Vaikka järki yrittää puhua vastaan, sydämeni valitsee yhä sinut. Se ei välitä esteistä, etäisyydestä, peloista tai mistään muusta. Järki sanoo, että minun pitäisi unohtaa sinut, etten voi saada sinua omakseni ja että kuulut toiselle. Mutta sydän ei kuuntele. Se kuiskaa yhä vain yhtä sanaa: "Rakastan."
Joskus mikään järkevä selitys ei pysty muuttamaan sitä, mitä sydän tuntee. Se ei kysy lupaa eikä etsi syitä. Se vain rakastaa, kaikesta huolimatta.
Olet sydämeni valittu
30
851
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei multa.
T-mies- Anonyymi00025
Mistä sydämen valittu tietää, että on jollekin rakastettu? Kyselee tietämätön, en koe olleeni koskaan sydämen valittu kenellekään, siksi kyselen tällaisia "tyhmiä"? Vanha höperö ukko jo, enkä vielä edes muistisairas, tietämätön vain.
- Anonyymi00002
Minä en ainakaan halua sellaista joka kuuluu toiselle.
- Anonyymi00008
Aloituksen pointti on, ettei sydämen tunteille aina voi mitään. Kyse ei ole siitä, että haluaisi itselleen jonkun, joka kuuluu toiselle, vaan siitä, että tunteet eivät aina tottele järkeä
- Anonyymi00003
En kuulu toiselle.
- Anonyymi00004
Ei ole vielä liian myöhäistä. Toimi.
- Anonyymi00005
Ohi, ei olla kumpikaan varattuja.
- Anonyymi00006
Miksi et voi saada häntä? Miksi järki sanoo, että pitäisi unohtaa?
- Anonyymi00007
Kenelle tämä?
- Anonyymi00009
Ihanasti kirjoitettu! Juuri noin minäkin voisin kirjoittaa eräälle miehelle. (Tosin en tiedä, onko hän juuri tällä hetkellä varattu). Järki voi tosiaan sanoa yhtä sun toista, mutta sydän on kuitenkin se, mikä valitsee.
- Anonyymi00010
❤️❤️❤️
- Anonyymi00011
Tosielämässä jotkut asiat vaan on liian vaikeita toteutettaviksi. En tiedä vieläkö olisit valmis kanssani johonkin. Ei olla nähty aikoihin, ehkäpä sulla on uusi säätö jo..? Tiedän että et ole oikein onnellinen kotona. Minäkin lennän ajatuksissani luoksesi usein ja varsinkin silloin jos elämä potkii päähän. Jätit sydämeeni lähtemättömän jäljen.. <3
- Anonyymi00012
Totta, joskus elämässä tapaa jonkun, joka jättää sydämeen lähtemättömän jäljen – sellaisen, jota ei aika eikä etäisyys pysty haalistamaan.
Ikävä häntä kohtaan vain kasvaa päivä päivältä, eikä aikakaan tunnu helpottavan sitä.
Ap - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Totta, joskus elämässä tapaa jonkun, joka jättää sydämeen lähtemättömän jäljen – sellaisen, jota ei aika eikä etäisyys pysty haalistamaan.
Ikävä häntä kohtaan vain kasvaa päivä päivältä, eikä aikakaan tunnu helpottavan sitä.
ApSitä minulle olet jos olet hän
Kohtasin
Näin sinut ja Jäit sydämeeni.. eikä varmaan kymmenen vuotta riitä helpottamaan.
Rakkauteni jonka minun pitänyt julistaa aikaisemmin kuuluvammin eikä hiljaa vihjaillen.
Pystyimme jakaa asioita, tiedämme toistemme tilanteen tunteet. Toivommeko samaa, tiet palaa yhteen? - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
ApTodella kauniisti kirjoitat. Mikäli osaisin sanoittaa omia tunteita yhtä hyvin, haluaisin kaivatulleni kirjoitta jotain samankaltaista.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Todella kauniisti kirjoitat. Mikäli osaisin sanoittaa omia tunteita yhtä hyvin, haluaisin kaivatulleni kirjoitta jotain samankaltaista.
Kiitos ❤️
Ap - Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sitä minulle olet jos olet hän
Kohtasin
Näin sinut ja Jäit sydämeeni.. eikä varmaan kymmenen vuotta riitä helpottamaan.
Rakkauteni jonka minun pitänyt julistaa aikaisemmin kuuluvammin eikä hiljaa vihjaillen.
Pystyimme jakaa asioita, tiedämme toistemme tilanteen tunteet. Toivommeko samaa, tiet palaa yhteen?En ole kaipaamasi henkilö, mutta toivon sinulle, että kohtaat hänet vielä tosielämässä ja että toiveesi toteutuu.
Itselleni ainoa toive on, että näkisin hänet edes kerran vielä.
Ap - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ole kaipaamasi henkilö, mutta toivon sinulle, että kohtaat hänet vielä tosielämässä ja että toiveesi toteutuu.
ApEhkä voit pyytää kaivattuasi jonnekin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ole kaipaamasi henkilö, mutta toivon sinulle, että kohtaat hänet vielä tosielämässä ja että toiveesi toteutuu.
ApOnko niin, että sinun kaivattusi kirjoittamat tekstit näyttävät kuin kevyeltä tanssilta: ne kutsuvat mukaansa, etenevät soljuen, saavat sinut hengästyneeksi ja lopulta jättävät sinut palstan laidalle ihmettelemään, mikä tämä tällainen tanssi oli?
Niistä saattaa myös toisinaan puuttua sellainen vaatimattomuus, joka olisi suotavaa monen muun mielestä. Vai mitä? 🤭 - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
ApMe tulemme näkemään toisiamme vielä useammankin kerran, vaikka emme nyt hetkeen ole nähneetkään :) Ehkä kesällä kohtaamme, niin uskon.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Me tulemme näkemään toisiamme vielä useammankin kerran, vaikka emme nyt hetkeen ole nähneetkään :) Ehkä kesällä kohtaamme, niin uskon.
Oletko tänä vuonna nähnyt häntä lainkaan?
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Me tulemme näkemään toisiamme vielä useammankin kerran, vaikka emme nyt hetkeen ole nähneetkään :) Ehkä kesällä kohtaamme, niin uskon.
Kunpa niin tapahtuisi🥲
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oletko tänä vuonna nähnyt häntä lainkaan?
en ole nähnyt..
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
en ole nähnyt..
Milloin olet viimeksi nähnyt?
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos olet oman lapseni ikäinen niin en todellakaan halua nähdä sinua enää koskaan!
- Anonyymi00014
- Anonyymi00028
Minulle tuollainen on kummallinen tapa ajatella, jos ei ole koskaan ollut edes missään tekemisissä kaipaamansa ihmisen kanssa! Ja minä en halua elämääni koskaan yhtäkään oman lapseni ikäistä! En koskisi häneen koskaan pitkällä tikullakaan!
- Anonyymi00030
olette kuin kopioita minusta.
niin paljon äitiä pelottaa teidän tulevaisuus täällä </3 sydän itkee..- Anonyymi00031
Ei minun sydämeni itke stalkkerille! Ihan sama miten pärjää elämässään!
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei minun sydämeni itke stalkkerille! Ihan sama miten pärjää elämässään!
rakastan noita niin paljon pelkään että mun aika loppuu kesken
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303690Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491588- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille167999- 74815
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47725Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua33716- 81660