nykyhetkessä, se on sinun ainoa elämäsi, on todellinen elämän viisaus.
- Anonyymi00003UUSI
Te voitte sopia yhteen. Kunhan sinä osaat pitää myös omista rajoistasi kiinni, etkä ihan kaikkea hyväksy.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Te voitte sopia yhteen. Kunhan sinä osaat pitää myös omista rajoistasi kiinni, etkä ihan kaikkea hyväksy.
Osaan varmasti, nykyään.
- Anonyymi00005UUSI
Onnea onnistuneesta valinnasta
- Anonyymi00006UUSI
Trolli on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54900- 130900
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739