Eihän sieltä edes pois pääse!ahtaita käytäviä, mistään ei kunnolla köy ilmi mistä pääsee pois. Labyrintti, sumppuja ja siellä täällä kylttejä kassoille ja silti eksyt ja päädyt umpikujaan. Aivan järkyttävää. Mitä sanoo pelastuslaitos??? Ei ole turvallinen tuollainen sumppu josta ei pääse pois. Niin ahtaasi kaikki ängetty eikä ole selkeitä käytäviä edes. En enää koskaan mene Tokmannille, vaikka ilmaiseksi jakaisivat tavaraa. Kuka tällaisen paskan on suunnitellut? Ahneusko puhuu? Ei ainakaan asiakasystävällisyys. Miten tuolta pääsee hätätilanteen sattuessa pois? ei mitenkään.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Älä nyt hernettä vedä nenääsi, jos remontin aikana on vähän sekaista. Arvostellaan vasta sitten, kun tulee täysin valmista. En kyllä itsekkään eilen löytänyt sitä hyllyä, jossa oli kalkkitapletit ja muut vitamiinit.
- Anonyymi00002
Remontinaikanakin on syytä pitää yksi selkeä kulkuväylä auki.
- Anonyymi00009
Ei tuo näytä siltä, että hyllyjä olisi väliaikaisesti siirrelty. Sen kyllä huomaisi jos siitä olisi kyse.
Todella sekavaksi meni koko pulju. Ei selkeitä pääkäytäviä, vaan pelkästään kapeaa sokkeloa.
Minulta eivät tuolla systeemillä ainakaan lisämyyntiä tule saamaan. Aiemmin, kun oli mahdollisuus valita eri reittivaihtoehtoja myymälän sisällä, sieltä saattoi helpommin bongata jotain mielenkiintoisia tarjouksia, että ai täälläkö on tämmöistäkin tarjolla.
Mutta tuon remontin jälkeen menen kyseisessä puljussa asioidessani vain entistäkin suuremmalla varmuudella sen sokkelikon läpi ikään kuin laput silmillä kuin ravihevosella konsanaan, tekemään vain ja ainoastaan sen täsmähankinnan, jota olin alunperinkin tulossa ostamaan.
- Anonyymi00003
Minä siirryin jo aiemmin Sittariin.Tuollaisen remontin ja toteutuksen ajaksi olisi pitänyt laittaa koko pulju kiinni.Erikoisen törkeää ja asiakkaita aliarvioivaa toimintaa!!! Ollaan vaan niin kuin ei mitään erikoisempaa.Normaalisti jo ulko-ovella olisi isoa tiedotetta ja pahoittelua remontista ja tietoa sen kestosta.Nyt ei mitään,uskomatonta.Kaiken riesan ja metelin lisäksi on vaikka mitä tuotepuutetta.Älkää hyvät ihmiset menkö sinne pilaamaan päiväänne.Yhdyn täysin tuohon aloittajan kiukun purkaukseen.
- Anonyymi00004
Muutaman kerran kävin siellä kärsimässä ja sitten riitti.Ohi ajaessakin verenpaine nousee.Pitäkää tunkkinne ja kauppanne.
- Anonyymi00005
Joo ei kiitos,on muitakin kauppoja.
- Anonyymi00006
Sitten kun remontti on ohi,rahvas jonottaa tokmanni-ämpäriä posket innosta hehkuen,onhan uudet avajaiset ja se ämpäri.
- Anonyymi00007
Sinne vaan avajaisiin labyrinttiin eksymään. Ei ole remontista johtuva että valittu tuollainen kauhea sokkelo mistä et pois pääse. On niin ahdasta, ihan kauhuntunne tuli.
- Anonyymi00010
Jos kokee ettei selviydy omin avuin kaupasta ulos niin silloin on syytä olla menemättä kauppaan.
On tietysti yksi tapa että kassojen luota alkaa perässään purkamaan punaista narua. Kassojen luo kiinni toinen pää. Narua sitten seuraamalla löytää takaisin kassojen luo ja siitä ulos.- Anonyymi00011
Dementikoille olisi tuo punainen naru systeemi hyvä kun lähtevät kotoa kaupungille 👍
- Anonyymi00016
No en todellakaan mene. Menehän sinne ja hätätilanteessa mieti miren pääset pois. Onnea vaan
- Anonyymi00012
Halpahalli on hyvä ja selkeä
- Anonyymi00013
Tokmanniin verrattuna ainakin
- Anonyymi00015
Vaateosastolla ozempikin käyttäjä juuttuu vaatteiden väliin.
- Anonyymi00014
En oo elämässäni noin tympeää kauppaliikettä kohdannut remontilla,tai ilman.
- Anonyymi00017
Epäonnistunut sumppuhan siitä tulee. Asiakasta juoksutetaan kuin sonnia solassa! Se vaateosasto näytti UFFkeräyspisteeltä. Ei siellä normikokoinen mahdu kääntymään. Niin epäviihtyisää labyrinttiä laittavat. Viimeinen kerta, kun kävin.
- Anonyymi00019
Oletko antanut palautetta Tokmannin asiakaspalveluun?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oletko antanut palautetta Tokmannin asiakaspalveluun?
Tältä sivulta löydät vastaukset useimmiten asiakaspalvelustamme kysyttyihin kysymyksiin. Jos vastausta asiaasi ei kuitenkaan löydy, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 020331415 ma–to klo 10–18 sekä poikkeuksellisesti perjantaisin klo 12–17 tai sähköpostitse ([email protected])
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tältä sivulta löydät vastaukset useimmiten asiakaspalvelustamme kysyttyihin kysymyksiin. Jos vastausta asiaasi ei kuitenkaan löydy, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 020331415 ma–to klo 10–18 sekä poikkeuksellisesti perjantaisin klo 12–17 tai sähköpostitse ([email protected])
Ihan turhaa se palautteen antaminen!Pitäisi nuo asiat olla siellä itsestään selviä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ihan turhaa se palautteen antaminen!Pitäisi nuo asiat olla siellä itsestään selviä.
Kaikki eivät ole yhtä järkevän viisaita kuin sinä. Valitettavasti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kaikki eivät ole yhtä järkevän viisaita kuin sinä. Valitettavasti.
Eihän sinne tartte mennä jos ei osaa kunnolla pois. Olen käynyt joitakin kertoja ja menen toistekin jos siellä päin liikun.
- Anonyymi00024
Eikö ne myyjät jo raportoi eteenpäin?, asiakkaana ainakin lähes toinen asiakas joka ohi kulkee kiroilee sokkeloa.
- Anonyymi00025
Otan otan juomarinpillin mukaan ja siihen vislaan niin eukko löytäää kassalle asti.
- Anonyymi00026
Onneksi sieltä on hävinnyt se lyhythiuksinen "kuulamörssäri" nainen joka saattoi sanoa asiakkaalle mitä sattuu.
- Anonyymi00027
Minä hävitin emännän siellä ,enkä ole vieläkään löytänyt. Eivät kuulemma korvaa.
Minä sanoin että hyvä onkin niin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554