Mikset ole kertonut ihmisille, että olet varattu? Sinua yritetään iskeä? Mikset ole kertonut, että olet suhteessa kanssani? Sinä häpeät minua. Arvaa miten noloa on, kun ihmiset luulee, että olen sinkku?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Taisit paljastaa juuri oman epämoraalisen toimintasi, ilman että itse tiedostit sitä.
- Anonyymi00002
Voi olla epäreilu tilanne ”sinkulla” kun joku pitää sinusta ”etänä” kiinni ja olettaa olevansa varmasti suhteessa. Realismia kuitenkin on; jonkinlainen suhde syntyy siinä vaiheessa kun oikeasti tavataan ja tutustutaan ja halutaan olla jollakin tasolla yhdessä. Koska jos ensimmäistä tapaamista ei ole vielä ollut, on aika tavalla 50/50, tuleeko sitä jotenkin sanallisesti sovittuna asiana totta koskaan, koska ei ole kyse vain sanallisista lupauksista vaan mitä vain muutakin voi tapahtua yllättäen, jota ei osattu odottaa. Siksi elä nykyhetkessä, se on sinun ainoa elämäsi, on todellinen elämän viisaus.
- Anonyymi00003
Te voitte sopia yhteen. Kunhan sinä osaat pitää myös omista rajoistasi kiinni, etkä ihan kaikkea hyväksy.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Te voitte sopia yhteen. Kunhan sinä osaat pitää myös omista rajoistasi kiinni, etkä ihan kaikkea hyväksy.
Osaan varmasti, nykyään.
- Anonyymi00008
Meillä on ollut tapaamisia ja usein nähtiin!
- Anonyymi00005
Onnea onnistuneesta valinnasta
- Anonyymi00006
Trolli on.
- Anonyymi00009
En ole!! Jos toista näkee usein ja on yökylässä ja käydään yhdessä saunassa. Niin silloin ollaan suhteessa. Ei kavereiden kanssa käydä saunassa ja olla yötä ja toinen nukkuu alasti.
- Anonyymi00011
Olet kuuma❤️Kiitos, olen samalla myös pahalla päällä nyt ⚡️🔥💥…❤️ Tiedätkö että kitaraa soittamalla voi parantaa maailmaa. Ai niin. meni aiheesta ohi
- Anonyymi00007
Et välittänyt minusta ikinä.
Olin vain roska sinulle.
Lelu, jonka heitit roskiin. - Anonyymi00010
En ole varattu, mietin onko hän varattu ja mieli käy sitä läpi. Ajattelen, että jos hän on onnellinen, sitten vain täytyy yrittää muistaa niitä hyviä hetkiä ja niin edelleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568