Hyvä joukkue, naiset missä?
Mitalit tiukassa.
Taavitsainen ainut mahdollinen.
Tallinnan EO veikkaikset
19
659
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse pistäisin roponi Kanevetsin puolesta. Samaa ihmettelin , mutta itseasiassa maajoukkue naisista on mukana kaikki paitsi Top team.
- Anonyymi00004
Onko meillä enään muita judokoita kuin topteam ja olympialaisiin menijät?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko meillä enään muita judokoita kuin topteam ja olympialaisiin menijät?
on, esimerkiksi juuri nämä Tallinaan menijät.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
on, esimerkiksi juuri nämä Tallinaan menijät.
10...
- Anonyymi00017
Olin oikeassa, juhuu
- Anonyymi00002
Keitäs siellä ottelee? Liiton sivuilla ei mitään.
- Anonyymi00007
Kyllä nykyisin on aivan melettömiä nuo osallistujamäärät kv kisoissa. Mm näissä Olympiakarsinnoissa
Naisten sarjoissa joutuu oikein osa jäämään ilman mitalia... - Anonyymi00008
Tänään ei mitaleita, huomenna uusi päivä. Kujiksen viime hetken Ippon oli päivän kohokohta ja hienoa että tuli otteluvoitto Taavitsaisellekin.
- Anonyymi00009
6 urh
8 ott
2 ov
Siinä ei oikeesti ole mitään hienoa.
Ollaan rehellisiä, surkea tulos.
Näille urheilijoille on pohjoismainen taso se oikea ja loistosuoritus, jos saavat PM mitalin ensi viikonloppuna! - Anonyymi00010
Mitaleita? Oliko mitali lähelläkään!?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
6 urh
8 ott
2 ov
Siinä ei oikeesti ole mitään hienoa.
Ollaan rehellisiä, surkea tulos.
Näille urheilijoille on pohjoismainen taso se oikea ja loistosuoritus, jos saavat PM mitalin ensi viikonloppuna!vaikka rehellisiä kannattaa olla niin voidaan myös olla hieman armolisempia. Jos arvonnassa tulee vastaan maailmanlistan 40 ja häviää hänelle niin ei se välttämättä tarkoita että puhutaan PM tasosta. Joidenkin kohdalla kyllä osuu oikeaan
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
vaikka rehellisiä kannattaa olla niin voidaan myös olla hieman armolisempia. Jos arvonnassa tulee vastaan maailmanlistan 40 ja häviää hänelle niin ei se välttämättä tarkoita että puhutaan PM tasosta. Joidenkin kohdalla kyllä osuu oikeaan
Anteeksi, en muistanut, että elämme 2020 lukua eli oikeiden mielensä pahoittajien aikakautta.
Toivottavasti en pilannut kenenkään uraa.
Pahoittelut vielä kerran. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Anteeksi, en muistanut, että elämme 2020 lukua eli oikeiden mielensä pahoittajien aikakautta.
Toivottavasti en pilannut kenenkään uraa.
Pahoittelut vielä kerran.en pahoittanut mieltäni , toivottavasti et sinäkään
- Anonyymi00012
Ja aika kovat on karkelot kun ei olympiamitalistikaan pääse finaaliin
- Anonyymi00013
Etkö vielä ole oppinut, nykyvalmennusta EI arvostella.
Kaikki on ihanaa, vaikka joka reenin jälkeen itkettää...- Anonyymi00019
Vieläkö tytöt pillittää kv-leireillä?
- Anonyymi00016
Kanevetsille pronssi ja samassa sarjassa Yliruusi 7s
- Anonyymi00018
Nyt saadaan 90 olympiaedustus, hienoa pojat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419