jossa nimimerkki Joutoäijää häiritsee jääkiekkovalmentajien, huoltojoukkojen ym. selostajien pukeutuminen.Kuule, puku tekee miehen. Ja siisti olemus kaikkinensa. Lisäplussaa hyvästä kropasta,joka sitä pukua kantaa. Ostappa sinäkin puku ja jätä ne iänikuiset lököverkkarit ja lökäfarkut pois.Tai varsinkin jos nykypukusi on oranssi/ keltainen heijastinasu.
KMV-lehden mielipidekirjoitus
4
264
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huoltojoukkojen olisi asiallista käyttää ihan vaan verkkareita, selostajien arkivaatteita, Ei se tee kenestäkään valmentajasta maailmanmestaria vaikka laittautuisi kuinka jääkiekkoliiton maksamiin pukuihin. Jääkiekon ympärillä pyörivät henkilöt ovat työmiehiä - naisia, pukeutukoon sen mukaan.
- Anonyymi00002
Puku tekee miehen.Mies itse tekee menestyksen.Voisit saada itsekin itseluottamusta ja joku nainenkin voi kiinnostua kun nyt vaan rohkeesti hylkäät lököhousut ja liian lyhyen virttyneen t-paidan.Ja heijastinpuku on vain työvaate.
- Anonyymi00003
Säälittävää sellainen päteminen puku päällä ja kravatti kaulassa.
- Anonyymi00004
Sanoo mies,joka menee töihin ja juhliin lökävaatteissa tai heijastinasussa.Yleensä vielä muutenkin epäsiistinä vanhalta viinalta haisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671