Otsikon kysymykseen haluisin vasstauksen.
Miksi lähdit silloin monia vuosia sitten?
11
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
En siedä manipuloivia ihmisiä jotka esittävät kiinnostunutta ja pyörtävät päätöksensä.
- Anonyymi00002
että pääsisin eroon teistä ja teidö toiminnasta, ei auttanut. ostaa on apu on hakata takaisin. sitä onkin tehty jo tovi nyt vaan odotellaan mitä karmeuksis teille tulee eteen. jika juttu on takaisin hakattu.
- Anonyymi00009
V***u LOLOLOLOLOO
- Anonyymi00003
koska et uskonut niinkun ei kukaan muukaan edes diagnoosiini eikä siihen että olen hakenut apua ja haluan saada vielä vaan enemmän apua kaikissa mahdollisissa muodoissa. minä haluan muuttua ja parantua. toisinkun te jotka elitte nuoruuttanne plus 40 ja minä parka jouduin kärsimään samoin kun te jotka sotkitte elämänk puhumalla pskaa ja ihmettelemällä miten tuo on tommoinen. elämänkerta riivatulta
- Anonyymi00004
jokainen juttu tulee teille pahsna mitä tänne teitte. saatte maistaa omaa toimintaanne ja luoja että tuntuu hyvälle kuulla ja nähdä teidät hakattyina ja saada vähln nöyryytystä ja pahaa sinne. melkein orkut lentää jo 😂
- Anonyymi00005
Ahdistelun ja kiusaamisen takia.
- Anonyymi00006
Huomasin että näemme maailman aivan eri tavoin. Et halunnut nähdä minun näkemääni maailmaa, tai näennäisesti myötäilit mutta tekosi kertoivat toista. Myönsin lopulta huijaavani itseäni uskottelemalla sen ajan kun olimme yhdessä että voin elää sovinistisessa ympäristössä. Alkoi ahdistaa. Oli pakko päästä pois. Lopulta ihmettelin itsekseni, mihin oikein sinussa ihastuin? En edelleenkään tiedä. Mutta en kadu yhteistä aikaamme. Nyt olen kokemuksen verran viisaampi, tiedän, mitä en ainakaan halua elämääni.
- Anonyymi00007
Pientä tarkennusta tarvii ennen vastausta.
Milloin vuosia sitten, ja mistä? Tietty sen myös haluan tietää kuka kysyy tuota. - Anonyymi00010
Enpä tiedä miksi lähit olit pelle ja olet edelleenkin vauva aivo et sä osaa ottaa mitään vakavasti kaikki on sulle huumoria eli pelleilyä ja sen takia olet sairas ihminen
- Anonyymi00011
Löysin nuoremman ja paremman, joka ei pihtaa.
- Anonyymi00012
Jos luuli, että olet varattu, ettei sinua kiinnosta tms. Ehkä toisaalta luuli, että kyllä te varmaan vielä kohtaatte jossain. Tsemppiä! (sivusta)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762396IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk641854- 1541433
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131247Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48945- 90874
- 71842
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43815- 28813