Puskaparkki

Anonyymi-ap

Karavaanari pari on ensiviikolla pohjois-savon alueella. Mitä puskaparkkia tai leirintäaluetta suosittelette?

41

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutama parkki ois tiedossa mutta melko syrjässä. Hyvä että henkilöautolla kehtaa koluta perille. Ei varmaan ryhmän tarkoitusperiä aja😉

      • Anonyymi00001

        Kerro tarkemmin missäpäin paikat ois?


      • Anonyymi00001 kirjoitti:

        Kerro tarkemmin missäpäin paikat ois?

        Älänteellä, olikohan Sonkajärveä vai lapinlahtea rouskun hiekat, nurmijoen varrella muutama rantapisto joelle. Nerkoollakin oli joku paikka mutta nyt ei muista tarkempaa nimitystä. Jos ois ilman lapsia niin vois saunankin lämmittää.


      • Anonyymi00035
        HattiWathi kirjoitti:

        Älänteellä, olikohan Sonkajärveä vai lapinlahtea rouskun hiekat, nurmijoen varrella muutama rantapisto joelle. Nerkoollakin oli joku paikka mutta nyt ei muista tarkempaa nimitystä. Jos ois ilman lapsia niin vois saunankin lämmittää.

        Onkohan silta jo korjattu?


      • Anonyymi00035 kirjoitti:

        Onkohan silta jo korjattu?

        Tuskin. Joutuu menemään etelän kautta.


    • Anonyymi00005

      Varkaudessa Honkapirtillä asuntoautolla porukkaa.
      Sekä Kämärin rannalla.

      • Anonyymi00007

        Nämä puskaparkkrja Varkauden alueella.Pariskunta vois käväistä jos Honkapirtillä käytte.:)
        T 50v pari


    • Anonyymi00006

      Ja Mansikkaharju Leppävirtalla leirintäalue.

      • Anonyymi00015

        Siinäpä palstan sanaseppo. Tuo varmaan kahlaa läpi elämän noilla kahdella sanalla.


    • Anonyymi00016

      Kuopiossa ihan satamassa on hyviä parkkeja kauniilla näyllä!!terve tuloa! T Ukm 50

    • Anonyymi00017

      Kalliokouru järvi hukkasentien varrella eka tie vasemmalle ja hukkasentie on suonenjoelta jyväskylään päin

      • Anonyymi00023

        Rauhallinen paikka entinen hiekkamonttu, ei ole pitkämatka hiekkatietä, ja rantaan pääsee


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Rauhallinen paikka entinen hiekkamonttu, ei ole pitkämatka hiekkatietä, ja rantaan pääsee

        Missäpäin tämä hiekkamonttu on?


    • Anonyymi00018

      Leiripaikka on vielä avoimena. Laittakaa lisää ehdotuksia.

      • Anonyymi00021

        Millaista meininkiä te haette jos haette?
        Jos oikeesti olette puskaparkkia vailla?
        T 50v mies


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Millaista meininkiä te haette jos haette?
        Jos oikeesti olette puskaparkkia vailla?
        T 50v mies

        Vaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Vaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä

        Huh tietäisipä minne tulla koputtaa ovea...


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Vaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä

        Kävisi ainakin minulle jos satutte akselille Leppävirta-Varkaus..T 50v mies .olen hoikka ja pitkä mies.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Vaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä

        Mulle käy vaimon seura,olen Oulun seudulta


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Vaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä

        Joko olette päättäneet mihinkä menette?
        T 50v mies


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Millaista meininkiä te haette jos haette?
        Jos oikeesti olette puskaparkkia vailla?
        T 50v mies

        28-vuotias rva ja 29-vuotias mies ja parinvaihto olisi hienoa.
        Jos paria ei löydy niin ehkä saadaan vaimo antamaan kahdelle miehelle.
        Vaimo on hoikka ja hienot rinnat.
        Juhannuksen jälkeen Kuopiossa.


      • Anonyymi00038 kirjoitti:

        28-vuotias rva ja 29-vuotias mies ja parinvaihto olisi hienoa.
        Jos paria ei löydy niin ehkä saadaan vaimo antamaan kahdelle miehelle.
        Vaimo on hoikka ja hienot rinnat.
        Juhannuksen jälkeen Kuopiossa.

        Kuulostaa kyl hyvälle.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        28-vuotias rva ja 29-vuotias mies ja parinvaihto olisi hienoa.
        Jos paria ei löydy niin ehkä saadaan vaimo antamaan kahdelle miehelle.
        Vaimo on hoikka ja hienot rinnat.
        Juhannuksen jälkeen Kuopiossa.

        Olisi pari myös kiinnostunut kimpoista:)
        017a


      • Anonyymi00038 kirjoitti:

        28-vuotias rva ja 29-vuotias mies ja parinvaihto olisi hienoa.
        Jos paria ei löydy niin ehkä saadaan vaimo antamaan kahdelle miehelle.
        Vaimo on hoikka ja hienot rinnat.
        Juhannuksen jälkeen Kuopiossa.

        Moi kiinnostaisiko tutustua mukavaan 38v mieheen?


    • Anonyymi00019

      Etelä-savossa puumalan pistohiekat

      • Anonyymi00020

        Pistohiekka on hieno paikka, siellä on meno kohdallaan ;)


    • Anonyymi00028

      Olisi mukava tavata vanhempi 60+ pari ja päästä touhuamaan heidän asuntoautoon tai vaunuun. M55v

    • Anonyymi00030

      Löhtö siirtyi viikolla. Ollaan reissussa 15.6 alkaen. Millä leirintäalueella ois halukas mies? Pohjois-savon alueella.

      • Anonyymi00032

        Mansikkaharju löytyy 50v raamikas mies:)en usko et nainen jäisi kylmäksi .


    • Anonyymi00031

      Täällä olisi halukas mies karavaanareille sähköposti johannes250662 ät gmail piste com

    • Anonyymi00033

      Taitaa hyvät miehet olla feikkipari tämä :(

    • Anonyymi00034

      Tänään ollaan rauhalahdessa. Huomenna pistohiekat

      • Anonyymi00036

        Miten teidät pääsisi tapaamaan? Osuisi oikealle autolle? T: 55-v Kuopionmies


    • Anonyymi00037

      Olisko juhannuksena Peräseinäjoen kalajärvellä karavaani paria joka haluais miehen mukaan? M43

    • Anonyymi00040

      Mistä tunnistaisin sinut kalajarvenmies.voidaan viikonloppuna ajella sinne päin.jotakin aikaa niin tavattais ulkona muka sattumalta.vaimo käytössä ei mitään miesten välistä.

      • Anonyymi00041

        Sovitaan joku aika ja paikka missä nähdään


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Sovitaan joku aika ja paikka missä nähdään

        Ja sovitaan joku merkki tai vaatetus mistä tunnistetaan toisemma. M44


    • Anonyymi00043

      Onko pari tulos kalajärvelle? M44

    • Anonyymi00044

      Onko pari tulossa tämän kalajärvelle? M43

    • Anonyymi00045

      Outokummun kaivosparkki.siinä hyvä

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe