Tietäis miten vieläkin oot mun perään
Ajattele kun se
15
255
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Olet uittanut sitä jo niin paljon ettei enää muhun kannata
- Anonyymi00003UUSI
Kuule ei haittaa...pidä hyvänäs
- Anonyymi00004UUSI
Mies pitää huulia törröllään usein. Miksi?
- Anonyymi00005UUSI
Ihmetellyt samaa myös.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihmetellyt samaa myös.
Sitäkin ihmetellyt kun se laittaa banaanin suuhun ni se työntää kielen ensin ulos.
- Anonyymi00007UUSI
Joku ikävöi varmaan Donald Trumpia? 😗
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitäkin ihmetellyt kun se laittaa banaanin suuhun ni se työntää kielen ensin ulos.
Jaaha. No sulla on mielenkiintoisia seurattavia.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihmetellyt samaa myös.
Niin minäkin olen ihmetellyt. Taitaa pitää itseänsä hyvin seksikkäänä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin minäkin olen ihmetellyt. Taitaa pitää itseänsä hyvin seksikkäänä.
Koska se tykkää enemmän banaanista ku persikasta koska se on oikeasti g uy ja
Se vihaa naisia ja äitejä. Huono äiti suhde pienenä.
- Anonyymi00011UUSI
Setä tykkää aina 25-30 v tytöt koska sen oma lapsi, ehkä se on pedo?? Kuullut juttua että karkasi välit ettei tytär tiedä isin harrastuksista 😄
- Anonyymi00012UUSI
Katkaisi
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Katkaisi
Hyyi hel*tti. Mutta tollahan pn vaan poikia. Ehkä se vanhempi poikajätti sen siksi kun tiesi.
- Anonyymi00013UUSI
- Anonyymi00016UUSI
Taitaapi tietää, muttemme puhu asiasta. Sekö mieleesi tuli eilisestä tuosta...? en nähnyt morjestitteko.. ainoa josta hän ei puhu mulle oot sä. Kuule, en tiiä oonko enää perään kun oon niin uupunut ja turhautunut kun en saa laittamiini kysymyksiin mitään.. en halua omia muun viestien johdosta..vaikka melko tunnistavia olleet. Muutaman päivän aikana koettanut lopettaa palstalla oloa. Pitää ennemmin ajatella onko edes molemminpuolista.
- Anonyymi00017UUSI
Kummitusten jahtaaminen vihaisena jos ajattelee näkevänsä unessa kummituksen joka yeiräisi jotenkin peloittaa itseäsi niin se saada kiinni ja anraa sakot pelottelemisesta, rangaistus kummitukselle ja vankilaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2741708IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471559Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1521274Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5071077- 1411076
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.741011Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73953Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47901Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152867