Suosii näitä Suomen tuhoojia,kultuurin rikastusta ja kela kulut valtaisat VELKA rahalla..Puheet kun rahattomilla lehmän ostajilla.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Hyvä, olisikin laitonta, vaikka eihän se persuja ennenkään ole estänyt.
- Anonyymi00003
Demarit ovat katkeria perussuomalaisille, kun ovat kriittisiä demarien vaalikarjalle.
- Anonyymi00004
Niinpä, persut syyttävät äänestäjiä siitä että persujen kannatus sakkasi, uhriutujia kun ovat.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niinpä, persut syyttävät äänestäjiä siitä että persujen kannatus sakkasi, uhriutujia kun ovat.
"Anonyymi00004
2026-06-05 17:32:09
Niinpä, persut syyttävät äänestäjiä siitä että persujen kannatus sakkasi, uhriutujia kun ovat".
+++++++++++++++++
Mielestäni parempi sana muoto on "Tuhriutuu".
muitten silmissä.
- Anonyymi00005
Ahtisari aloitti tuon sdp,n sotkun,sotku sakenee vuosien mittaan.
- Anonyymi00006
No se on sitten helpompi siivota, epämääräisestä persumaisesta sotkusta ei ota kukaan selvää, eikä sitä siten voida edes siivota, joten ei auta kuin puskea koko roska kaatikselle.
- Anonyymi00009
"Anonyymi00005
2026-06-05 23:40:49
Ahtisari aloitti tuon sdp,n sotkun,sotku sakenee vuosien mittaan."
aaaaaaaaasssssssss
Kun Ahtisaari (persuille Sahtivaari) menehtyi eräs jos toinenkin persu
Ilmoitti:
"Pedari menehtyi eikä pääse enää kukkoileen SaviMajoihin"
- Anonyymi00007
- Anonyymi00010
NYT SDP...Espanjaan kiireellä ,on maahanmuuttajia sielä SEURAKSENNE.MENKÄÄ JO.
- Anonyymi00012
Luistaako persu rajavahdin vastuustaan? Mene vahtimaan rajaa, joku saattaa uida rajan yli.
- Anonyymi00011
Minä äänestän demareita, eikä siitä tarvitse minulle maksaa.
- Anonyymi00013
Ja minö äänestän PS:a, sillä vain he takaavat suomen jatkon ei muslimimaana. SUOMEN UUTISET kertoo totuuden.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja minö äänestän PS:a, sillä vain he takaavat suomen jatkon ei muslimimaana. SUOMEN UUTISET kertoo totuuden.
Persut ovat Suomen muslimeja, pahempia mitä kd.
- Anonyymi00015
Rahaa jaetaan joko köyhille tai rikkaille , kumpi on sitten parempi .... ?mutta miksi nuo aikaisempien sukupolvien raadannan tulokset jaetaan elintasopakolaisille , sitä ei ymmärrä , siitä pitäisi tehdä loppu yhteiskuntasopimuksella , mikä sosiaalitoimisto suomi on että rahaa tyrkytetään maailmalle .
- Anonyymi00016
ei kukaan järkevä äänestä demukoita, mutta näitä vajaa-älyisiä riittää heille.
- Anonyymi00017UUSI
En kyllä äänestä .sdp.tä..muistisairaat ja maahanmuuttajat menevät halpaan.kun eivät ymmärrä.
- Anonyymi00018UUSI
Persujahan he äänestävät, uskovat kaiken hölynpölyn mitä persut heille suoltavat.
- Anonyymi00020UUSI
Sdp, kokoomus, persut Suomen tuhoojajia oman tavoittelijoita.edun
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548