Ylen kannatusmittaus: SDP:n alamäki jatkuu ja kokoomus vahvistuu – kärkikaksikon ero kapenee
Suurimpien puolueiden järjestys on pysynyt ennallaan. Mittauksen suurin putoaja on vihreät, joka menettää 0,8 prosenttiyksikköä kannatuksestaan.
Demarien kannatus alamäkeen
7
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Demarit ja Vasliitto kisaavat yhteisistä äänistä ja jos Vas kasvaa kutistuu Demarit.
Merkittävä ottelu käydään Kepun ja Persujen kesken.
Persut romahtaneet 20 %:sta 13%:iin!
Tämä lienee suurin muutos! - Anonyymi00002
Ihmiset eivät ole vieläkään ymmärtäneet että Kokoomus ja sen taustavoimat ovat Suomen heikon suoriutumisen alkusyy ja juuritekijä. He ovat vuodesta 1987 olleet pilaamassa Suomea ja sen jälkeen ainoastaan kahden vaalikauden ajan oppositiossa. Muutoin on Kokoomus joko pääministeripuolueena tai valtionvarainministerin mandaatilla ollut tuhoamassa ja syömässä Suomea.
- Anonyymi00004
No tuohan on kaikkien tiedossa jos muisti pelaa, tai osaa tutkia historiaa. Olen jo muutaman vuosikymmenen ihmettelyt äänestäjien tyhmyyttä kun tiedetään miten asiat oli Suomessa silloin kun Kokoomus pidettiin sivussa, ja miten sitten kävi kun Kokoomus päästettiin tuhoamaan kaikkea.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
No tuohan on kaikkien tiedossa jos muisti pelaa, tai osaa tutkia historiaa. Olen jo muutaman vuosikymmenen ihmettelyt äänestäjien tyhmyyttä kun tiedetään miten asiat oli Suomessa silloin kun Kokoomus pidettiin sivussa, ja miten sitten kävi kun Kokoomus päästettiin tuhoamaan kaikkea.
Ei se ole kaikkien tiedossa, eivät nämä nuoremmat jotka Kokoomusta äänestävät muista miten silloin 80-luvulla vielä elettiin, eikä heitä historia kiinnosta muutenkaan, näkeehän sen tästä maailman menosta muutenkin ettei historiassa koetulla ole mitään merkitystä, kaikki ongelmat halutaan käydä läpi uudelleen!
- Anonyymi00005
Ei kai tuo nyt ihmekään ole kun möykätään jatkuvasti kuusaan uimahallista. Keskittyisivät oleellisiin asioihin mitkä koskee koko Kouvolaa eikä vain pientä vähemmistöä!
- Anonyymi00007
Taisi nyt olla kyse koko valtakunnasta kannatuksineen.
- Anonyymi00008
Avoimien työpaikkojen määrä kääntyi kasvuun
Työnhakijoita on myös liikkeellä ennätyspaljon.
Työnantajat rekrytoivat loppukeväästä aktiivisemmin kuin viime vuonna samaan aikaan. (Duunitori/Niko Raappana)
Veikko Jarmala
| Julkaistu 10.6.2026
14:16
| Päivitetty 10.6.2026
18:44
Toukokuussa avoimien työpaikkojen määrä kääntyi kaivattuun nousuun, kertoo Duunitori.
Suomen suurimmassa työnhakupalvelussa julkaistiin toukokuussa 28 00 työpaikkailmoitusta, mikä oli noin 5 prosenttia enemmän kuin samaan aikaan vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477