Juu, eli olen ostamssa SONY Cyber-shot DSC-H1 digikameraa. Aijon ostaa siihen myös ehkä 1gb muistikortin. Montako kuvaa tuohon 1gb muistikorttiin mahtuu?
Paljon mahtuu 1gb muistikorttiin
6
4264
Vastaukset
- jonskuu
ja paljonko mahtuu esim 512mb korttiin?
- taskulaskin
Ai niinku et paljonko mahtuu 1G kortille ja paljonko 512Mt, eli 0,5G eli 1/2G kortille? No 1G kortille mahtuu tietenkin 2 x se mitä mahtuu 512Mt kortille ja toisinpäin, eli 512Mt kortille mahtuu tietenkin puolet siitä mitä mahtuu 1G kortille!!!! Meniks jakeluun? 1 Gigatavu = 1024 Megatavua tai 1 Gigabitti = 1024 Megabittiä (Mb).
Älkääkä kukaan sanoko, että bitti ja tavu ei oo sama asia! Se tiedetään kyllä, mutta sillä ei nyt tässä ole mitään merkitystä :P
- juu
Kun pisti kameran nimen googleen ja avasi ekan linkin, tuli vastaan kameran kattava arvostelu, josta jo 4. sivulta löytyi tieto.
512MB kortille:
5MP JPEG FINE, ~194 kuvaa
5MP JPEG STANDARD, ~365 kuvaa - eeeeeeeeeee!
en edelleenkään saanut selvä, siis montaako valokuva mahtuu 1gb:een???????????????
- jakolasku?
– jos kuvan koko on 0,5 – 1 gb niin niitä mahtuu yksi
– alle 0,5 gb kokoisia mahtuu vähintää kaksi jne
Jos kerrot minkä kokoisia kuvasi (kb tai mb:na) niin voin laskea sinulle jos et itse osaa jakolaskua.
Tästäkin voi olla apua:
http://muunnin.com/kertoimet.php?id=data
- Älyt on näköjään
Ihan täyteen asti, vertaa vaikka marja/omena/meloni ja kulho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432957Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602859- 422333
- 271805
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711589- 481566
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 361226
- 791050