Lioeri eilen ja tänään

Anonyymi-ap

Palstalla on ylläpitäjä joka kertoo täysin ryhmään kuulumatonta skeidaa useita kertoja päivässä.

Miksi hän on ylläpitäjänä?

Ärsyttää lukea äijän omaelämänkertaa ja päiväkirjaa päivittäin eikä tämä tajua ettei se ole hänen elämäänsä puiva sivusto.

Eikö joku voi neuvoa tuota ukkoa tekemään ne omaa elämäänsä ja päiväaskareitaan olevat päivitykset oman henkilökohtaisen profiilinsa seinälle.

Puren päivittäin hammasta etten ala sano rumadti tälle käppyrälle.

5

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mihin ryhmään kuulumaton? jos tarkoitat sitä kateellista kyräilevää, muista juoruavaa ahdamielistä nokkansa toisten asiohin tunkevaa ja katkeraa ryhmää....niin kuka sellaiseen haluaisi edes kuulua? Minä en ainakaan möisi omaa vapauttani tekemällä itsestäni naurettavan pikkumaisen kyräilijän. Se on noloa ja pikkusieluista toimintaa.

Mielummin olen tekemisissä muualta alueelle tulleiden kanssa joilla on paljon terveempi itsetunto ja eivät ole niin kuppikuntaisia ja ahdasmielisiä. Heihin voi jopa luottaa useimmissa tapauksissa.

• Anonyymi00002

Minäpä löysin Liperin lavalta mukavan naisen. Kauan sitten.

• Anonyymi00003

Tänä vuonna toivon pääseväni ehdonalaiseen..

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tänä vuonna toivon pääseväni ehdonalaiseen..

Emme puolla hakemustasi. Vangin toiveet on vangin toiveita.

• Anonyymi00005

Minne hänet on haudattu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe