Taksi-Helsinki 1.10 km !
Mites muut?
Omks kellään tarkkaa tietoa kela-hinnoista.
23
604
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Jakotaksi 1,87 km
- Anonyymi00011
Jako taksin tarjous jäi lähettämättä . Koska jarkka sammui bumessa, ja lensi pihalle.
Mutta on kuulema myös jakotaksi tehnyt valituksen markkinaoikeuteen.
Täytyy vaan ihmetellä miksi, kun tarjous on suurempi kuin voittajilla.
Mutta jakotaksin toimari lupasi, että jakotaksi sallii autoilijoiden ajaa muiden toimijoiden alla kelakyytejä.
Pubi visat jatkuu kuitenkin normaalisti. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jako taksin tarjous jäi lähettämättä . Koska jarkka sammui bumessa, ja lensi pihalle.
Mutta on kuulema myös jakotaksi tehnyt valituksen markkinaoikeuteen.
Täytyy vaan ihmetellä miksi, kun tarjous on suurempi kuin voittajilla.
Mutta jakotaksin toimari lupasi, että jakotaksi sallii autoilijoiden ajaa muiden toimijoiden alla kelakyytejä.
Pubi visat jatkuu kuitenkin normaalisti.Aloitus on jakotaksin tekemä. Sen huomaa kirjoitusvirheestä
- Anonyymi00003
Senkö joudut maksamaan ,että saat ajaa kelaa
- Anonyymi00004
Harmittaako kun Jakotaksi sai näin hyvän sopimuksen. Katsos laatu luotettavuus ja Rami ratkaisi.
Jakotaksin toimitusjohtaja Lissu. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Harmittaako kun Jakotaksi sai näin hyvän sopimuksen. Katsos laatu luotettavuus ja Rami ratkaisi.
Jakotaksin toimitusjohtaja Lissu.Jakotaksin johtaja on kyllä Rane. Lissu on hänen puolisonsa. Hallituksen puhernjohtaja on Kaide.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jakotaksin johtaja on kyllä Rane. Lissu on hänen puolisonsa. Hallituksen puhernjohtaja on Kaide.
Lissu on tainnut Bumessa ylentää jälleen itsensä, muutaman taksikilju tuopillisen jälkeen.
Eipä ole eka kerta. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lissu on tainnut Bumessa ylentää jälleen itsensä, muutaman taksikilju tuopillisen jälkeen.
Eipä ole eka kerta.Lissu on oölut kesälomalla. Palaa töihin elokuussa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jakotaksin toimitusjohtaja Lissu.Kyllä harmittaa. Olisi hienoa olla mukana rakentamassa hyvinvointi yhteiskuntaa tekemällä talkoita KELAlle
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä harmittaa. Olisi hienoa olla mukana rakentamassa hyvinvointi yhteiskuntaa tekemällä talkoita KELAlle
Hanki ajokortti, taksinajolupa niin sillä harmituksesi poistuu.
Saat työpaikan ja urasi Kelan elättinä loppuu. Samalla saat sisältöä tylsään elämääsi ja päihteiden käyttösi loppuu. - Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jakotaksin toimitusjohtaja Lissu.En tiedä missä Jakotaksi on mutta todella hyvä sopimus on 1,87e.
Siellä osataan muttei Taksi-Itä Suomessa lippahattu päärynät yms. - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
En tiedä missä Jakotaksi on mutta todella hyvä sopimus on 1,87e.
Siellä osataan muttei Taksi-Itä Suomessa lippahattu päärynät yms.Tiedoksesi: Jakotaksi on Korvatunturilla tietysti!
- Anonyymi00010
Mut mitkä on ne hinnat?
- Anonyymi00013
taksin tilaaminern aluksi 5 euroa, lähtömaksi 20eurto, ... siitä m arkamaksu päälle
- Anonyymi00014
oikeasti niin... kela-korvausren omavastutu pitäisi olla. 0,20 eueoa...
minä niin, käytön monestikin takseja mutta terveydellinen jurru sairaalaan ja takaisin..
jos on pidempi matka jotain kaupungilla, niin mukavaa jutella liikennejuruista, jotain kuskien kanssa.. - Anonyymi00015
Ensi vuonna viedään kelakyyti 150km päähän, pelkkä meno ja raakana takaisin. Ajoaika kyydillä noin 3-4h ja brutto 170e noin 300 km.
Autoilija ajaa niin viivan alle jää tavallaan 45e noin.
Kuljettajan ajamana jää maksettavaa. Taksiauton kilometrikulut ovat 55-85 senttiä km.
0.55 senttiä × 300 = 165e
300km kun ajetaan taksilla ja km juoksu on kohdallaan pitää kassaan tulla 400-500 euroa ja silti yrittäjän ajamana ei voida puhua hyvästä palkasta, koska kulut ovat nykyisin todella suuret.- Anonyymi00024
On se surkeeta jos joutuu autolla rahaa tekemään
- Anonyymi00016
Hyvää konkurssia Taksi-Itä Suomi ja Connect 02 ja he jotka liittyvät.
Saatte ajaa mutta kassa on tyhjä,millä huoltaa auto ja saada elanto.
Taksi-Itä Suomen tarjoajat ja HE OVAT YRITTÄJIÄ,niin mistä pellon perseetä olette tulleet? Ei yhtään laskutaitoa yrityskannattavauudelle.No,ajakaa pyörätuoli asiakkaat patteriautolla peräkärryssä.- Anonyymi00018
Renkien valmiiksi pienestä palkasta noin neljännes pois. Ei jyrähdä kukaan eikä mikään.
Saa ajaa ilman palkkaa isäntäkin useasti
- Anonyymi00019
Joku pieni lähtömaksu tulee, mutta onko aikataksaa enää ollenkaan?
Siinä kun ruuhkassa vetäsee 15km kelavedon niin tulee takkiin vaikka ajaa yrittäjä itse.
Ei mitään järkeä- Anonyymi00021
1.1e km Helsingin kelat. Helppo se on tarjota muiden puolesta kun ei tarjoajien tarvitse itse tehdä tätä työtä kannattavasti.
Ajakoot ihan itse tappionsa.
- Anonyymi00023
Linkistä lisää keloja: https://www.temu.com/fi/kuumia-naisten-vaatteita-s.html
- Anonyymi00025
Ma ei myydä kela kuuti, mutta mä ottaceuro kilometriä ja myydä myös tobaco ja viina
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398