Aina voi ajaa reilusti kännissä varastamaan reilummin sämpylöitä, jotta jaksaa tappaa vanhusten lemmikkikissoja.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Persuilla se voisi olla:
Ammuskele vapaasti kadulla!
Valehtele vaaleissa!
Huijaa gradussa!
Vaalimainoksessa saa valehdella!- Anonyymi00002
Miksi olet sairauseläkkeellä?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siksi kun loppui lapsilisät.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siksi kun loppui lapsilisät.
Tyypillinen demari. Työ ei vihervasurille maistu, elämä kuluu toisten siivellä oleskellen.
Demari onkin aina sairauseläkeläinen tai virkapelle, joka on käytännössä sama asia. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tyypillinen demari. Työ ei vihervasurille maistu, elämä kuluu toisten siivellä oleskellen.
Demari onkin aina sairauseläkeläinen tai virkapelle, joka on käytännössä sama asia.Enemmistö julkisensektorin työntekijöistä on kokoomuslaisia niin että tämäkin meni pieleen.ei teiltä äärioikealla muu onnistu kuin valehtelu ja sen te kyllä osaatte!
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siksi kun ramasee ja laiskottaa...
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Enemmistö julkisensektorin työntekijöistä on kokoomuslaisia niin että tämäkin meni pieleen.ei teiltä äärioikealla muu onnistu kuin valehtelu ja sen te kyllä osaatte!
Tämäkin foorumi on osa sosialistista mediaa. Tänne voi virastoaikana kirjoitella mitä mieleen tulee.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Enemmistö julkisensektorin työntekijöistä on kokoomuslaisia niin että tämäkin meni pieleen.ei teiltä äärioikealla muu onnistu kuin valehtelu ja sen te kyllä osaatte!
Ja hyvä niin. Muutoin ei olisi ketään maanantaiaamuna paikalla, kun työt yhteiskunnan hyvinvoinnin eteen taas kerran alkavat. Tätä pohjatonta kaivoa moni ammatikseen pyrkii täyttämään.
- Anonyymi00005
Näin demarin Prismassa. Nyt on lompakko hävinnyt ja lapsen karkit.
- Anonyymi00010
Olipas hauskaa orpopurra sensijaan on tuhonnut koko suomen ja sehän ainakin äärimmäisen oikealla naurattaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522