Karavaanari pari on ensiviikolla pohjois-savon alueella. Mitä puskaparkkia tai leirintäaluetta suosittelette?
Puskaparkki
41
1423
Vastaukset
Muutama parkki ois tiedossa mutta melko syrjässä. Hyvä että henkilöautolla kehtaa koluta perille. Ei varmaan ryhmän tarkoitusperiä aja😉
- Anonyymi00001
Kerro tarkemmin missäpäin paikat ois?
Anonyymi00001 kirjoitti:
Kerro tarkemmin missäpäin paikat ois?
Älänteellä, olikohan Sonkajärveä vai lapinlahtea rouskun hiekat, nurmijoen varrella muutama rantapisto joelle. Nerkoollakin oli joku paikka mutta nyt ei muista tarkempaa nimitystä. Jos ois ilman lapsia niin vois saunankin lämmittää.
- Anonyymi00035
HattiWathi kirjoitti:
Älänteellä, olikohan Sonkajärveä vai lapinlahtea rouskun hiekat, nurmijoen varrella muutama rantapisto joelle. Nerkoollakin oli joku paikka mutta nyt ei muista tarkempaa nimitystä. Jos ois ilman lapsia niin vois saunankin lämmittää.
Onkohan silta jo korjattu?
- Anonyymi00005
Varkaudessa Honkapirtillä asuntoautolla porukkaa.
Sekä Kämärin rannalla.- Anonyymi00007
Nämä puskaparkkrja Varkauden alueella.Pariskunta vois käväistä jos Honkapirtillä käytte.:)
T 50v pari
- Anonyymi00006
Ja Mansikkaharju Leppävirtalla leirintäalue.
- Anonyymi00015
Siinäpä palstan sanaseppo. Tuo varmaan kahlaa läpi elämän noilla kahdella sanalla.
- Anonyymi00016
Kuopiossa ihan satamassa on hyviä parkkeja kauniilla näyllä!!terve tuloa! T Ukm 50
- Anonyymi00017
Kalliokouru järvi hukkasentien varrella eka tie vasemmalle ja hukkasentie on suonenjoelta jyväskylään päin
- Anonyymi00023
Rauhallinen paikka entinen hiekkamonttu, ei ole pitkämatka hiekkatietä, ja rantaan pääsee
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Rauhallinen paikka entinen hiekkamonttu, ei ole pitkämatka hiekkatietä, ja rantaan pääsee
Missäpäin tämä hiekkamonttu on?
- Anonyymi00018
Leiripaikka on vielä avoimena. Laittakaa lisää ehdotuksia.
- Anonyymi00021
Millaista meininkiä te haette jos haette?
Jos oikeesti olette puskaparkkia vailla?
T 50v mies - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Millaista meininkiä te haette jos haette?
Jos oikeesti olette puskaparkkia vailla?
T 50v miesVaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä
Huh tietäisipä minne tulla koputtaa ovea...
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä
Kävisi ainakin minulle jos satutte akselille Leppävirta-Varkaus..T 50v mies .olen hoikka ja pitkä mies.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä
Mulle käy vaimon seura,olen Oulun seudulta
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vaimolle seksi seuraa. Ei miesten välistä
Joko olette päättäneet mihinkä menette?
T 50v mies - Anonyymi00038
Anonyymi00021 kirjoitti:
Millaista meininkiä te haette jos haette?
Jos oikeesti olette puskaparkkia vailla?
T 50v mies28-vuotias rva ja 29-vuotias mies ja parinvaihto olisi hienoa.
Jos paria ei löydy niin ehkä saadaan vaimo antamaan kahdelle miehelle.
Vaimo on hoikka ja hienot rinnat.
Juhannuksen jälkeen Kuopiossa. Anonyymi00038 kirjoitti:
28-vuotias rva ja 29-vuotias mies ja parinvaihto olisi hienoa.
Jos paria ei löydy niin ehkä saadaan vaimo antamaan kahdelle miehelle.
Vaimo on hoikka ja hienot rinnat.
Juhannuksen jälkeen Kuopiossa.Kuulostaa kyl hyvälle.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
28-vuotias rva ja 29-vuotias mies ja parinvaihto olisi hienoa.
Jos paria ei löydy niin ehkä saadaan vaimo antamaan kahdelle miehelle.
Vaimo on hoikka ja hienot rinnat.
Juhannuksen jälkeen Kuopiossa.Olisi pari myös kiinnostunut kimpoista:)
017a Anonyymi00038 kirjoitti:
28-vuotias rva ja 29-vuotias mies ja parinvaihto olisi hienoa.
Jos paria ei löydy niin ehkä saadaan vaimo antamaan kahdelle miehelle.
Vaimo on hoikka ja hienot rinnat.
Juhannuksen jälkeen Kuopiossa.Moi kiinnostaisiko tutustua mukavaan 38v mieheen?
- Anonyymi00019
Etelä-savossa puumalan pistohiekat
- Anonyymi00020
Pistohiekka on hieno paikka, siellä on meno kohdallaan ;)
- Anonyymi00028
Olisi mukava tavata vanhempi 60+ pari ja päästä touhuamaan heidän asuntoautoon tai vaunuun. M55v
- Anonyymi00030
Löhtö siirtyi viikolla. Ollaan reissussa 15.6 alkaen. Millä leirintäalueella ois halukas mies? Pohjois-savon alueella.
- Anonyymi00032
Mansikkaharju löytyy 50v raamikas mies:)en usko et nainen jäisi kylmäksi .
- Anonyymi00031
Täällä olisi halukas mies karavaanareille sähköposti johannes250662 ät gmail piste com
- Anonyymi00033
Taitaa hyvät miehet olla feikkipari tämä :(
- Anonyymi00034
Tänään ollaan rauhalahdessa. Huomenna pistohiekat
- Anonyymi00036
Miten teidät pääsisi tapaamaan? Osuisi oikealle autolle? T: 55-v Kuopionmies
- Anonyymi00037
Olisko juhannuksena Peräseinäjoen kalajärvellä karavaani paria joka haluais miehen mukaan? M43
- Anonyymi00040
Mistä tunnistaisin sinut kalajarvenmies.voidaan viikonloppuna ajella sinne päin.jotakin aikaa niin tavattais ulkona muka sattumalta.vaimo käytössä ei mitään miesten välistä.
- Anonyymi00041
Sovitaan joku aika ja paikka missä nähdään
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sovitaan joku aika ja paikka missä nähdään
Ja sovitaan joku merkki tai vaatetus mistä tunnistetaan toisemma. M44
- Anonyymi00043
Onko pari tulos kalajärvelle? M44
- Anonyymi00044
Onko pari tulossa tämän kalajärvelle? M43
- Anonyymi00045
Outokummun kaivosparkki.siinä hyvä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592