Miksi lähdit silloin monia vuosia sitten?

Anonyymi-ap

Otsikon kysymykseen haluisin vasstauksen.

11

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En siedä manipuloivia ihmisiä jotka esittävät kiinnostunutta ja pyörtävät päätöksensä.

• Anonyymi00002

että pääsisin eroon teistä ja teidö toiminnasta, ei auttanut. ostaa on apu on hakata takaisin. sitä onkin tehty jo tovi nyt vaan odotellaan mitä karmeuksis teille tulee eteen. jika juttu on takaisin hakattu.

• Anonyymi00009

V***u LOLOLOLOLOO

• Anonyymi00003

koska et uskonut niinkun ei kukaan muukaan edes diagnoosiini eikä siihen että olen hakenut apua ja haluan saada vielä vaan enemmän apua kaikissa mahdollisissa muodoissa. minä haluan muuttua ja parantua. toisinkun te jotka elitte nuoruuttanne plus 40 ja minä parka jouduin kärsimään samoin kun te jotka sotkitte elämänk puhumalla pskaa ja ihmettelemällä miten tuo on tommoinen. elämänkerta riivatulta

• Anonyymi00004

jokainen juttu tulee teille pahsna mitä tänne teitte. saatte maistaa omaa toimintaanne ja luoja että tuntuu hyvälle kuulla ja nähdä teidät hakattyina ja saada vähln nöyryytystä ja pahaa sinne. melkein orkut lentää jo 😂

• Anonyymi00005

Ahdistelun ja kiusaamisen takia.

• Anonyymi00006

Huomasin että näemme maailman aivan eri tavoin. Et halunnut nähdä minun näkemääni maailmaa, tai näennäisesti myötäilit mutta tekosi kertoivat toista. Myönsin lopulta huijaavani itseäni uskottelemalla sen ajan kun olimme yhdessä että voin elää sovinistisessa ympäristössä. Alkoi ahdistaa. Oli pakko päästä pois. Lopulta ihmettelin itsekseni, mihin oikein sinussa ihastuin? En edelleenkään tiedä. Mutta en kadu yhteistä aikaamme. Nyt olen kokemuksen verran viisaampi, tiedän, mitä en ainakaan halua elämääni.

• Anonyymi00007

Pientä tarkennusta tarvii ennen vastausta.
      Milloin vuosia sitten, ja mistä? Tietty sen myös haluan tietää kuka kysyy tuota.

• Anonyymi00010

Enpä tiedä miksi lähit olit pelle ja olet edelleenkin vauva aivo et sä osaa ottaa mitään vakavasti kaikki on sulle huumoria eli pelleilyä ja sen takia olet sairas ihminen

• Anonyymi00011

Löysin nuoremman ja paremman, joka ei pihtaa.

• Anonyymi00012

Jos luuli, että olet varattu, ettei sinua kiinnosta tms. Ehkä toisaalta luuli, että kyllä te varmaan vielä kohtaatte jossain. Tsemppiä! (sivusta)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2396
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      64
      1854
    3. 154
      1433
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1247
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1201
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      945
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      874
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      842
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      815
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      813
    Aihe