Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunnan kyselyyn vastanneista 62 prosenttia oli havainnut kiusaamista ja yli kolmannes oli itse joutunut kiusatuksi.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
pohjois-karjala, etelä-karjala ja savo on kiusaamisaluetta. Johtuu siitä että noudatetaan niin sanottua Janten lakia alueella kirjoittamattomasti. Sosisaalinen kieroon kasvanut koodisto joka tuhoaa ihmisten itsetunnon ja saa aikaan sisäisen tyhjyyden.
Osallistuvat juoruiluun saadakseen suojelua laumalta joka haluaa heille pahaa. Sairas kuvio.- Anonyymi00004
YLE uutisoi ja jotkut lukijat ottavat asian vakavasti, vaikka ihan samaa tapahtuu kaikkialla.
Palstan ainutlaatuisen tyhmänsutjakat lukijat eivät vain osaa ajatella yhtään pidemmälle tai laajemmin.
- Anonyymi00002
maakunnassa kiusaajat luulevat puolustavansa tasa-arvoa vaikka he todellisuudessa harjoittaa henkistä väkivaltaa ja kannattaa tasapäistämistä. he ei käsitä tasapäistämisen ja tasa-arvon merkittävää eroa.
Tasapäistäminen tuottaa vain kärsimystä eikä edusta tasa-arvoa. - Anonyymi00003
Ja kyllä yksi ainejärjestö nousee ylivoimaisesti esiin ainakin Kuopiossa kiusaamisen osalta... kauppatieteet.
- Anonyymi00005
Ruikuttajat ruikuttaa, ja nyt kun sen voi tehdä anonyymisti, niin voi sitä ruikutuksen määrää. "Minulle kun niin pahasti sanottiin, vää vää vää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400