propaganda pihaus "voitonpäivän paraati". Tosin venäläiset viettää sitä ainoastaan siksi, että heidän yhteistyö ja salainen sopimus Euroopan jakamisesta unohtuisi. Mutta Suomen Puolustusvoimain lippupäivän paraati oli paljon hienompi ja kalustoltaan näyttävämpi, kuin putlerin "anteeksi että olen olemassa ja sorry että oon syntynyt" paraatia muistuttava hoiperteleva kulkue.
Suomen Puolustusvoimain paraati oli näyttävämpi ja suurempi kuin putlerin
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Suomessa pride paraatikin on näyttävämpi, kuin putlerin homppelisotilaiden voitonpäivän viimeinen pihaus.
- Anonyymi00002UUSI
Kai Venäjällä oli sentään näyttävämpi soittokunta ja paremmat marssit kuin Suomessa?
- Anonyymi00003UUSI
Kuviotanssi oli parempi, meillä siinä on ollut niin huonot kouluttajat. Kanki-Ossi harrasti lähinnä tanhuamista yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331961
- 1211395
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401170Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3001111Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631102- 491069
- 1411069
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470937Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94907Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58839