Ihminen on helposti (hyvää yötä)

Anonyymi-ap

itsensä suurin kivittäjä. Mutta hän voi juuttua myös helposti yksipuoliseen ja subjektiiviseen todellisuuteensa, kuplaansa, jossa kompastelee omiin ajatusluomuksiinsa.

Mutta entä jos tapaat itsesi peilikuvan urien ulkopuolisena luomuksena? Täsmälleen kuin sinä, mutta ilman menneisyyden kahleita, ilman ennakkoajatuksia, ennakkoluuloja, vaatimuksia, täydessä vapaudessa. Silloin ymmärrät niin paljon ja osaat olla loppuun asti myötätuntoinen, koska tiedät myös sen pomppuisen tien, mitä pitkin hän on tähän tullut.

https://www.youtube.com/watch?v=8rV3TJILQ-Q

22

465

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ilman menneisyyden kahleita peilikuvasi avaa housut ja kohottaa hameen ja pissaa siinä pihalla muiden hymistellessä ja tunnet olevasi hyväksytty

• Anonyymi00002

Kauniisti sanottu. 🥺

• Anonyymi00003

Eikö ihan jokaiselle ihmisellä ole oikeus itse valita ystävänsä! Jokainen muistaa lapsuudeta ja kouluajoista, että ystävyys syntyy vapaaehtoisesti ja sellaisen ihmisen kanssa joata itse pitää! Ei muiden valitsemat ystävät ole useinkaan sellaisia, joista kukin itse pitää! Kyllä suurimmalla osalle ihmisistä jo pelkästään samanikäisyys on tärkein kriteeri. koska samanikäiset tuntuvat omanlaisilta. Sellaista päivää ette tule näkemään, että minut yritetään pakottaa sellaisen ihmisen ystäväksi jota en voi sietää, enkä koskaan halata! Proketin aloittajista joku voisi alkaa stalkkerin ystäväksi! Minä en olisi koskaan halunnut edes osallistua projektiin! Minulle olisi pitännyt selvittää todella tarkasti kaikki projektista, jo ennen sen aloitusta ja siinä vaiheessa minua olisi pitänyt saada kertoa, etten halau osallistua projektiin koskaan! Se olisi ollut oikeudenmukaisin tapa toimia! Hävetkää kaikki te jotka olitte aloittamassa projektia!

• Anonyymi00004

Hyvää loppuelämää ja öitä.

• Anonyymi00005

Ymmärsitkö siis hänen avullaan, mikä itsessäsi on aidompaa sinua ja mistä puolestaan voit päästää irti, koska ne asiat olivat vain tarttuneet mukaan elämän tiimellyksessä?

• Anonyymi00010

Ei, olen aina ymmärtänyt sen mikä on minulle tärkeää ja mikä ei!

• Anonyymi00006

Hienosti ajateltu ja kirjoitettu.
      Kukaan ei kai kuitenkaan ole koskaan täysin vapaa noista,, vaan se on omasta mielestäni aina valinta, miten ajattelee ja elää. Kaikilla on omat taakkansa, mutta joku on valinnut ajatella omalla tavallaan ja valinnut miten asioihin ja ihmisiin suhtautuu. Se ei tarkoita, etteikö siellä omassa päässään kävisi omia taisteluitasn tai korjaisi itseään oikeaan suuntaan. Moni asia ei näy, eikä varsinkaan kuulu ulos päin.
      Täältä sivusta vain hän huomauttelee.

• Anonyymi00007

Lapset tietysti asia erikseen.

• Anonyymi00015

Hmmm... Vai oliko kyse nyt siitä, että jos osaa katsoa itseään ilman noita kahleita ja vapaana niistä taakoista 🤔

• Anonyymi00018

Nimenomaan se on aina valinta kenet haluaa elämäänsä ja kenet ei! Koen että yritetty pakottaa hyväksymään häirikkö stakkaaja ystäväkseni, mutta minulle se on täysin mahdoton ajatus, että siihen voisin koskaan alkaa!

• Anonyymi00008

Kutsutaan itsesäälissä rypemiseksi tuota itsensä kivittämistä turha rankaista itse itseään jos ei itse ole omaan tilaansa syyllinen

• Anonyymi00012

Joka ikinen on silloin itse syyllinen, jos ei sano koskaan mitään toiselle. Mutta omasta puolesta voin kertoa, etten koskaan halunnutkaan paljon nuoremman miehen sanoavan mitään minulle! Koska halusin hiljaisuuteni kertovan hänelle sen, etten halua olla tekemisissä hänen kanssaan! Jos toinen ei sitä ymmärrä, niin se ei ole minun aiheuttama ongelma, koska se liittyy aina sen ihmisen omiin ongelmiin! Enkä minä ole halunnut ryhtyä kenenkään terapeutiksi, koska koin jo sitä samaa parisuhteessa ollessani! Ja toista samanlaista ihmistä en koskaan elämääni enää halua!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joka ikinen on silloin itse syyllinen, jos ei sano koskaan mitään toiselle. Mutta omasta puolesta voin kertoa, etten koskaan halunnutkaan paljon nuoremman miehen sanoavan mitään minulle! Koska halusin hiljaisuuteni kertovan hänelle sen, etten halua olla tekemisissä hänen kanssaan! Jos toinen ei sitä ymmärrä, niin se ei ole minun aiheuttama ongelma, koska se liittyy aina sen ihmisen omiin ongelmiin! Enkä minä ole halunnut ryhtyä kenenkään terapeutiksi, koska koin jo sitä samaa parisuhteessa ollessani! Ja toista samanlaista ihmistä en koskaan elämääni enää halua!

Projektin aloittajien olisi ehdottomasti pitänyt poistaa stalkkaamista harrastanut ihminen projektista jo monia vuosia sitten! Eikö teillä teidän mielestä ollut minkäänlaista vastuuta siitä, kuinka valtavan paljon se sai aikaan minulle huonoa oloa vuosien ajaksi! Tiesitte sen, kuinka vaikeaa ovesta ulos lähteminen on vieläkin!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Projektin aloittajien olisi ehdottomasti pitänyt poistaa stalkkaamista harrastanut ihminen projektista jo monia vuosia sitten! Eikö teillä teidän mielestä ollut minkäänlaista vastuuta siitä, kuinka valtavan paljon se sai aikaan minulle huonoa oloa vuosien ajaksi! Tiesitte sen, kuinka vaikeaa ovesta ulos lähteminen on vieläkin!

Minulta ei kukaan voi vaatia sitä, että minun pitäisi olla se ihminen joka auttaisi häirikköä! Se on täysin mahdoton ajatus minulle koskaan toteutettavaksi!

• Anonyymi00011

💛💛💛

• Anonyymi00016

Kovam luokan äijä ei anna periksi.

• Anonyymi00017

Ei anna periksi missä?

• Anonyymi00019

Sitten siitä voi seurata rangaistus, kun hänen tekemisään ruvetaan käsittelemään toistuvana stalkkaamisena ja asumisrauhan häirintänä!

• Anonyymi00021

Onhan minusta tehty ajatusluomuksia niin että on tuntunut. Ja ihan pieleen meni. Kaikilla. Itse en sellaisia julkaisi tehdä kenestäkään. Muodostan käsitykseni vain aidon vuorovaikutuksen perusteella. Mikäli se muodostuu negatiiviseksi jollain tai monin tavoin, olen valmis poistumaan kuvioista. Suuriin remppayrityksiin en kenenkään kohdalla enää lähde. Pieni kuplani antaa minun olla itseni ja tunnen siinä oloni hyväksytyksi. Enempää en uskalla toivoa eikä voimavarat riittäisikään enää.

• Anonyymi00022

Tosi hienosti kirjoitettu taas ❤️

• Anonyymi00023

Sokkelin kivittäjä

• Anonyymi00024

En voi tehdä itselleni pahaa kun se olisi luovuttamista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      87
      1438
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      34
      833
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      655
    Aihe