ja kiinnostunut, tulet puoliväliin vastaan tai sanot miehekkäästi suoraan ettei sinua voisi vähempää kiinnostaa. En jaksa enää mitään ihmissuhdepelejä, oon jo vanha ja väsynyt :/ en jaksa tosiaan etsiskellä joka paikasta sinua jne :D ymmärrät varmaan :) olen melkeinpä parhaani jo tehnyt!
https://youtu.be/Hat1Hc9SNwE?si=JluZ9Jw6mGYi59jV
Terveisin, Täti-Tomera
Mies, jos olet yhtää "mukava"
26
402
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä kuka oot.
T-mies - Anonyymi00003
Tahtoisin 25 cm kyrsää.
- Anonyymi00004
Ei kiinnosta
- Anonyymi00007
Hyvä!
- Anonyymi00005
Olisko outoo jos noi trollit kiinnostas. Huom. Siellä on tuo
merkki, että luultaisiin naisen noita tiettyjä osioita kirjoittavan.//:- Anonyymi00008
No kyllä olin ihan oikea nainen, en trolli
- Anonyymi00006
://.
- Anonyymi00009
Minut kannattaa suosiolla unohtaa. Olen jotenkin niin lukossa, että tuskin puhun koskaan. Ei vain onnistu. Turha kaivata. En ole tarkoituksella tämmöinen vaan syistä joita en ymmärrä itsekään.
- Anonyymi00011
Okei, saattaa olla tavallaan ihan helpotus, mutta toisaalta en kyllä ymmärrä, mutta voin kyllä hyväksyä asian.
- Anonyymi00019
En ole kaivannutkaan! Jos et ymmärrä itseäsi aloita terapia, jotta ymmärtäisit paremmin itseäsi! Minä olen jo aika vanha, enkä enää jaksa ruveta ketään hoitamaan tai auttamaan! Minulla on useampi sairaus ja ne aiheuttavat kipua ja huonosti nukkumista!
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ole kaivannutkaan! Jos et ymmärrä itseäsi aloita terapia, jotta ymmärtäisit paremmin itseäsi! Minä olen jo aika vanha, enkä enää jaksa ruveta ketään hoitamaan tai auttamaan! Minulla on useampi sairaus ja ne aiheuttavat kipua ja huonosti nukkumista!
"Hauskaa" trollausta. Kasva aikuiseksi ipana.
- Anonyymi00010
Hymiö vielä irtoaa. Mistä olet miestä etsinyt?
- Anonyymi00012
En mistään. Ja työpaikallaan en rupea ravaamaan, Se on naurettavaa ;( eli kävin kyllä siellä viime lauantaina, mut hän ei ollut siellä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
En mistään. Ja työpaikallaan en rupea ravaamaan, Se on naurettavaa ;( eli kävin kyllä siellä viime lauantaina, mut hän ei ollut siellä.
Helposti sekopään maineen saa, jos rupeaa kollegoilta kyselemään, vaikka mitä väliä silläkään on. Mulla varmaan joku vahva obsessio on häntä kohtaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
en jaksa tosiaan etsiskellä joka paikasta sinua j
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
en jaksa tosiaan etsiskellä joka paikasta sinua j
Se oli jne kylläkin, ei j
- Anonyymi00015
Jos oikeasti olet Täti, voisimme keskustella. Sensijaan jos olet mies, miehellä ei ole oletuksena mitään velvollisuuksia selitellä toiselle miehelle jos mitään kiinnostusta ei ole.
- Anonyymi00016
Kuulehan. Olen todellakin täti, en huijaisi ketään. Kyyneleet valuu tällä hetkellä, kuulostaa minusta hyvin herkältä tädiltä, jolla taas pikkuisen paha mieli.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuulehan. Olen todellakin täti, en huijaisi ketään. Kyyneleet valuu tällä hetkellä, kuulostaa minusta hyvin herkältä tädiltä, jolla taas pikkuisen paha mieli.
Viittaan tuntemattomiin miehiin perkele kun he ovat olleet aktiivisesti pilaamassa minun elämääni, vaikka en ole kiinnostunut heistä missään mielessä. Tottakai naisesta olen kiinnostunut.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Viittaan tuntemattomiin miehiin perkele kun he ovat olleet aktiivisesti pilaamassa minun elämääni, vaikka en ole kiinnostunut heistä missään mielessä. Tottakai naisesta olen kiinnostunut.
Kuulostaa pahalta tuo muitten tuntemattomien miesten osuus. Kunpa voisin auttaa ja jutella kanssasi, se voisi auttaa minuakin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuulostaa pahalta tuo muitten tuntemattomien miesten osuus. Kunpa voisin auttaa ja jutella kanssasi, se voisi auttaa minuakin.
Se on nimenomaan pahaa ja jotenkin pakonomaisen sairasta, heidän puoleltaan. Tietenkin jo pelkästään naispuolinen, vähintään ystävä olisi enemmän kuin tervetullut. Olen aina ollut niin itsenäinen ajattelussani ja toiminnoissani, mutta jos kohtaan naisen ja tulemme toimeen, voimme olla vähintään ystäviä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se on nimenomaan pahaa ja jotenkin pakonomaisen sairasta, heidän puoleltaan. Tietenkin jo pelkästään naispuolinen, vähintään ystävä olisi enemmän kuin tervetullut. Olen aina ollut niin itsenäinen ajattelussani ja toiminnoissani, mutta jos kohtaan naisen ja tulemme toimeen, voimme olla vähintään ystäviä.
Toivotaan, että kohtaat naisen ja ystävyys onnistuu. Tässä ketjussa voi olla porukkaa ympäri Suomen niin on vähän haastavaa.
- Anonyymi00017
/. Olikin nainen välillä.
- Anonyymi00025
Miksi mies tehtailet näitä aloituksia?
Valaise meitä.💡- Anonyymi00026
Sori. Olen nainen ja pyydän pskaa aloitusta anteeksi! Seriously! 😑🫣😱😳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3832517IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk751952- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141336Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 125975
- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880- 28843