joka on minuun intohimoinen ja haluaa tosi paljon läheisyyttä ja kosketusta joka päivä❤️
Mieheltä
Kaipaisin vierelle naista
15
168
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sitä varmaan kaikki haluaa suhteessa.
- Anonyymi00003UUSI
Minä en halua suhdetta kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyys ikäiseni miehen kanssa riittää minulle! Todella kauheaa jos vielä näin vanhana pitäisi asua yhdessä minulle tuntemattoman miehen kanssa!
- Anonyymi00006UUSI
Oon ihan hellyydenkipeä...
- Anonyymi00002UUSI
Minä se sen voi olla, koska en halua jatkuvaa läheisyyttä joka ikinen päivä! Haluan asua yhdessä oman lapseni kanssa ja tavata vain silloin tällöin! En enää koskaan halua asua yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00004UUSI
Kyllästyt viikossa miksi moiseen suostuu vain nainen joka ei hyväksy että käyt missään
- Anonyymi00005UUSI
Olen sinuun intohimoinen ❤️
Mutta intohimoni menee nyt nukkumaan, niin jaksaa intohimostella taas huomenna.- Anonyymi00007UUSI
Olisitpa se sinä ❤️ Haluaisin kokea taas intohimoa ja syvää rakkautta ja yhteyttä 😇
- Anonyymi00010UUSI
Milloin pusutellaan? 😙🥰
Tuu mun uniin... - Anonyymi00013UUSI
Se on täysin turhaa, koska en pysty enää harrastamaan seksiä!
- Anonyymi00009UUSI
Rakastaisipa mua joku jossain, jolle olisin ainutlaatuinen..😌❤️
- Anonyymi00011UUSI
Mee avioliittoom, se on niim iso vaiva ja alhvan teko että siinttä saa palkasti jopa panoluvan. Pääset vihtoinhi impeydestäsi poisa ja samointen plikka kunka nait
- Anonyymi00012UUSI
runkkaa maitopurkilla tai vispilällä tekoälymummoille poikaseni, elä kajua turhaan eläviin ihmisiim. Ettei tuliss tehtyä vahinkossa huorimhttps://generated.photos/human/uzbek-elderly-female-with-gray-hair--667c35ed2dea6d00012bef60
- Anonyymi00015UUSI
Eikä kukaan voi minuun kajotakaan, koska
kuka nyt haluaa seksiä, kun se aiheuttaa kipua! Siksi en käytä enää omia käsiäkään kuin kerran kuukaudessa ja vain hetken aikaa! Minkäänlainen läheisyys ei ole enää minun juttuni, kiitos siitä projektin aloittajille!
- Anonyymi00014UUSI
rakkaus on syntiä, kilvoitus on pyhyyttä
- Anonyymi00016UUSI
Minä en uskaltanut oo pian puoleen vuoteen runkata etten taas joutuisi kolariin. Viimeksi törmäsi hipaisten autooni pyöräilijä kekä lipsahti spandeksmankeleineen selälleen, kunka johdosta sen yksi kylkiluukkonen poikkesi katki. Katson sen olleen Jumaalan rankkuojennus siinttä kun viikkoa aiemmin olin käteenrunkannut.
Edgytellyt tosin olen viimeisen puolen vuoden ajan monestihhi, mutta siinttä ei tule tressaavaa synnintuntoa ja turvatonta morkkista koska se on ankeaa kilvoitusta ja itsekidutusta. Vain hekumallisesta, helpottavasta laukeemuksesta käynnistyy morkkis ja Jumalaviha
Ei voi mitään. pitää suojella ihmisiä joutumasta kanssani uudelleen törmäyksiin. Estän sen ankeuttamalla elämääni ja olemalla täysipäiväinen seksuaalisuudennäivettäjä, t impi heteropoika 42
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51264Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470987- 131884
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71874Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64786Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan45773Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753