jossa nimimerkki Joutoäijää häiritsee jääkiekkovalmentajien, huoltojoukkojen ym. selostajien pukeutuminen.Kuule, puku tekee miehen. Ja siisti olemus kaikkinensa. Lisäplussaa hyvästä kropasta,joka sitä pukua kantaa. Ostappa sinäkin puku ja jätä ne iänikuiset lököverkkarit ja lökäfarkut pois.Tai varsinkin jos nykypukusi on oranssi/ keltainen heijastinasu.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Huoltojoukkojen olisi asiallista käyttää ihan vaan verkkareita, selostajien arkivaatteita, Ei se tee kenestäkään valmentajasta maailmanmestaria vaikka laittautuisi kuinka jääkiekkoliiton maksamiin pukuihin. Jääkiekon ympärillä pyörivät henkilöt ovat työmiehiä - naisia, pukeutukoon sen mukaan.
- Anonyymi00002
Puku tekee miehen.Mies itse tekee menestyksen.Voisit saada itsekin itseluottamusta ja joku nainenkin voi kiinnostua kun nyt vaan rohkeesti hylkäät lököhousut ja liian lyhyen virttyneen t-paidan.Ja heijastinpuku on vain työvaate.
- Anonyymi00003
Säälittävää sellainen päteminen puku päällä ja kravatti kaulassa.
- Anonyymi00004
Sanoo mies,joka menee töihin ja juhliin lökävaatteissa tai heijastinasussa.Yleensä vielä muutenkin epäsiistinä vanhalta viinalta haisten.
- Anonyymi00005
Jääkiekko on amislaji. Promillelle pelaajista käy tuuri ja pääsee pelaamaan mestikseen. Kannattaa opiskella!
- Anonyymi00006
Huippututkijat USA:n senaatissa: Koronarokotteet laukaisivat syöpäsairaudet
Julkaistu 06.07.2026 11:15, 282 lukukertaa, 2 kommenttia
Brittiläinen syöpäprofessori Angus Dalgleish kertoo, että syöpäpotilaat, jotka olivat olleet terveitä ja vakaita useita vuosia, alkoivat yhtäkkiä uusiutua sairauksissaan saatuaan Covid-rokotteen tehosteannoksia. Dalgleish vaatii yhteyden vakavaa tutkimista. Yhdessä kardiologi Aseem Malhotran kanssa hän varoitti äskettäin Yhdysvaltain senaattoreita siitä, mitä he kuvailevat signaaliksi, jota ei voida enää sivuuttaa. - Anonyymi00007
Puvut miehillä on niin 60-lukua ja vanhanaikaista.
- Anonyymi00008
Uskottele itsellesi niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493